دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024
کد خبر: 109054
تاریخ انتشار: 1403/02/05 08:22

آشنایی کامل با انواع روش های کاشت ابروی بدون جراحی

روش‌های مختلفی برای ترمیم ابرو وجود دارد که هیچ از آنها نتایج طبیعی و دائمی مثل کاشت ابرو ندارند. از سویی دیگر کاشت ابرو با تکنیک‌های مختلفی انجام می‌شود که هر یک از آنها ممکن است نتیجه متفاوتی به ارمغان بیاورند. برخی افراد به طور کلی مایل نیستند برای ترمیم ابروهای خود به جراحی دست بزنند و عوارض آن را تجربه کنند.
آشنایی کامل با انواع روش های کاشت ابروی بدون جراحی

روش‌های مختلفی برای ترمیم ابرو وجود دارد که هیچ از آنها نتایج طبیعی و دائمی مثل کاشت ابرو ندارند. از سویی دیگر کاشت ابرو با تکنیک‌های مختلفی انجام می‌شود که هر یک از آنها ممکن است نتیجه متفاوتی به ارمغان بیاورند. برخی افراد به طور کلی مایل نیستند برای ترمیم ابروهای خود به جراحی دست بزنند و عوارض آن را تجربه کنند. روش‌های کاشت ابرو بدون جراحی بدون احتیاج به هیچ زخم و برش تهاجمی می‌توانند تراکم ابرو را افزایش دهند و ابروهایی خوش فرم را به شما هدیه کنند. شما می‌توانید با کاشت ابرو بدون جراحی در مورد فرم و مدل مناسب ابروهای خود اظهار نظر کنید و ابروهایی کاملا طبیعی داشته باشید. در ادامه بیشتر در مورد روش‌های کاشت ابرو بدون جراحی بحث می‌کنیم.

منظور از کاشت ابرو بدون جراحی چیست؟

یکی از اصلی‌ترین روش‌های کاشت ابرو، جراحی است که می‌تواند افزایش تراکم ابرو  را درحد مورد نیاز پیش ببرد. اما روش‌های جدید کاشت مو می‌توانند بدون جراحی و با کمترین عارضه این امکان را برای شما فراهم کنند که از ابروهایی پرپشت و زیبا بهره ببرید. در تکنیک‌های جراحی با ایجاد یک برش در بانک مو، فولیکول‌ها استخراج شده و تک تک به ابرو منتقل می‌شوند. اما روش‌های کاشت ابرو بدون جراحی، بدون ایجاد برش و هیچ زخم قابل توجهی، برداشت فولیکول‌ها نیز به صورت مجزا خواهد بود. در واقع با ایجاد سوراخ‌های ریز در ناحیه بانک مو، فولیکول‌ها را خارج می‌کنند و احتیاجی نیست که پوست به این خاطر بریده شود.

مزیت اصلی کاشت ابرو بدون جراحی این است که با کمترین میزان تهاجم انجام می‌شود و درد و خونریز ی ندارد. برخی افراد به دلیل نازک بودن موهای ابرو توصیه می‌کنند از روش‌های جراحی کاشت ابرو استفاده کنید تا آسیبی به فولیکول‌ها وارد نشود. اما باید توجه داشته باشید که در تکنیک‌های جدید کاشت ابرو با استفاده از ابزارهای پیشرفته، می‌توان ابروها را بدون هیچگونه آسیبی استخراج کرد و به ناحیه کم پشت ابرو پیوند زد؛ بدون اینکه به برش و خونریزی احتیاج داشته باشیم.

BA-E02.jpg

روش‌های کاشت ابرو بدون جراحی

کاشت ابرو بدون جراحی با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که هر یک از آنها تکنیک‌ها و ابزارهای مختلفی را به کار می‌گیرند. تمام این روش‌ها کم تهاجمی هستند اما ممکن است از نظر نتیجه و عوارض احتمالی تفاوت داشته باشند. در ادامه با رایج‌ترین روش‌های کاشت ابرو بدون جراحی آشنا می‌شویم.

کاشت ابرو به روش FUE

کاشت ابرو به روش FUE اولین و متداول‌ترین تکنیک کاشت ابرو بدون جراحی است. در این تکنیک بدون هیچ برشی فولیکول‌های مورد نیاز استخراج شده و در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند. برداشت ابرو با استفاده از پانچ‌های کوچک مخصوصی انجام می‌شود که می‌توانند با آسیب کم و بدون درد فولیکول‌ها را از محل خود خارج کنند. سپس فولیکول‌های استخراج شده در محیط خاصی نگهداری می‌شوند تا برای کاشت آماده شوند. در نهایت پزشک با تیغ مخصوص شکاف‌های کوچکی را در ناحیه ابرو ایجاد کرده و آنها را داخل شکاف‌ها پیوند می‌زند. این روش کم عارضه بوده و نتایج کاملا طبیعی به دنبال دارد.

کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو به روش SUT یک روش جدید و پیشرفته برای پیوند ابروهاست که از دقت و سرعت بیشتری برخوردار است. در تکنیک SUT از نیروی مکش دستگاه‌های برقی و اتوماتیک برای استخراج گرافت‌ها استفاده می‌شود و به همین دلیل میزان تهاجم به حداقل می‌رسد. در این تکنیک نیز مشابه روش FUE از تکنیک استخراج فولیکولار برای برداشت گرافت‌ها استفاده می‌شود. استفاده از ابزارهای پیشرفته برای کاشت ابرو بدون جراحی باعث شده تا این تکنیک به یکی از دقیق‌ترین و طبیعی‌ترین روش‌ها برای کاشت ابرو تبدیل شود. احتمال آسیب به گرافت‌ها به دلیل سرعت بالای کاشت ابرو کاهش یافته و شاهد تراکم بهتری در ابروها خواهیم بود.

کاشت ابرو به روش میکروگرافت

کاشت ابرو به روش میکروگرافت یکی دیگر از روش‌های کاشت ابرو بدون جراحی است که از تجهیزات پیشرفته و سطح بالا بهره می‌برد. تجهیزات مدرن این روش به پزشک کمک می‌کنند سطح تهاجم را کاهش داده و فولیکول‌ها را با دقت بالاتری برداشت کند. به همین دلیل بهترین فولیکول‌ها با کمترین میزان آسیب استخراج می‌شوند که به نتیجه عمل کمک می‌کند. از سویی دیگر کاشت گرافت‌ها به کمک این ابزارهای دقیق نتیجه طبیعی‌تر و متراکمی را به همراه می‌آورد.

کاشت ابرو به روش SUPER FUE

کاشت ابرو به روش SUPER FUE یکی از جدیدترین تکنیک‌های کاشت ابرو است که با دستگاه‌های اتوماتیک و هوشمند انجام می‌شود و سطح عمل را بهبود بخشیده است. در این روش از اسکنرهای لیزری به منظور آنالیز دقیق پوست و مو استفاده می‌شود که باعث می‌شود پیوند مو بهترین نتیجه را متناسب با نیاز فرد به جا بگذارد. علاوه بر این دستگاه‌‌های هوشمند دقت عمل را افزایش داده و احتمال بروز خطاهای انسانی را به حداقل می‌رساند.

BA-E0x1.jpg

مزایای روش‌های کاشت ابرو بدون جراحی

قطعا شما نیز تمایل دارید به منظور ترمیم ابروهای خود و داشتن ابروهایی پر پشت از یک روش کم تهاجمی استفاده کنید و جراحی نکنید. روش‌های کاشت ابرو بدون جراحی اگرچه ممکن است معایبی نیز داشته باشند اما به دلیل مزایای متعدد خود به پرطرفدارترین روش‌ها تبدیل شده‌اند. استفاده از این روش‌ها راحت‌تر است و دوره نقاهت طولانی به دنبال ندارد. از دیگر مزایای کاشت ابرو بدون جراحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درد و خونریزی به حداقل می‌رسد
  • نتایج کاشت ابرو سریع‌تر مشاهده می‌شود
  • نیازی به ایجاد برش جراحی نیست و اثری از جای زخم و اسکار باقی نمی‌ماند
  • تراکم ابروها نسبت به حالت عادی طبیعی‌تر است
  • کاشت ابرو بدون جراحی عوارض و خطرات کمتری به دنبال دارد و خطری برای شما به همراه ندارد
  • دوره نقاهت روش‌های بدون جراحی کوتاه‌تر است و به حداقل میزان رسیدگی و مراقبت احتیاج دارد
  • احتمال بروز عفونت کاهش یافته است

هزینه کاشت ابرو با روش‌های بدون جراحی

هزینه کاشت ابرو با روش‌های بدون جراحی به سادگی قابل تخمین نیست و به بررسی‌های بیشتر توسط پزشک احتیاج دارد. عوامل متعددی مثل تراکم مورد نظر ابروها، تعداد گرافت‌های مورد نیاز، تخصص و مهارت پزشک، اعتبار و تجهیزات کلینیک و تکنیک مناسب کاشت ابرو بر هزینه نهایی این عمل تاثیرگذار است. توصیه می‌شود به منظور کاهش هزینه کاشت ابرو از کیفیت آن نکاهید و همواره سلامت و زیبایی خود را در اولویت قرار دهید. هزینه نهایی کاشت ابرو با مراجعه شما به کلینیک زیبایی تخمین زده می‌شود.

هزینه کاشت ابرو بدون جراحی در سال ۱۴۰۳ بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان تخمین زده می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4bngnd