پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
کد خبر: 20179
تاریخ انتشار: 1401/08/03 06:05

راحت ترین روش دریافت پاسپورت ترکیه چیست؟

همان‌طور که مشخص است، خرید ملک و آپارتمان در ترکیه می‌تواند یک راه راحت و خوب باشد و اگر قصد سرمایه گذاری دارید، با همراهی اویار گروپ می‌توانید به این کار مبادرت ورزید.

بسیاری به دنبال دریافت پاسپورت ترکیه هستند و دلایل مشخصی هم برای این موضوع وجود دارد. روش‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد و تیم اویار گروپ هم به شما کمک می‌کند که این مراحل را سریع‌تر بگذرانید. قانون کشور ترکیه مدام دچار تغییراتی در سال‌های گذشته شده است و در برهه‌های زمانی مختلف، شاهد سخت یا آسان شدن دریافت پاسپورت ترکیه هستیم. البته هنوز هم شرایط در این کشور نسبت به کشورهای دیگر مناسب‌تر است و می‌توانید با یک سرمایه گذاری خوب به پاسپورت این کشور دست پیدا کنید. پاسپورت ترکیه ویژگی‌هایی دارد که هر کسی را علاقه‌مند به دریافت آن می‌کند.

می‌توانید با این کار، از مزایای تامین اجتماعی در این کشور برخوردار شوید. از این مزایا می‌توانیم به بیمه‌های درمانی و همچنین امکان تحصیل رایگان در این کشور اشاره کنیم. امکانات دیگری هم وجود دارد که شامل خدمات بانکی و افتتاح حساب بانکی در ترکیه بوده و می‌توانید انواع وام‌های کشور ترکیه را هم برای سرمایه گذاری بیشتر دریافت کنید. بازارهای بین المللی هم در این کشور رونق فراوانی دارند و شما برخلاف کشور ایران که انواع و اقسام تحریم‌ها به‌دلیل سیاست‌های داخلی وضع شده است را نخواهید داشت. می‌توانید به بازارهای بین المللی دسترسی داشته و مستقیما از آن‌ها خرید کنید و لذت ببرید.

چه راه‌هایی برای دریافت پاسپورت ترکیه وجود دارد؟

راه‌های زیادی در اختیار شما قرار داده می‌شود و اویار گروپ در تمامی آن‌ها همراه شما خواهد بود.

چه راه‌هایی برای دریافت پاسپورت ترکیه وجود دارد؟

خرید ملک در ترکیه

یک راه، خرید ملک در ترکیه است که با خرید ملک مسکونی یا تجاری که حداقل ۴۰۰ هزار دلار آمریکا یا معادل آن به ارزهای دیگر ارزش داشته باشد، می‌توانید به دریافت پاسپورت ترکیه مبادرت ورزید.

کارآفرینی

روش دیگر، کار آفرینی در این کشور است. می‌توانید یک کسب و کار را در این کشور پیاده سازی کرده و حداقل ۵۰ نیروی ترک هم جذب کنید تا از این طریق بتوانید پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کنید. این راه هم می‌تواند جالب باشد.

سپرده گذاری

 سپرده گذاری بانکی در ترکیه هم اگر به ارزش حداقل ۵۰۰ هزار دلار آمریکا یا معادل آن باشد، برای شما پاسپورت ترکیه را به همراه خواهد داشت.

خرید سهام

نکته مهم دیگر در خرید سهام است که باز هم به همان ارزش ۵۰۰ هزار دلار می‌توانید به این کار مبادرت ورزید.

همان‌طور که مشخص است، خرید ملک و آپارتمان در ترکیه می‌تواند یک راه راحت و خوب باشد و اگر قصد سرمایه گذاری دارید، با همراهی اویار گروپ می‌توانید به این کار مبادرت ورزید. یک سری راه‌های فرعی هم برای دریافت پاسپورت ترکیه وجود دارد. این راه‌ها ممکن است هم زمان‌بر بوده و هم ریسک بیشتری به همراه داشته باشد. یک راه ازدواج با شهروند ترک است. اگر این کار را انجام دهید، بعد از گذشت سه سال می‌توانید فرایندی را برای اخذ اقامت این کشور داشته باشید.

راه‌های فرعی دریافت پاسپورت ترکیه

می‌توانید ملک ارزان‌تر ۴۰۰ هزار دلار را هم خریداری کنید، اما با این کار، باید ۵ سال صبر کرده و سپس درخواست خود را برای دریافت پاسپورت ترکیه ارائه کنید.

راه‌های فرعی دریافت پاسپورت ترکیه

تاسیس شرکت در این کشور هم می‌تواند راه مناسبی باشد. از این طریق هم می‌توانید فعالیت تجاری خود را شروع کرده و بعد از پنج سال اقدام به کسب پاسپورت ترکیه به صورت دائمی کنید. ویزای کاری هم مانند کشورهای دیگر در کشور ترکیه هم وجود دارد و بعد از حدود ۵ سال می‌توانید اقامت دائم این کشور را داشته باشید. افراد شاخص هم می‌توانند در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی یا ورزشی اقدام به تابعیت کشور ترکیه کنند که ممکن است به عنوان روش آخر سودمند باشد.

اویار گروپ همراه شماست

اگر علاقه‌مند به دریافت پاسپورت ترکیه هستید و می‌خواهید با یک مجموعه این مسیر را طی کنید، اویار گروپ می‌تواند مسیری آسان و کاملا قابل اعتماد را در اختیار شما گذارد. اویار گروپ با صداقت کامل در برابر شما عمل کرده و در کنار توجه به سود خود، بهترین خدمات خود را در اختیار شما قرار داده و با صداقت، آن‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. برای خرید ملک در کشور ترکیه می‌توانید قراردادهای رسمی برقرار کرده و از این طریق به پاسپورت ترکیه برسید. اویار گروپ در خدمات پس از فروش و همچنین همکاری بدون واسطه هم پیشرو بوده و کاملا می‌توانید به آن‌ها اعتماد داشته باشید. پس برای خرید زمین در ترکیه حتما می‌توانید به اویار گروپ اعتماد کنید. از قابلیت‌های دیگر این سایت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دسترسی به کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و اقامت
  • صداقت کامل در کلیه مراحل خدمات
  • امکان دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب این کار
  • خدمات بعد از عقد قرارداد برای اطمینان بیشتر شما
  • ارائه قراردادهای لازم برای خرید خانه در ترکیه

شما می‌توانید به سایت evyargroup.com مراجعه کرده و تمامی مراحل مربوط به خرید خانه و اقامت در کشور ترکیه را مطالعه کنید. مقاله‌های جالبی هم برای آگاهی بیشتر شما ارائه شده است. با تماس از طریق شماره تلفن 905545709090+ هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. تمامی سوالات خود را مطرح کرده و با آگاهی کامل وارد عمل شوید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4dxdeq