جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 98716
تاریخ انتشار: 1402/09/20 09:08

قاسمپور: بخشی از پرخاشگری هواداران تقصیر رسانه‌ها است/ فولاد مقابل استقلال برنامه‌ای نداشت

پیشکسوت فوتبال خوزستان از برخورد هواداران فوتبال در ایران گلایه دارد.
قاسمپور: بخشی از پرخاشگری هواداران تقصیر رسانه‌ها است/ فولاد مقابل استقلال برنامه‌ای نداشت

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به دیدار اخیر فولاد و استقلال اظهارداشت: فولاد به دنبال ارائه بازی تدافعی بود و به ضدحملات دلخوش کرده بود. میزبان در این بازی خیلی دفاعی کار کرد که برای اجرای این برنامه اش هم ابزار لازم را نداشت.

وی ادامه داد: از بین سه تیم استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان که به عنوان نماینده خوزستان در لیگ برتر حضور دارند، تنها می‌توان از فولاد به عنوان یک  باشگاه متمول نام برد که در این فصل هزینه‌های زیادی داشته اما خروجی لازم را نداشته است. شاید بتوان مشکل مالی نفت و استقلال خوزستان را توجیهی برای نتایج این دو تیم دانست اما این مساله در مورد فولاد صدق نمی‌کند.


این مربی سرشناس ادامه داد: فولاد آکادمی فوتبال بی نظیری را دارد اما من از این آکادمی خروجی خاصی را ندیده ام. این خوب نیست تیمی که انقدر هزینه کرده در بازی حساس مقابل استقلال دلخوش به اتفاقات باشد و برنامه خاصی برای حمله و گلزنی نداشته باشد.

قاسمپور ضمن انتقاد از برخورد تماشاگران در این دیدار تاکید کرد: این بداخلاقی‌ها در فوتبال ما دلایل زیادی دارد که یکی از آنها به رسانه‌ها برمی گردد. من از رسانه‌ها در این زمینه گلایه دارم که یک جا‌هایی سهل انگاری‌ها و مماشت‌ها صورت گرفته است. یک زمانی در آبادان مثل لیگ برتر انگلیس مانعی بین تماشاگران و زمین وجود نداشت که این نشان می‌داد فرهنگ هواداری ما بالاتر بود اما الان همان ورزشگاه و همان سکو‌ها را با نرده و سیم خادار محصور کرده اند!

وی در پایان گفت: این برخورد بد تماشاگران در شهر‌های مختلف وجود دارد که باید با آن‌ها به شدت برخورد شود. فرقی نمی‌کند که این اتفاق در کجا رخ بدهد، در هر شهری که این حرکات زشت وجود داشته باشد باید به شدت برخورد شود. این اتفاق در بازی پرسپولیس و الدحیل هم رخ داد که بدون شک تبعاتی را برای فوتبال ما به همراه خواهد داشت.  

منبع:برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4pwbp6