دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
کد خبر: 86075
تاریخ انتشار: 1402/01/24 15:11

تفریح لاکچری خواهر کیم کارداشیان و فرزند 5 ساله اش در جت شخصی جنجالی شد + عکس

اخیرا، کایلی جنر، که از جوان ترین میلیاردرهای دنیاست، به خاطر نشان دادن ثروت خود در حین پرواز با هواپیمای شخصی و همراهی فرزندانش، مورد انتقاد قرار گرفته است.

بعد از انتشار چندین عکس با فرزندانش، ایر و استورمی، کایلی جنر ، کارآفرین و میلیاردر 25 ساله، به دلیل استفاده از جت شخصی برای سفر با دو فرزندش، با واکنش‌های شدید کاربران اینترنتی روبرو شده است.

کاربران اینترنتی کایلی جنر را متهم برای «به رخ کشیدن ثروتش» مورد انتقاد قرار داده‌اند.

کایلی جنر به تازگی مجموعه‌ای از عکس‌های دو فرزندش، استورمی پنج ساله و ایر یک ساله، را در حالی که با جت شخصی او به تعطیلات می‌رفتن، منتشر کرده است.

این جت شخصی «Kylie Air» یا «هواپیمایی کایلی» نام دارد.

کایلی جنر و استورمی 5 ساله
کایلی جنر و استورمی 5 ساله

در این تصاویر کایلی و فرزندانش بی هیچ زرق و برقی در هواپیمای شخصی این ستاره به ارزش 73 میلیون دلار دیده می‌شوند.

این ستاره که با برنامه تلوزیونی خانواده خود به نام «کارداشیان‌ها» به شهرت رسیده است، ظاهری آراسته و ساده و آرایشی بسیار طبیعی را برای مسافرت خود انتخاب کرده است.

کایلی در توضیح این پست اینستاگرامی نوشت: «ماجراجویی با فرشتگانم».

در حالی که بسیاری از طرفداران عاشق این عکس‌های بسیار شیرین شده‌اند، برخی دیگر کایلی را به دلیل استفاده از هواپیمای شخصی مورد انتقاد قرار داده‌اند.

انتقادات شدید از کایلی جنر!!

یکی از کاربران درباره این عکس‌ها نوشته است: «این عکس‌ها در ابتدا خیلی پیش پا افتاده و ساده به نظر می‌رسد. تا زمانی که متوجه شوید آن‌ها در یک جت شخصی هستند. کایلی جنر هرگز نمی‌تواند ثروت خود را به رخ بقیه نکشد. واقعا متاسفم.»

کاربران دیگری نیز کایلی را به خاطر استفاده از هواپیمای شخصی به عنوان یکی از بزرگترین منابع تولید آلودگی و از دلایل اصلی گرم شدن کره زمین مورد انتقاد قرار داده‌اند.

کایلی جنر در هواپیما شخصی‌اش

کایلی جنر در هواپیما شخصی‌اش

با این حال، طرفداران این چهره جوان و خانواده کارداشیان-جنر این نظرات انتقاد آمیز را نادیده گرفته‌اند و به ستایش کایلی جنر و فرزندانش مشغول شدند.

این اولین بار نیست که کایلی به دلیل استفاده از جت شخصی خود مورد انتقاد قرار می‌گیرد. به گزارش وقت صبح او در سال گذشته به دلیل پرواز 12 دقیقه‌ای خود مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

کاربران زیادید این کار را یک «جنایت آب و هوایی» معرفی کرده بودند.

این میلیاردر در آن زمان تصمیم گرفت تا به جای نیم ساعت رانندگی با ماشین سوار جت شخصی خود شود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/485j7m