سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
کد خبر: 19725
تاریخ انتشار: 1401/06/27 01:33

نحوه تمیز کردن چراغ های جلو

نحوه تمیز کردن چراغ های جلو : حتی اگر هر هفته ماشین خود را با استفاده از بهترین صابون ها و محصولات ماشین بشویید تا آن را پاک کنید، به احتمال زیاد چراغ های جلوی ماشین شما همچنان در طول زمان مه آلود می شوند.

نحوه تمیز کردن چراغ های جلو : حتی اگر هر هفته ماشین خود را با استفاده از بهترین صابون ها و محصولات ماشین بشویید تا آن را پاک کنید، به احتمال زیاد چراغ های جلوی ماشین شما همچنان در طول زمان مه آلود می شوند.

چگونه چراغ های جلو را با خمیر دندان تمیز کنیم؟

حتی اگر هر هفته ماشین خود را با استفاده از بهترین صابون ها و محصولات ماشین بشویید تا آن را پاک کنید، به احتمال زیاد چراغ های جلوی ماشین شما همچنان در طول زمان مه آلود می شوند. این تقصیر شما نیست، و اگر ماشین شما دارای یک جفت چراغ جلو مه آلود است، نباید خیلی به خودتان سخت بگیرید. مگر اینکه ماشین خود را در یک گاراژ پارک کنید یا آن را 24 ساعته زیر پوشش نگه دارید، چراغ‌های جلوی شما در نهایت مه آلود می‌شوند.

خمیر دندان (نوعی بدون کریستال یا ذرات)

اگر چراغ های جلوی ماشین شما مه آلود است، یک خبر خوب وجود دارد. تمیز کردن چراغ‌های جلو یک کار فوق‌العاده ساده است که می‌توانید آن را با چیزهایی که احتمالاً از قبل در خانه دارید تکمیل کنید. ممکن است تعجب آور به نظر برسد، اما وسایل روزمره خانگی مانند خمیر دندان می توانند روی چراغ های جلوی مه آلود معجزه کنند. البته، کیت های یکپارچه ای وجود دارد که می توانید بخرید که می تواند کار را انجام دهد، اما تمام این کار واقعاً به مقداری گریس آرنج نیاز دارد.

در زیر، ما برخی از روش‌ها را برای تمیز کردن چراغ‌های جلو، از جمله نگاهی قبل و بعد به سواری خود، بیان می‌کنیم.

چگونه چراغ های جلو را با خمیر دندان تمیز کنیم؟

نحوه تمیز کردن چراغ های جلو

تمیز کردن چراغ‌های جلو با خمیر دندان ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای تمیز کردن چراغ‌های مه‌آلود است. متأسفانه، این روش ممکن است بهترین نتایج را به شما ندهد و نتایجی که به دست می آورید چندان دوام نخواهد داشت. این می تواند یک روال ساده و سالانه باشد که می توانید هر سال انجام دهید.

مرحله 1: شستن چراغ های جلو

در اولین قدم، چراغ های جلو و سطوح اطراف خود را با آب و صابون بشویید. تمیز کردن هرگونه آلودگی بیرونی از محفظه ها از خراشیدن لنزها جلوگیری می کند و کار سخت شما را پس از اتمام پروژه نشان می دهد. مطمئن شوید که قسمت تمیز شده را کاملا خشک کنید تا رطوبت در طول ترمیم شما به چراغ‌های جلو راه پیدا نکند.

مرحله 2: دور نور را بچسبانید

بعد، وقت آن است که نوار آن نقاش را از بین ببریم. از استفاده از نوار چسب قوی خودداری کنید تا به رنگ اتومبیل خود آسیب نرسانید. دور هر چراغ جلو یک نوار نوار بسازید و تمام محفظه واقعی را در معرض دید بگذارید (معروف به بخشی که نیاز به بازسازی دارد). می‌توانید انتخاب کنید که چراغ‌های راهنما را خاموش کنید یا آنها را برای تمیز کردن در معرض دید قرار دهید، اما اینها معمولاً زیاد مه نمی‌گیرند.

خرید قطعات بدنه خودرو تارا از فروشگاه رایکایدک

جهت خرید سپر تارا  کلیک کنید

جهت خرید مجموعه چراغ تارا کلیک کنید

مرحله 3: خمیر دندان را با حوله بمالید

از میان روش‌های تمیز کردن توضیح داده شده در این راهنما، خمیردندان اول ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش است. همانطور که اغلب در مورد رفع سریع اتفاق می افتد، ممکن است این روش به اندازه روش های دیگر موثر نباشد، اما چند فرصت برای استفاده از خمیر دندان برای هر چیزی غیر از تمیز کردن دندان های خود وجود دارد؟ 

فرآیند ساده است. مقداری خمیر دندان را روی پارچه یا حوله ای بمالید، سپس آن را با حرکات دایره ای روی کل چراغ جلو پخش کنید.

مرحله 4: خمیر دندان را بشویید

نحوه تمیز کردن چراغ های جلو

محفظه را با آب بشویید، با حوله خشک کنید و آبجو را بشکنید (چون کارتان تمام شد). نه جدی، به همین راحتی است. خمیر دندان کمی ساینده است، بنابراین استفاده از آن روی چراغ‌های جلو، مواد خام را از بین می‌برد و در عین حال هرگونه خراش را پر می‌کند. به نظر شما چرا از هر پنج دندانپزشک پنج دندانپزشک استفاده از این مواد را برای مبارزه با پلاک توصیه می کنند؟ یک احتیاط مهم: از خمیر دندان معمولی مانند Tom’s یا Arm & Hammer استفاده کنید. هر چیزی که دارای کریستال های طعم دهنده یا ذرات دیگر باشد می تواند چراغ های جلوی شما را خراش دهد.

نحوه تمیز کردن چراغ های جلو با کاغذ سنباده

روش کاغذ سنباده نسبت به روش خمیردندان به زمان، تلاش و مواد گران‌تری نیاز دارد، اما نتایج بهتری دارد. اگر چراغ‌های جلوی شما واقعاً مه‌آلود هستند، مثل اینکه در دیدن مه‌آلود بودن آنها مشکل دارید، این روشی است که می‌خواهید امتحان کنید.

مرحله 1: کاغذ سنباده را با آب بمالید

برای محصولات بهداشتی خیلی خوبه؟ روش کاغذ سنباده فقط به کمی تلاش بیشتر نیاز دارد (عمدتاً برای یافتن کاغذ سنباده) اما می تواند آلودگی بیشتری را از چراغ های جلوی شما پاک کند. همان مراحل بالا را با تمیز کردن چراغ‌های جلو با آب و صابون، خشک کردن کامل و بستن دور چراغ‌ها دنبال کنید.

کمی آب روی کاغذ سنباده بمالید (برای شروع 800 گریت)، سپس آن را با حرکات دایره ای دور چراغ جلو و به دنبال آن یک مسیر افقی بکشید. این کار را به آرامی انجام دهید – فشار بیش از حد می تواند محفظه را خراش دهد.

مرحله 2: با الکل پاک کنید

اکنون، کاغذ سنباده ریزتر (1600 گریت یا بیشتر) را بردارید و همین فرآیند را از جهت دیگر انجام دهید. پس از اتمام کار، چراغ جلو را با الکل پاک کنید (این به خشک شدن چراغ جلو کمک می کند). همه چیز باید زیبا به نظر برسد

در این مرحله شفاف شود، اما به عنوان یک لمس نهایی، پلاستیک را با خمیر دندان (مانند بالا) یا یک جلا دهنده مخصوص چراغ جلو براق کنید.

فروشگاه قطعات بدنه خودرو رایکا یدک

فروشگاه رایکایدک با بیش از ده سال سابقه فروش تخصصی قطعات بدنه خودرو در سال 1400 تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی کرد و بعد از اتمام طراحی سایت رایکا یدک بیش از 2000 محصول را در سایت خود ارائه  کرده است و سئو سایت این مجموعه توسط شرکت سئو فراز انجام شد .


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36e5jy