یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 107603
تاریخ انتشار: 1403/01/16 10:33

سئو سایت املاک و افزایش درآمد

سئوی املاک و مستغلات از نظر وب سایت neilpatel به استراتژی‎های بهینه سازی اشاره دارد که محتوا و وب سایت شما را به راحتی در دسترس آنلاین قرار می‌دهد. به طور خاص
سئو سایت املاک

آیا می‌خواهید سرنخهای بیشتری را به وب سایت املاک خود جذب کنید و املاک بیشتری بفروشید؟ روی استراتژی صحیح سئو  گوگل سرمایه گذاری کنید؛ سپس خواهید دید که این اتفاق می‌افتد.

برای فروش خانهها و املاک بیشتر، باید روی بهترین استراتژی سئو سایت املاک سرمایه گذاری کنید. و برای انجام این کار، به یک استراتژی قوی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیاز دارید. بیایید به این بپردازیم که سئو چیست و چگونه می‌توانید از سئو برای کسب و کار املاک خود استفاده کنید.

سئو املاک چیست؟

سئوی املاک و مستغلات از نظر وب سایت neilpatel به استراتژیهای بهینه سازی اشاره دارد که محتوا و وب سایت شما را به راحتی در دسترس آنلاین قرار می‌دهد. به طور خاص، این استراتژیها وب سایت شما را به یک وب سایت املاک و مستغلات معتبر و قابل اعتماد با ترافیک ارگانیک بیشتر از مشتریان و رتبه بندی بهتر توسط موتورهای جستجو تبدیل میکند.

به خاطر داشته باشید که سئو سایت املاک یک استراتژی بلند مدت است و نباید انتظار داشته باشید که یک شبه نتیجه را ببینید. در عوض، میتوانید به سئوی املاک و مستغلات به عنوان راهی برای اجرای اهداف کسب و کار خود، در حال حاضر و در آینده نگاه کنید.

نکات سئوی املاک و مستغلات: چک لیست 9 مرحله

این جنگلی از اطلاعات است، بنابراین برای کمک به شروع ساخت استراتژی سئوی سایت املاک خود، در اینجا لازم است که نکات کلیدی و قابل اجرا برای موفقیت در سئو را بدانید.

1. رقبای SEO خود را تجزیه و تحلیل کنید

حتی اگر رقبای صنعت خود را به خوبی بشناسید، رقبای سئوی شما میتوانند از یک کلمه کلیدی به کلمه کلیدی دیگر متفاوت باشند؛ بنابراین باید تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید تا بفهمید با چه کسانی برای رتبه بندی موتورهای جستجو رقابت میکنید. هنگامی که میدانید رقبای شما چه کسانی هستند، تجزیه و تحلیل کنید که چه چیزی برای آنها مفید است و چه چیزی برای آن‌ها مفید نیست. مثلاً چه نوع محتوایی را منتشر می‌کنند؟ چگونه صفحات و وب سایتهای خود را ساختار میدهند؟ مطالعه کنید و از پیروزی‌ها و اشتباهات آن‌ها درس بگیرید، تا نقطه شروع خوبی داشته باشید و استراتژی‌های خود را بسازید.

2. جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام دهید


ALT=تحقیق کلمات کلیدی

برای رتبه بندی در بالای موتورهای جستجو، باید بدانید که مشتریان بالقوه شما هنگام شروع جستجوی مسکن، چه کلمات کلیدی را تایپ می کنند. سپس باید بررسی کنید که کدام یک از این کلمات کلیدی بسته به حجم جستجو و رقابت برای هر کلمه کلیدی قابل دسترسی هستند. شما می توانید از یک پلتفرم سئو استفاده کنید تا کلمات کلیدی برتر را که رقبای شما برای آن رتبه بندی می کنند، کشف کنید.

3. به دنبال فرصت های برای کلمات کلیدی دم بلند باشید

یک کلمه کلیدی موفق سئو همیشه به معنای کلمهای نیست که حجم جستجو یا محبوبیت بالایی دارد. کلمه کلیدی دم بلند کلمه یا عبارتی است که بسیار خاص است و معمولاً حجم جستجوی زیادی ندارد. اگرچه کلمات کلیدی دم بلند جایگاه بیشتری دارند، اما رقابت بسیار کمتری نیز دارند؛ بنابراین اگر کلمه کلیدی را پیدا کنید که بسیار مرتبط با مخاطبان شما باشد، می‌توانید راحت‌تر بر رتبه بندی‌ها تسلط داشته باشید.

4. محتوای با کیفیت خوب برای مشتریان خود در ذهن ایجاد کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، هدف اصلی سئو باید کمک به بازدیدکنندگان وب سایت شما باشد تا آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. در سئو، محتوا پادشاه است، به این معنی که محتوای با کیفیت خوب باید اولویت اصلی شما باشد. برای هر صفحه وب، باید یک کلمه کلیدی تحقیق شده را هدف قرار دهید، اما از پر کردن محتوا با این کلمه کلیدی خودداری کنید. در عوض، تمرکز شما باید روی نوشتن محتوایی باشد که برای مشتریان بالقوه شما مفید باشد. با ارزش ترین محتوا به پرس و جوی جستجوی آن‌ها پاسخ میدهد و بینش و اطلاعاتی را ارائه میدهد که در جای دیگر نمیتوانند پیدا کنند.

5. یک بررسی فنی کامل از سایت خود انجام دهید

برای شروع یک برنامه سئوی موفق املاک، ابتدا باید دید کلی خوبی از بهینه سازی فنی وب سایت خود داشته باشید. اینها عناصری در وب سایت شما هستند که باید به دنبال آنها باشید:


 

  • کدهای پاسخ 404، 401، 410، 503، 505
  • ساختار وب سایت، صفحات یتیم، و پیوندهای داخلی
  • مسائل متعارف andhreflangtags
  • URL های تکراری و مشکلات محتوای تکراری
  • نقشه‌های سایت XML و راه اندازی فایل robots.txt
  • امنیت وب (گواهینامه SSL)
  • سئو منفی (بک لینک‌های مضر که به وب سایت شما اشاره می‎‌کنند)

6. رویکرد محلی داشته باشید

مطمئن شوید که مردم می‌دانند چگونه با شما در تماس باشند و کجا شما را پیدا کنند. برای انجام این کار، فهرست «Google برای کسب‌وکار من» خود را ایجاد کنید و آن را برای جستجو در مکان‌های مناسب بهینه کنید. حتما خدمات خود را لیست کرده و پست‌های مرتبط اضافه کنید. در صورت امکان، محتوای وب سایت خود را بومی سازی کنید و نام، آدرس و جزئیات تلفن خود را در جایی که منطقی است درج کنید.

7. برای وب سایت املاک و مستغلات خود بک لینک محلی دریافت کنید

همانطور که در دنیای غیر دیجیتالی، ارجاعات دهان به دهان می‌توانند بهترین تجارت را ارائه دهند، استفاده از بک لینک هم میتواند بسیار مفید باشد. بک لینک پیوندی از یک وب سایت دیگر به وب سایت شما است. بنابراین یک بک لینک محلی پیوندی از یک منبع آنلاین محلی است، مانند فهرست راهنما، یک وب سایت روزنامه محلی، یا وبلاگ. بک لینک‌های محلی سیگنال‌هایی را به موتورهای جستجو ارسال می‌کنند که به تأیید اعتبار محلی شما کمک می‌کند و همچنین به هدایت ترافیک ارجاع با سرنخ‌های مرتبط به وب‌سایت شما کمک می‌کند.

8. KPI را برای برنامه سئوی مستغلات خود تعریف کنید

برای اندازه گیری موفقیت برنامه سئوی سایت املاک و مستغلات خود، باید اهداف و KPI های روشنی را تنظیم کنید که با نیازهای کسب و کار شما مرتبط باشد. KPI های مختلفی که به طور بالقوه می‌توانید ردیابی کنید عبارتند از:

  • افزایش بازدید گوگل
  • افزایش ترافیک گوگل
  • تعاملات با نمایه «Google برای کسب‌وکار من» شما افزایش یافته است
  • نرخ کلیک بهبود یافته (CTR)
  • نرخ تبدیل بهبود یافته 
  • بهبود زمان در صفحه (ماندن کاربر در صفحه)
  • افزایش تعداد صفحات مشاهده شده در هر جلسه کاربر
  • کاهش نرخ پرش
  • تبدیل‌های نرم، به عنوان مثال، اشتراک خبرنامه یا بازدیدهای ویدیوی آزمایشی

9. فاکتورهای EAT خود را بهبود بخشید

برای کاربرانی که به دنبال منابع اطلاعاتی قابل اعتماد هستند، عوامل اعتماد تخصصی و اختیار شما (EAT) بسیار مهم است. موتورهای جستجو برای فاکتورهای EAT شما ارزش فزایندهای قائل هستند، به طوری که اگر وب سایت شما فاقد این عوامل باشد، می‌توانید رتبه و ترافیک خود را از دست بدهید. خوشبختانه، شما می‌توانید وب سایت خود را برای تقویت این عوامل بهینه کنید. به عنوان مثال، مطمئن شوید که صفحات مرتبط، مانند صفحه درباره ما، صفحات تماس و صفحه اصلی، دارای اطلاعات و محتوای به روز هستند که شما را به عنوان یک مقام قابل اعتماد و محلی در حوزه کاری خود معرفی می‌کند. اگر اعتبارنامه دارید یا جوایزی کسب کردهاید، حتما این اطلاعات را نیز درج کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/48aokm