پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
کد خبر: 11293
تاریخ انتشار: 1400/11/10 15:12

پناه بردن کسب و کارها به فضای مجازی برای نجات از ورشکستی!

دیگر بر کسی پوشیده نیست که با گسترش شیوع کرونا از دو سال پیش تا کنون کسب و کارهای مختلف با چه چالش هایی دست و پنجه نرم کرده اند.

 از تعطیلی مکرر مغازه ها تا افزایش نرخ ارز، مشکل در واردات کالاها و تامین به موقع محصولات تا افزایش نرخ کرایه ها و اجاره مغازه ها همگی دست به دست هم داده اند تا بسیاری از مدیران کسب و کارها برای نجات کسب و کارشان از ورشکستی راهی فعالیت در بستر اینترنت شوند و با راه اندازی پیج اینستاگرامی، کانال تلگرامی و طراحی سایت و سئو تلاش کنند تا با گسترش بازار و مخاطبین هدف خود به اندازه وسعت ایران، بتوانند با مشکلاتی که هر روز با آن درگیر هستند راحت تر کنار آمده و کسب و کارشان را از نابودی در ایام کرونا نجات دهند.

فعالیت در اینستاگرام آسان و رایگان

یکی از بخش هایی که بسیاری از مدیران کسب و کارها در اولین قدم های فعالیت خود در بستر اینترنت تاکنون انجام داده اند راه اندازی پیج اینستاگرام و فروش محصولات و خدماتشان از طریق این بستر محبوب بوده است. سادگی و رایگان بودن راه اندازی پیج اینستاگرامی سبب شده است تا شاهد رشد چند صد درصدی راه اندازی پیج های جدید بر روی اینستاگرام طی دو ساله گذشته باشیم.

در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای کوچک و خرد با راه اندازی یک پیج اینستاگرامی و جذب فالوور توانسته اند به درامد قابل قبولی از بابت فروش محصول و یا خدمات خود به سایر افراد در سراسر ایران دست یابند و تا حدی کسب و کار خودشان را از شکستگی که به آن محکوم بوده اند نجات دهند.

طراحی سایت و سئو قدم دوم و پایدار کسب و کارها

یکی دیگر از بخش هایی که طرفداران بسیار زیادی را به خصوص در دوساله گذشته پیدا کرده است بحث طراحی سایت و سئو است. بسیاری از مدیران کسب و کارها حتی با آخرین سرمایه هایی که داشتند تصمیم گرفتند تا یک سایت مخصوص کسب و کارشان را طراحی و راه اندازی کنند و پس از آن با استفاده از خدمات سئو ارائه شده توسط شرکت ها و افراد مختلف و یا دریافت مشاوره سئو از این قبیل شرکت ها و افراد و حتی شرکت در بررسی و مطالعه مقالات مرتبط با آموزش سئو جایگاه مناسبی را در گوگل پیدا کرده، مخاطبین زیادی را با محصولات و خدمات خود آشنا کرده و از این طریق درامد مناسبی را به دست آورند.

زیار دکور مثال بارز موفقیت در ایام کرونا

یکی از برترین وبسایتهایی که در ایام کرونا راه اندازی و رشد نمود، وبسایت زیار دکور است. این وبسایت که در زمینه های مختلفی از جمله فروش پوستر دیواری، پارکت و کاغذ دیواری فعالیت دارد توانست با رشد چشمگیر خود طی دوساله گذشته بسیاری از رقبای کهنه کار خود در عرصه وب را پشت سر گذشته و به یکی از ده وبسایت برتر حوزه دکوراسیون داخلی از نظر وبسایت تاپ 10 ایرانی تبدیل شود.

شما هم میتوانید!

 

در صورتی که شما نیز کسب و کار حضوری دارید، از درامد کمی برخوردار بوده و به دنبال گسترش بازار و حد درامدی خود هستید پیشنهاد میکنیم همینک با راه اندازی یک پیج اینستاگرامی یا استفاده از خدمات طراحی سایت و سئو هر چه سریع تر مسیر کسب درامد از اینترنت را آغاز کنید تا متوجه تفاوت حد درامدی کسب و کار اینترنتی و حضوری شوید و بتوانید در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را نجات دهید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2xrab2