یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
کد خبر: 109212
تاریخ انتشار: 1403/02/09 07:01

بررسی وبسایت های معتبر بررسی قیمت فولاد و ورق

تاثیر قیمت ورق های فولادی به عنوان یک محصول مادر صنعت فولاد در بسیاری از صنایع، باعث شده تا افراد زیادی روزانه پیگیر آخرین نرخ فروش این محصول باشند. زیرا ورق های فولادی به صورت مستقیم در اکثر صنایع مهم از جمله ساختمان سازی، خودروسازی، کشتی سازی و غیره کاربرد دارد. علاوه بر این، محصولی پایه برای ساخت بسیاری از مقاطع فولادی ساختمانی و قطعات مورد استفاده در صنایع دیگر محسوب می‌شود.
بررسی وبسایت های معتبر بررسی قیمت فولاد و ورق

تاثیر قیمت ورق های فولادی به عنوان یک محصول مادر صنعت فولاد در بسیاری از صنایع، باعث شده تا افراد زیادی روزانه پیگیر آخرین نرخ فروش این محصول باشند. زیرا ورق های فولادی به صورت مستقیم در اکثر صنایع مهم از جمله ساختمان سازی، خودروسازی، کشتی سازی و غیره کاربرد دارد. علاوه بر این، محصولی پایه برای ساخت بسیاری از مقاطع فولادی ساختمانی و قطعات مورد استفاده در صنایع دیگر محسوب می‌شود. از این رو، سایت‌ ها و کانال های خبری متعددی در شبکه های اجتماعی به انتشار قیمت این محصول می‌پردازند. موضوعی که برای کاربران، فعالان حوزه فولاد و مصرف کنندگان ورق گرم صنعتی و ساختمانی اهمیت دارد، استفاده از اطلاعات سایت های معتبر است.

سایت های معتبر زیادی وجود دارند که قیمت فروش مقاطع فولادی مختلف را به صورت روزانه در اختیار کاربر قرار می‌دهند. همچنین، راه های گوناگونی برای ارتباط با مشتریان و ارائه مشاوره خرید ایجاد کرده اند. در ادامه تعدادی از وبسایت های معتبر که در این حوزه فعالیت دارند، بررسی شده اند.

  • آرسیس فولاد
  • آهن پخش
  • آنلاین سازه
  • آهن نت
  • آهن ملل
  • اصفهان آهن

آرسیس فولاد از وبسایت های معتبر فروش ورق سیاه

سایت شرکت آرسیس فولاد با سابقه فعالیت طولانی در زمینه تامین آهن آلات پروژه های صنعتی و عمرانی، گزینه ای مناسب و معتبر برای استعلام نرخ فروش ورق سیاه محسوب می‌شود. این مجموعه همچنین به دلیل ارتباط مستقیم و بدون واسطه با کارخانه های فولادی، امکان خرید برندهای مختلف این محصول را با قیمتی مناسب فراهم می‌سازد. برخورداری از مجوزهای لازم در زمینه فروش محصولات فولادی از جمله انواع ورق، باعث شده تا آرسیس فولاد اعتبار بالایی در این صنعت به دست آورده و بسیاری از سازمان های دولتی، خصوصی و نیمه خصوی را جذب کند. تعدادی از مهمترین مجوزهای این شرکت که موجب اعتبار اطلاعات قیمتی ورق st37 و دیگر مقاطع فولادی در سایت این شرکت می‌شوند، عبارتند از:

  • جواز کسب فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • مجوز از صنف آهن فروشی
  • ثبت شرکت در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران
  • نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)

جهت استعلام قیمت ورق سیاه و دیگر انواع ورق های فولادی، باید به سایت آرسیس فولاد به نشانی اینترنتی arsisfoolad.com وارد شوید. سپس برای مشاهده فوری قیمت ورق ها، می‌توانید از قسمت فوتر یا پاورقی سایت و از بخش دسترسی سریع، بر روی گزینه «قیمت ورق» کلیک کنید. به این ترتیب، جزئيات ورق گرم تولیدی برندهای مختلف از جمله فولاد مبارکه، اکسین اهواز، فولاد سبا و کاویان اهواز برای تان نمایش داده می‌شود. در این سایت می‌توانید اطلاعاتی از قبیل قیمت، حالت، ابعاد و محل تحویل ورق را مشاهده کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید ورق از کارشناسان آرسیس فولاد، امکان تماس با شماره ۰۲۱۵۴۷۷۴ را خواهید داشت.

 

آنلاین سازه

یکی از سایت های معتبر انتشار قیمت ورق st37، آنلاین سازه می‌باشد که به صورت روزانه نرخ فروش این محصولات را به روزرسانی می‌کند. سابقه فعالیت ۲۰ ساله این شرکت در زمینه طراحی و ساخت پروژه های مسکونی، تجاری و اداری و همچنین سوابق طولانی در زمینه تهیه و توزیع آهن آلات، بهترین ضمانت برای اعتبار آن محسوب می‌شود. گروه ساختمانی آنلاین سازه (پایدارسازان عرش اعتماد) سال‌هاست که تهیه و توزیع مستقیم انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی از جمله ورق سیاه را انجام می‌دهد و از سال 1399 فعالیت خود را به صورت آنلاین و در فضای وب نیز گسترش داده است. نکته مهم دیگر که باعث می‌شود بتوانید با اطمینان کامل از قیمت ورق در سایت این شرکت استفاده کنید، اخذ مجوزهای لازم از تمامی نهادهای مربوطه است. گروه آنلاین سازه تمامی مجوزهای لازم را از سازمان ها و نهادهای زیر، دریافت کرده است:

  • وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت)
  • اتحادیه صنف آهن فروشان
  • سازمان ثبت اسناد و املاک ایران
  • سازمان امور مالیاتی جمهوری اسلامی ایران
  • مرکز توسعه و تجارت الکترونیک (اینماد)

 

شرکت آنلاین سازه در وبسایت خود به صورت روزانه، قیمت دقیق خرید و فروش سایزهای مختلف ورق های سیاه در بخش رول و شیت را ارائه می‌دهد. برای دسترسی به آخرین نرخ فروش ورق در سایت این مجموعه، کافی است آدرس اینترنتی سایت یعنی onlinesazeh.com را سرچ کرده و سپس از منوی اصلی موجود در قسمت بالای صفحه، گزینه «فروشگاه آهن آلات» را انتخاب کنید. در ادامه از منوی «انواع ورق»، امکان انتخاب گزینه «ورق سیاه» و استعلام قیمت این برندهای مطرح این محصول از جمله فولاد مبارکه، کاویان اهواز و اکسین اهواز را خواهید داشت. در این قسمت علاوه بر توضیحات لازم در رابطه با ورق st37، سایر جزئیات از جمله قیمت روز، ابعاد، برند، محل تحویل و حتی نمودار قیمتی، در اختیارتان قرار می‌گیرد. همچنین از طریق شماره تماس ۹۰۰۰۰۰۱۱، می‌توانید به صورت رایگان از کارشناسان مجموعه مشاوره دریافت کنید.

سایت آهن نت فعال در ارائه انواع ورق سیاه فولادی

از دیگر سایت های معتبر فعال در زمینه فروش و انتشار قیمت ورق گرم، می‌توان به سایت آهن نت اشاره کرد. این مجموعه هم با بیش از ۳۰ سال فعالیت در زمینه تامین آهن آلات، سابقه مناسبی از خود به جای گذاشته و کاربران می‌توانند به عنوان یک منبع معتبر، از آمار و اطلاعات آن استفاده کنند. با وجود این که هلدینگ آهن نت (فولاد اندیشه اعتماد) فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده، اما آغاز فعالیت سایت و نرم افزارهای این شرکت مربوط به سال ۱۳۹۴ و بعد از آن می‌باشد. طی این مدت هم توانسته با ارائه اطلاعات مناسبی از قیمت انواع آهن آلات از جمله ورق های فولادی، رضایت مشتریان را به دست آورد. برخی از مهمترین مجوزهای این مجموعه که اعتبار آن را نشان می‌دهند، عبارتند از:

  • مجوز اتحادیه صنف فروشندگان آهن و فولاد تهران
  • نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)

مشتریان و فعالان اقتصادی برای اطلاع از آخرین قیمت انواع ورق، کافی است به صفحه اصلی سایت این هلدینگ به نشانی اینترنتی ahannet.com مراجعه کنند. با کلیک بر روی گزینه «ورق» از منوی بالای صفحه و سپس انتخاب عنوان «ورق سیاه صنعتی و ساختمانی»، می‌توانید لیست برندهای مختلف ورق گرم را مشاهده کرده و از قیمت آن ها مطلع شوید. نرخ فروش انواع مختلف ورق های سیاه فولاد مبارکه، اکسین اهواز، کاویان و قطعات از طریق این سامانه قابل استعلام می‌باشند. البته در بسیاری از موارد به دلیل نوسانات بالای قیمت ورق، برای اطلاع از آخرین تغییرات لازم است با شرکت تماس بگیرید. شماره تلفن ۰۲۱۸۸۸۸۵۰۰۹، امکان ارتباط شما با کارشناسان آهن نت را از سراسر کشور فراهم می‌سازد. بنابراین امکان استعلام نرخ فروش انواع ورق و دریافت مشاوره خرید را خواهید داشت.

 

آهن ملل

اگر به تمامی انواع مقاطع فولادی نیاز دارید، نیازهای خرید فولاد خود را می توانید با مراجعه به وبسایت آهن ملل، برطرف کنید. این وبسایت علاوه بر فروش کلیۀ ورق های صنعتی، در زمینه فروش میلگرد و تیرآهن و همچنین سایر مقاطع ساختمانی فعالیت دارد. اخبار قیمت این محصولات نیز به صورت روزانه در بخش خبری این وبسایت درج می شود که می تواند مورد توجه فعالان فولاد قرار گیرد.

مرکز آهن

مرکز آهن را می توان به جرأت از وبسایت ها و فعالان خوب و با سابقۀ بازار آهن دانست. این وبسایت از جمله سایت هایی است که در اصفهان فعالیت دارد و به عنوان یک سایت معتبر و مرجع برای استعلام قیمت تمامی ورق ها و همچنین سایر آهن آلات، محسوب می شود. فعالیت حرفه ای این مجموعه، از سال 1387 آغاز شده است. تیم کارشناسی قوی مرکز آهن، پاسخگوی تمامی سوالات شما مشتریان عزیز است و این کارشناسان از استعلام قیمت و پروسۀ خرید و رسید آن به مشتری، شما را همراهی می کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2llvd6