شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 95911
تاریخ انتشار: 1402/08/02 10:21

روشن: جام ملت‌ها آخرین فرصت این نسل است/ خدا را شکر می‌کنم که استقلال ستاره ندارد!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: این تیم امسال ستاره ندارد و این موضوع به تیم کمک می‌کند.
روشن: جام ملت‌ها آخرین فرصت این نسل است/ خدا را شکر می‌کنم که استقلال ستاره ندارد!

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات ورزش دانش آموزی گرامیداشت شهدای دانش آموزی گفت: حضور وزیر ورزش و جوانان و وزیر آموزش و پرورش اهمیت زیادی را نشان می‌دهند. امیدوارم همکاری های این دو وزارتخانه در نهایت به سود هر دو طرف باشد.

وی افزود: خوشحالم که هاشمی خودش در آموزش و پرورش حضور داشته و مسائل را درک می‌کند. امیدوارم آموزش و پرورش هم با امکاناتی که دارد به این مسابقات کمک کند و هاشمی هم از افراد مدنظرش استفاده کند.  اصلا باید به مدارس رسیدی کرد و از این دوران ورزشکار تربیت کرد. باید مدارس را داخل ورزش برد. وقتی هم سن این دانش آموزان بودم مسابقات المپیاد داشتیم و بیشتر بازیکنان تیم ملی از همین آموزش و پروش برخاستند.

پیشکسوت آبی‌پوشان در خصوص بازی این تیم مقابل هوادار اظهار داشت: استقلال بازی خوبی مقابل هوادار انجام داد و از نتیجه راضی هستم. بچه‌های جوانی در تیم حضور دارند و خدا را شکر می‌کنم که در این تیم ستاره وجود ندارد تا تنها به یک نفر تکیه کند. جا دارد از هواداران تشکر کنم که پس از عقب افتادن تیم صبر کردند و با تشویق‌های‌شان باعث برد شدند.

روشن درباره جلسه آشتی‌کنان بین مدیریت و کاردفنی استقلال عنوان کرد: ما کاری جز انجام وظیفه نداریم و این هوادار را روی چشمم می‌گذارم. استقلال و پرسپولیس صاحبان اصلی‌شان هواداران هستند. در بازی مقابل هوادار هم آن‌ها نشان دادند به هیچ چیزی کار ندارند و تیم را می‌خواهند.

وی در خصوص تیم ملی اظهار داشت: ما تیم مسنی داریم و متاسفانه در جام جهانی هم اینگونه بود. برای تغییر در تیم زمان وجود ندارد اما در همین زمان هم عملکرد تیم بد نبوده. تقریبا آخرین بازی‌های اعضای تیم ملی است و بازیکنان می‌خواهند با یک روحیه خوب از تیم ملی بروند. بعد از جام ملت‌ها احتمالا تغییراتی در راه خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان در خصوص انتخاب ماجدی به عنوان رییس هیات فوتبال تهران گفت: یکی از تغییرات خوب در فوتبال تهران حضور میرشاد ماجدی است. او تجربه خوبی در فدراسیون پیدا کرده و فرهنگ ورزشی را می‌داند. خودش بازیکن تیم ملی بوده و استقلال. او البته رنگی نیست و احساس می‌کنم وضعیت فوتبال پایه در تهران بهتر حواهد شد.

منبع:برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kgp5x