پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
کد خبر: 109132
تاریخ انتشار: 1403/02/08 07:53

سفارش جدیدترین مدل سنگ قبر، سنگ قبر آنلاین در تهران

سنگ قبر، نوعی یادبود از عزیز از دست رفته به حساب می‌آید و افراد مایل هستند با جدیدترین مدل های سنگ قبر آشنا شوند.
سفارش جدیدترین مدل سنگ قبر، سنگ قبر آنلاین در تهران

سنگ قبر، نوعی یادبود از عزیز از دست رفته به حساب می‌آید و افراد مایل هستند با جدیدترین مدل های سنگ قبر آشنا شوند. اگر سری به قبرستان بزنید نیز با مدل های متنوعی از سنگ قبر مواجه می شوید؛ برای مثال، بعضی از سنگ قبرها بارکددار بوده و شما به کمک آن می‌توانید در کسری از ثانیه به اطلاعات شخص متوفی دسترسی یابید. از جمله جدیدترین مدل های سنگ قبر می توان به سفارش سنگ قبر آیفون و سنگ قبر بارکد دار، سنگ مزار مرمر پرتقالی، سنگ قبر یونانی، سنگ مزار برزیلی قرنیز دار ایستاده و سنگ قبر طرح مینیمال اشاره کرد.

سنگ قبر آیفون

سنگ قبر با طرح گوشی آیفون یک مدل نوین از سنگ قبر آیفون بوده که شباهت بسیاری به گوشی هوشمند آیفون دارد. ساخت این مدل از سنگ قبر، اغلب با استفاده از سنگ انجام گرفته و صفحه نمایش لمسی داشته که روی آن، عکس، فیلم و دیگر اطلاعات مرتبط با شخص درگذشته دیده می‌شود. معرفی نخستین سنگ قبر آیفون در سال ۲۰۱۴ و از طریق یک شرکت چینی بود. این سنگ قبر، تحت عنوان iPhone 6 Plus شناخته شد و شباهت بسیاری میان آن با گوشی هوشمند پرطرفدار اپل دیده شد. پس از آن، شرکت‌های بسیاری در کل جهان ساخت سنگ قبرهای مدل آیفون را آغاز کردند.

سنگ قبر مرمر پرتقالی

یکی از خاص‌ترین و گران ترین سنگ قبرهای موجود در ایران را می‌توان سنگ قبر مرمر پرتقالی دانست‌ که حتماً نمونه آن را تاکنون در صفحات مجازی مشاهده کرده‌اید. زیبایی سنگ قبر مرمر پرتقالی به اندازه‌ای بوده که خیال خواهید کرد که داخل آن، لامپی گذاشته شده است و می‌درخشد. 

سنگ قبر بارکد دار

از دیگر جدیدترین مدل های سنگ قبر می توان به نوع بارکددار آن اشاره کرد. بارکد در واقع به یک مدل تکنولوژی شناسایی اشیا گفته می‌شود که روی آن، خطوط و فضاهای سفید و سیاه بسیاری دیده می‌شود. با استفاده از این بارکد، شما می‌توانید به اطلاعاتی همچون نام، تاریخ تولد و تاریخ فوت، عکس و سایر اطلاعات متوفی همچون شماره تلفن و آدرس خانواده شخص دست یابید. سفارش سنگ قبر بارکددار مزیت‌های بسیاری دارد و شما با تهیه آن، می‌توانید اطلاعات شخص متوفی را به ثبت برسانید.

مدل های سنگ قبر ترکیبی

از جمله جدیدترین مدل های سنگ قبر که امروزه در بازار طرفداران زیادی پیدا کرده است، می‌توان به سنگ قبر ترکیبی اشاره کرد. این مدل از سنگ قبرها، جلوه حیرت انگیزی داشته و در ساخت آن، دو مدل سنگ قبر همچون سنگ مرمر و گرانیت مورد استفاده قرار گرفته و اغلب به رنگ های سیاه و سفید دیده می شوند. ترکیبی برگرفته از ذهن طراحان ایرانی بوده و در هیچ کجای دنیا، مشابه آن را پیدا نخواهید کرد.

سنگ قبر یونانی

سنگ قبر یونانی از جمله مدل های منحصربه‌فرد سنگ قبر بوده و افراد بسیاری اقدام به سفارش سنگ قبر یونانی می‌کنند. شما می‌توانید نمونه‌هایی از این سنگ قبر را در بعضی قبرستان ها مشاهده نمایید. این مدل از سنگ قبرها، الهام گرفته از مقبره های سنتی یونان بوده که در نزدیکی سنگ قبر آن، چهار ستون مشاهده می‌شود. یک سقف رنگی روی این ستون ها به چشم می‌خورد که اغلب جهت طراحی آن، گرانیت های رنگ تیره به کار رفته است.

سنگ مزار برزیلی قرنیز دار ایستاده و سنگ قبر مینیمال

از جمله بهترین مدل های سنگ قبر در جهان می توان به سنگ مزار برزیلی قرنیز دار ایستاده اشاره کرد. در طراحی این مدل از سنگ قبر، شاهد الهام گرفتن از المان های تزئینی آمریکای جنوبی هستیم. در این نوع از سنگ قبر، اغلب چند رنگ تیره مورداستفاده قرار می‌گیرد. این مدل از سنگ قبرها از میزان دوام و مقاومت بالایی برخوردار بوده و به علت زیبایی و طول عمر بالای آن، افراد بسیاری به هنگام سفارش سنگ قبر، این مدل را انتخاب می‌کنند.

 از دیگر مدل های جدید سنگ قبر می توان سنگ مزار طرح مینیمال اشاره کرد. به کارگیری طرح های مینیمال، یکی از شاهکارهای طراحان ایرانی به حساب می‌آید. سنگ قبر طرح مینیمال اغلب به شکل سنگ قبر چند طبقه ارائه می‌شود.

سفارش سنگ قبر جدید از جنت نوین

جنت نوین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و فروشندگان سنگ قبر است. این مجموعه محصولات باکیفیتی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. برای مشاهده محصولات این مجموعه به وبسایت https://jannatnovin.com مراجعه کنید. شماره تماس مجموعه جنت نوین دفتر فروش : 02155206881 | تلفن همراه : 09932070870 می‌باشد، شما می‌توانید از طریق این شماره با کارشناسان تماس بگیرید و برای خرید سنگ مزار مشاوره دریافت کنید.

سخن پایانی

پس از مرگ یک عزیز، افراد در پی خرید سنگ قبر به عنوان یادبودی از شخص متوفی هستند. به هنگام سفارش سنگ قبر، شما با مدل‌های متنوع و جدیدی مواجه خواهید شد که هریک از آن‌‌ها، ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی دارند. جدیدترین مدل‌های آن را می‌توان سنگ قبر آیفون و بارکددار دانست که سنگ قبر آیفون، ظاهری دقیقاً شبیه به گوشی آیفون داشته و سنگ قبر بارکددار حاوی اطلاعات شخصی فرد متوفی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3ewlea