جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 13994
تاریخ انتشار: 1401/01/16 07:34

یکشنبه کدام تیم سیاه می‌شود؟ منچسترسیتی یا لیورپول؟

دو تیم منچسترسیتی یا لیورپول در هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به مصاف هم می‌روند که اختلاف آنها در صدر جدول تنها یک امتیاز است.

به گزارش اکونا پرس، لیگ جزیره همیشه مهیج‌ترین لیگ فوتبال در جهان بوده و هست و پیش از آغاز این فصل هم می‌شد رقابت تنگاتنگ برای رسیدن به قهرمانی را پیش‌بینی کرد مخصوصاً اینکه لیگ امسال در سال منتهی به جام جهانی برگزار می‌شود و به همین دلیل بازیکنان تلاش می‌کنند بالاترین کیفیت خود را ارائه دهند تا از هواپیمای قطر جا نمانند.

گواردیولا که حالا در مرزهای پختگی در لیگ جزیره قرار دارد، از همان ابتدا فصل را خیلی خوب آغاز و اسبش را برای قهرمانی زین کرد و همین سبب شد به فاصله امتیازی مناسب برسد اما شکست پنج هفته پیش این تیم مقابل تاتنهام در خانه و بعد از آن مساوی خارج از خانه مقابل کریستال‌پالاس، سبب شد لیورپول که در تمام فصل دوشادوش آنها آمده بود، از این فرصت استفاده کند.

شاگردان کلوپ نشان دادند که در سال‌های اخیر لیگ را به خوبی درک کرده‌اند و راه قهرمانی را می‌دانند و خیلی خوب می‌دانند که برای قهرمانی باید تا آخرین لحظه جنگید. آنها گرچه تقریباً تمام فصل را پایین‌تر از سیتی گذرانده‌اند اما امیدوارند در پایان هفته پایانی لیگ برتر، آنها باشند که جام قهرمانی را بالا می‌برند. با این حال تا پایان فصل هنوز هشت بازی و ۲۴ امتیاز باقی مانده است و قطعاً تیمی می‌‎تواند به قهرمانی برسد که در فشردگی این بازی‌ها بتواند با کنترل استرس و مدیریت روانی، بازی به بازی خود را به قهرمانی نزدیکتر کند.

همه اینها حساسیت بازی هفته آینده این دو تیم را بسیار بیشتر کرده است؛ بازی اصطلاحاً شش امتیازی که ممکن است سرنوشت قهرمانی این فصل را رقم بزند. بازی که فوتبالی‌ها برای دیدن لحظه‌شماری می‌کنند. این بازی یکشنبه؛ ۲۱ فروردین برگزار خواهد شد.

 
منبع: اکوناپرس

کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4y8qgj