یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 107889
تاریخ انتشار: 1403/01/21 06:30

آموزش تخصصی جلسه دفاع پایان نامه

آموزش تخصصی جلسه دفاع پایان نامه، نیازمند یادگیری مهارت های تخصصی ارائه علمی و ساخت پاورپوینت تخصصی و حرفه ای است.
آموزش تخصصی جلسه دفاع پایان نامه

آموزش تخصصی جلسه دفاع پایان نامه، نیازمند یادگیری مهارت های تخصصی ارائه علمی و ساخت پاورپوینت تخصصی و حرفه ای است. یکی از مهم ترین تفاوت های جلسه دفاع با دیگر آموزش ها، ارائه پایان نامه در مقابل اساتید و داوران می باشد. هر صحبتی در ارائه جلسه دفاع، مرود قبول اساتید نخواهد بود و دانشجو موظف به یک ارائه تخصصی و علمی می باشد. مراحل پایان نامه باید در کوتاه ترین زمان، ارائه شود.

ساخت پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه

 

ترس ها و استرس دانشجویان در جلسه دفاع

یکی از بزرکترین مشکلات دانشجویان، عدم آگاهی از ارائه علمی جلسه دفاع پایان نامه است. سخنرانی علمی دفاع، با دیگر ارائه های عادی دارای تفاوت های زیادی می باشد که منجر به افزایش ترس و استرس دانشجویان در جلسه دفاع می گردد. آگاهی از مراحل ساخت پاورپوینت دفاع و همچنین نحوه ارائه علمی به ما کمک می کند تا بتوانیم یک ارائه حرفه ای در جلسه دفاع پایان نامه داشته باشیم. اکثر دانشجویان به دلیل اشتباهات مکرر، ارائه دفاع خود را خراب می کنند. برای یک سخنرانی حرفه ای در این روز، نیازمند یادگیری مهارت هایی هستیم که اکثر دانشجویان با برون سپاری های اشتباه پاورپوینت جلسه دفاع به دیگرا و سپس کپی برداری مطالب پایان نامه داخل اسلایدها، انتظار یک ارائه حرفه ای را دارند که در نهایت با مشکلات متعددی روبرو می شوند. در صورت ساخت پاورپوینت اشتباه و نادرست، ارائه دانشجو نیز حتما خراب خواهد شد و در نتیجه نمی تواند دانشجو در روز دفاع، از پایان نامه خود به شکل علمی و درستی، دفاع نماید. در ادامه به بررسی نحوه انجام پاورپوینت جلسه دفاع و آموزش های تخصصی آن، پرداخته شده است.

انجام پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه

اولین گام برای یک ارائه علمی انجام پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه است ، پاورپوینت پایان نامه تنها ابزار کاربردی دانشجو برای یک دفاع تخصصی می باشد. هرارائه علمی نیاز به طراحی پاورپوینت تخصصی دارد. هر پاورپوینتی برای ارائه جلسه دفاع، مناسب نخواهد بود. در دوره آموزش تخصصی جلسه دفاع پایان نامه، که توسط مهندس حمصیان در سایت مهرداد سیویل ارائه شده است، برای اولین بار تمام مراحل علمی جلسه دفاع از ساخت پاورپوینت حرفه ای تا نحوه سخنرانی علمی ، به صورت کاملا جامع  آموزش داده شده است. تجربیات دانشجویان و استرس ها و ترس های دانشجویان در جلسه دفاع برای پاسخ دهی به سؤالات اساتید، در این دوره تخصصی، آموزش داده شده است.

انجام جلسه دفاع

 

سخنرانی علمی جلسه دفاع

برای یک سخنرانی علمی، مهارت هایی از قبیل دانش مراحل علمی انجام پایان نامه و اصول روش تحقیق در کنار طراحی اسلایدهای پاورپوینت، الزامی می باشد. سخنرانی علمی، باید همراه با آموزش های تخصصی باشد تا دانشجو بتواند در نهایت اساتید را در روز جلسه دفاع، متقاعد نماید. متقاعدسازی بدون آموزش تخصصی و ساخت پاورپوینت های کپی شده از پایان نامه، نمی تواند نتیجه مناسبی را برای دانشجویان در جلسه دفاع، ایجاد نماید.

سؤالات اساتید در جلسه دفاع پایان نامه

پاسخ دهی به سؤالات اساتید در جلسه دفاع، می بایست در حین ارائه دانشجو و در طراحی پاورپوینت پایان نامه گنجانده شود، سؤالات اساتید براساس مراحل علمی طراحی می گردد و دانشجو می بایست به سؤالات اساتید، پاسخ علمی، ارائه کند. هر پاسخ غیرعلمی، نشانگر ضعف و عدم انجام پایان نامه توسط دانشجو می باشد.

آموزش جلسه دفاع پایان نامه

انجام جلسه دفاع پایان نامه، بدون آموزش و آگاهی از اصول علمی مشخص شده، امکان پذیر نخواهد بود .انجام جلسه دفاع باید با یادگیری مهارت های تخصصی در مدت زمان کم ایجاد گردد. این مهارت ها از نحوه طراحی اسلایدهای پاورپوینت براساس اصول علمی طراحی آموزشی شروع شده و با نحوه ترتیب اسلایدها، در هر بخش ادامه پیدا می کند. دانشجو برای انجام جلسه دفاع پایان نامه، باید بتواند در کوتاه ترین زمان، مهم ترین و اصلی ترین مطالب پایان نامه خود را به صورت تخصصی، ارائه نماید. در ادامه یک مثال از یک رشته دانشگاهی برای انجام جلسه دفاع و نحوه ساخت پاورپوینت تخصصی، آموزش داده شده است.

آموزش صفرتا صد جلسه دفاع

برای انجام پایان نامه عالی، دانش تخصصی در مورد نحوه ارائه علمی شامل بخش های زیر می باشد که این مراحل برای کلیه پایان نامه های تخصصی ارشد و دکترا در کلیه رشته ها صادق می باشد.

ساخت پاورپوینت براساس طراحی آموزشی و عدم کپی پیست کردن مطالب وورد پایان نامه داخل اسلایدها

مشخص نمودن مطالب مهمی که باید حتما در ارائه دانشجو، قرار گرفته شده باشد

تعیین ترتیب اسلایدهای پاورپوینت براساس مراحل گام به گام پایان نامه

آموزش روش تحقیق و یادگیری مهارت های آن در هر بخش از کتاب های روش تحقیق یا آموزش از محقق های برجسته ای مانند مهندس مهرداد حمصیان در مورد روش های تحلیل آماری، اصول مدیریتی، روش تحقیق های پویایی سیستم و تفکر سیستمی و روش تحقیق مدل سازی معادلات ساختاری را که می توانید از مهندس حمصیان در سایت مهرداد سیویل در مورد پایان نامه و جلسه دفاع، آموزش ببینید. همچنین می توانید دیگر آموزش های تخصصی روش تحقیق های را از دیگر اساتید یا افراد سرشناس دیگر در رشته های تخصصی دنبال کنید.

 

خدمات مشاوره جلسه دفاع

 آموزش تخصصی تهیه پاورپوینت و ارائه علمی جلسه دفاع، را می توانید از مهندس مهرداد حمصیان به صورت تخصصی مشاوره و آموزش بگیرید و همچنین در دوره جامع جلسه دفاع پایان نامه می توانید یک پایان نامه ضعیف را با یک ارائه حرفه ای تبدیل به یک  پایان نامه قوی کنید.ارائه جلسه دفاع پایان نامه، آخرین ولی مهم ترین گام برای یک دفاع تخصصی از پایان نامه می باشد که اگر به درستی انجام نشود می تواند منجر به رد یا عدم پذیرش مراحل پایان نامه گردد. بسیاری از هزینه های دوباره کاری یعنی انجام دادن دوباره مراحل پایان نامه مربوط به اشتباهاتی است که دانشجو در ارائه جلسه دفاع از آن ها آگاه نبوده است و در نهایت منجر به یک ارائه ضعیف شده است.ارائه ضعیف نشانگر یک پایان نامه بی کیفیت و ضعیف، می باشد.مؤسساتی که کارهای کپی پیست و داده سازی شده و بی کیفیت تحویل دانشجو می دهند اغلب پاورپوینت هایی غیرتخصصی را نیز برای آن ها آماده می کنند که در نهایت منجر به رد یا عدم تأیید مراحل علمی پایان نامه و اصلاحیه های زیاد می گردد که دانشجو موظف به انجام آن ها پس از ارائه جلسه دفاع است. همچنین از یک پایان نامه ضعیف نمی توان انتظار یک ارائه قوی داشت ولی دانشجو اگر در مورد ارائه جلسه دفاع و مراحل آن آموزش ببیند می تواند بسیاری از عواقب بعدی را نیز کنترل نماید تا دچار مشکلات متعدد در جلسه دفاع پایان نامه نگردد.

 

آموزش تخصصی جلسه دفاع پایان نامه(صفرتاصد)

 

 

 

جهت مشاوره و انجام صفر تا صد پايان نامه و جلسه دفاع با شماره ارتباطی ٠٩١٣٣٨٦٢٧٧٦  در تلگرام و واتس اپ در ارتباط باشيد ؛ جهت پاسخ گویی سریعتر و تخصصی تر ، رشته و گرایش خود را در تلگرام یا واتس آپ ارسال نمایید (اولويت با پيام های تلگرامی است)

برای تهیه دوره جامع جلسه دفاع پایان نامه نیز می توانید در سایت مهرداد سیویل، آموزش های تخصصی آن را دنبال کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qwkwp