جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 108732
تاریخ انتشار: 1403/02/01 07:15

دربهای ضد سرقت در سال 1403 تا چند درصد رشد قیمت خواهند داشت؟

زمانی که قرار است نسبت به خرید درب ضد سرقت اقدام کنید، مسئله ی مهمی که مورد توجه قرار می‌گیرد، قیمت درب ضد سرقت می باشد. اهمیت این موضوع به این خاطر می باشد که شما بتوانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید یکی از بهترین مدلهای درب ضد سرقت را با توجه به دکوراسیون محیطی که قرار است در آن جا نصب شود انتخاب کنید.
دربهای ضد سرقت در سال 1403 تا چند درصد رشد قیمت خواهند داشت؟

زمانی که قرار است نسبت به خرید درب ضد سرقت اقدام کنید، مسئله ی مهمی که مورد توجه قرار می‌گیرد، قیمت درب ضد سرقت می باشد. اهمیت این موضوع به این خاطر می باشد که شما بتوانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید یکی از بهترین مدلهای درب ضد سرقت را با توجه به دکوراسیون محیطی که قرار است در آن جا نصب شود انتخاب کنید.

پارامترهایی که در تعیین قیمت درب ضد سرقت باعث می شود تا فروشگاه هایی که در این زمینه در حال فعالیت هستند نتوانند قیمت ثابتی را برای محصولات خود در نظر بگیرند و با توجه به این که هر ساله نوساناتی زیادی در زمینه ی خرید متریال و یراق آلات وجود دارد باعث می شود تا با نوسان قیمت روبرو شوید.

یکی از سوالاتی که ممکن است برای افرادی که قصد خرید دارند به وجود بیاید این است که درب های ضد سرقت در سال 1403 تا چند درصد رشد قیمت خواهند داشت؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به دلیل تورمی که در سال 1403 شاهد خواهیم بود باعث می شود تا در عرصه ی فروش انواع درب ضد سرقت تاثیرگذار باشد و منجر به افزایش قیمت مدل های مختلف درب ضد سرقت شود. با این اوضاع ممکن است برخی از افراد بودجه ی کافی برای خرید را نتوانند تامین کنند و نگران تامین امنیت و ایمنی محیط مد نظر خود باشند.

برای رفع این مشکل برخی از فروشگاه ها برای رفاه حال مشتریان از سود بیشتر صرف نظر می کنند و افزایش قیمت کمی را اعمال می کنند تا افراد هنگام خرید با مشکل روبرو نشوند.

پارامترهای تاثیر گذار بر روی قیمت درب ضد سرقت در سال 1403

فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باعث می شود افزایش و یا کاهش قیمت درب ضد سرقت را شاهد باشیم. برای این که در مورد این پارامترها اطلاعاتی داشته باشید در این بخش به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

ابعاد و اندازه درب ضد سرقت

تولیدکنندگانی که در این زمینه در حال فعالیت هستند ابعاد استانداردی را برای تولید محصولات خود در نظر گرفته اند. (205*105 و 210*110 سانتی متر) ولی در صورتی که مشتری درخواست تولید در ابعاد سفارشی را داشته باشد این امکان وجود دارد ولی در انتهای کار قیمت درب افزایش پیدا می کند.

جنس مواد اولیه و متریال انتخابی ساخت 

با توجه این که درب ضد سرقت در مدل های مختلف ترک، ایرانی و چینی در بازار برای فروش وجود دارد قطعاً از نظر قیمت دارای تفاوت هایی به نسبت یک دیگر می باشند.

جنس رویه

رویه ی انتخابی برای درب با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید تعیین می شود. پس هر چقدر کیفیت و طبیعی بودن بیشتر باشند شاهد افزایش قیمت درب خواهیم بود. (درب های PVC جزو مدل های ارزان قیمت می باشند و در صورتی که برای ساخت از چوب راش و یا از جنس فلز باشند قیمت درب بیشتر خواهد شد.)

جنس ورق فولاد

لایه ی میانی در نظر گرفته شده برای درب‌ های ضد سرقت متشکل از یک ورق فولادی مستحکم می باشد. (توجه داشته باشید که کیفیت ورق انتخابی در این بخش بر روی استحکام درب تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.) 

قفل و یراق آلات نصب شده

یراق آلات انتخابی برای نصب بر روی درب اعم از قفل، دستگیره، چشمی و... در مدل های مختلف در بازار وجود دارند. برای این که به افزایش امنیت ایجاد شده توسط این درب کمک کنند بهتر است از نوع درجه یک و باکیفیت باشند. (محصولات برند کاله در این موارد بهترین انتخاب می باشد.)

تعداد لنگه‌ های درب

امکان تولید درب های ضد سرقت در مدل های تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه وجود دارد. قطعاً هر چقدر تعداد لنگه های درب افزایش پیدا کند قیمت نهایی محصول بیشتر خواهد شد چون به چوب و فولاد بیشتری نیاز دارند و به خاطر این که چهارچوب‌ شان بزرگ‌ تر است به لولا و یراق‌ آلات بیشتری برای نصب نیاز خواهند داشت.

ضخامت درب

با افزایش ضخامت درب قیمت نهایی محصول افزایش پیدا خواهد کرد.

پس به طور کلی می توان گفت که چقدر میزان کیفیت، بیشتر و نوع متریال مصرفی بهتر باشد منجر به افزایش امنیت و قیمت درب خواهد شد.

مورد مهمی دیگری که می تواند دردسرساز باشد در مورد وزن درب می باشد. هر چقدر وزن درب انتخابی سبک‌ تر باشد، قیمت نهایی ساخت درب کاهش پیدا می کند.

در نظر گرفتن ویژگی های خاص برای ساخت

این مسئله در تعیین قیمت بسیار تاثیرگذار می باشد و برخی از افراد برای در نظر گرفتن برخی از ویژگی ها مانند ضد دیلم بودن هزینه ی بیشتری را پرداخت می کنند.

در نظر گرفتن روکوب ها و منبت کاری بر روی سطح درب باعث می شود تا میزان هزینه ی پرداخت برای خرید و زمان ساخت درب افزایش پیدا کند. تغییر رنگ پایه و درخواست رنگی می تواند در افزایش قیمت محصول تاثیرگذار باشد.

هزینه ارسال درب از کارخانه به مقصد

با توجه به این که درب های ضد سرقت در مقایسه با درب‌ های معمولی سنگین‌ تر می‌ باشند جابجایی آن نیاز به دو یا سه نفر کارگر خواهد داشت. این مسئله می تواند در تعیین قیمت نهایی درب تاثیرگذار باشد.

توجه داشته باشید که قیمت نصب درب ضد سرقت به صورت جداگانه دریافت خواهد شد.

معرفی برخی از مدل های درب ضد سرقت موجود در بازار

دربهای ضد سرقت موجود در بازار دارای مدلهای مختلفی هستند. در ادامه به بررسی برخی از این محصولات می‌پردازیم:

درب ضد سرقت چوبی

درب ضد سرقت چوبی دارای بدنه ای از جنس چوب می باشد و چوب انتخابی در این موارد می تواند از نوع گردو، چوب صنوبر، چوب راش باشد که سبب افزایش مقاومت درب می شود. با توجه به این که چوب در برابر آتش مقاومت چندانی ندارد در بخش داخلی این درب از ورق‌ های فلزی برای استحکام سازی انتخاب می شود.

 

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی در بیشتر موارد از مدل های چینی بازار محسوب می شوند که به صورت وارداتی به کشور وارد می شود. جنس بدنه از نوع فلز می باشد که در برابر آتش و ضربات محکم مقاومت بالایی دارد.

درب ضد سرقت HDF

از نظر شکل ظاهری و متریال انتخاب شده برای تولید مشابه با درب‌ های چوبی می باشند و در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارند.

درب ضد سرقت کامپوزیتی

از پوشش‌ های کامپوزیتی برای تولید این مدل استفاده می شود و انتخاب این پوشش باعث می شود تا درب وزن بسیار سبکی داشته باشد و بتواند در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.

درب ضد سرقت PVC

در نظر گرفتن لایه pvc بر روی سطح این درب باعث می شود تا از نظر قیمت با مدل های دیگر دارای تفاوت هایی باشد.


 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3ew6bv