جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 17020
تاریخ انتشار: 1401/03/07 00:32

تولید فرش ماشینی کلاریس

با پیشرفت تکنولوژی در تولید انواع فرش های ماشینی به یک رقیب سر سخت فرش های دست بافت قدیمی و جدید تبدیل شده اند.

 

تولید فرش ماشینی کلاریس

تولید فرش ماشینی کلاریس با کمترین قیمت و بهترین کیفیت

با پیشرفت تکنولوژی در تولید انواع فرش های ماشینی به یک رقیب سر سخت فرش های دست بافت قدیمی و جدید تبدیل شده اند. فرش کلاریس یکی از جدیدترین تکنولوژیی هایی است که در تولید فرش ماشینی استفاده می شود. این فرش ها در طرح و رنگ آمیزی هیچ محدودیتی ندارد. از طرفی این فرش نسل نویی از فرش های ماشینی است که می تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد. این فرش ها در زمینه فرش کودک، فرش آشپز خانه، فرش اتاق خواب، فرش پتینه و ... با قدرت به بازار راه پیدا کرده و رقیبان زیادی را پشت سر گذاشته است. شما می توانید انواع مدل های فرش کلاریس مانند فرش وینتیج (پتینه)، را با طرح های دلخواه و اندازه مورد نظر از دیجی فرش سفارش دهید. قطعاً شما فرش مورد نظر خود را فراتر از حد انتظار تحویل خواهید گرفت.

فرش کلاریس یک انتخاب بی نظیر

این فرش به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ می توانند سلایق مختلف را پوشش دهد و راه به تمامی خانه های ایرانیان و جهانیان باز کند. فرش کلاریس یک فرش با تراکم 2250 و 700 شانه است. این تراکم و شانه یک امتیاز بسیار مثبت برای یک فرش است. فرشی که تراکم بالا دارد و شانه پایین باعث می شود فرش ضخامت بالایی داشته باشد و پا خور فرش بسیار عالی باشد. در تولید این فرش از نخ هایی بسیار با کیفیت استفاده می شوند به همین دلیل ماندگاری این فرش ها بسیار بالا است. فرش کلاریس با مرور زمان و شست و شو تغییر رنگ نمی دهد. این فرش یک انتخاب عالی برای انواع دکوراسیون ها است.

ویژگی فرش کلاریس

فرش کلاریس علاوه بر تنوع در طرح و رنگ متنوع ویژگی های فراوان بسیاری دارد که در ادامه بازگو خواهد شد. این فرش ها بسیار نرم و لطیف هستند و معمولاً حساسیت زا نیستند زیرا پرز های کاملاً محکم و مقاومی دارند. در زمان شست و شو به مواد شیمیایی واکنش نشان نمی دهد. این فرش ها در برابر ضربه، حرارت، چین خوردگی، اتو و کشیدگی و ... کاملاً مقاوم هستند.

دلیل این مزایای عالی جنس نخ بکار رفته و تکنولوژی پیشرفته در بافت این فرش است. فرش کلاریس و انواع ان مانند فرش وینتیج (پتینه) یک فرش بسیار با کیفیت است که در دنیا طرفداران بسیاری دارد. از دیگر ویژگی ها و مزایای این فرش این است که قابلیت سفارش در هر سایز و طرحی را دارد. شما می توانید فرش را به اندازه دلخواه مورد نظر سفارش دهید. سایز این فرش از فرش پذیرایی، اتاق، آشپز خانه تا تابلو فرش می تواند باشد. شما می توانید این فرش را در اشکال هندسی دایره، بیضی، مربع و مستطیل سفارش دهید.

فرش مدرن کلاریس چاپ طرح دلخواه

یکی از مهم ترین و خاص ترین ویژگی های فرش کلاریس این است که شما می توانید فرش را با طرح دلخواه خود سفارش دهید. در تکنولوژی بکار رفته در بافت این فرش امکان چاپ هر طرحی با هر رنگی روی فرش فراهم شده. این ویژگی برای افرادی که سلایق بسیار خاص دارند بسیار مهم است. این افراد بسیار سخت پسند هستند و نمی توانند فرش مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنند. این افراد می توانند طرح مورد نیاز خود را سفارش دهند و فرش خود را با بهترین کیفیت تحویل بگیرند.

انواع طرح کلاریس

فرش کلاریس به دلیل تنوع بالا و ویژگی های بسیار مثبتی که دارد در طیف های مختلف تولید می شود. این مدل از فرش های کلاریس را می توانید در تمامی دکوراسیون های سنتی، مدرن، کلاسیک، مینیمال و ... استفاده کرد و یک دکوراسیون زیبا برای خانه خود ایجاد کرد. در ادامه به معرفی فرش های کلاریس می پردازیم.

فرش مدرن کلاریس

فرش های مدرن کلاریس جز پرطرفدارترین فرش هایی است که با این تکنولوژی تولید می شوند. شما می توانید در اکثر دکوراسیون ها برای فرش آشپز خانه، اتاق خواب، اتاق کودک، هال و پذیرایی از این فرش استفاده کنید.

فرش وینتج (پتینه)

فرش وینتج (پتینه)  یا کهنه نما یکی از فرش هایی است که امروزه بسیار طرفدار دارد. این فرش در رقابت با فرش های دستبافت می تواند کاملاً موفق باشد. طرح این فرش ها به گونه ای است که یاد آور فرش های کهنه و دست بافت است. افرادی که علاقه دارند فرش دست بافت داشته باشند ولی قیمت آن بالا است می توانند با خرید فرش ارزان کلاریس به علایق خود برسند. این افراد با قیمت مناسب می توانند صاحب فرشی با لطافت و نرمی فرش دست بافت شوند.

فرش کلاریس اتاق کودک

فرش های کلاریس با طرح های کودکانه می توانند سرشار از رنگ های شاد و سرزنده باشند. این فرش با تمامی طرح هایی که کودکان دوست دارند قابل سفارش است. یکی از مواردی که فرش کلاریس را به یک انتخاب مناسب برای اتاق کودک تبدیل می کند پرز ندادن این فرش است که برای کودک حساسیت ایجاد نمی کند.

خرید فرش آشپزخانه

فرش آشپزخانه

فرش آشپزخانه کلاریس می توانند به آشپزخانه شما رنگ و طرحی زیبا ببخشد. شما می توانید فرش خود را بر اساس طرح و رنگ دیگر وسایل آشپزخانه خود سفارش دهید.

فرش سه بعدی

در بین انواع فرش کلاریس فرش فرش های سه بعدی بسیار خاص هستند. طرح این فرش به قدری جذاب است که احساس می کنید که شاهد تصویری زنده هستید. این فرش ها بیشتر مورد علاقه افراد جوان است و تکمیل کننده دکوراسیون های ماکسیمال است. این نوع از فرش ها را باید با دقت انتخاب کرد چون نمی توان در هر دکوراسیونی از آن استفاده کرد.

قیمت فرش کلاریس

فرش های ماشینی از قیمت بسیار مناسب تری نسبت به فرش های دست بافت برخوردارند. این فرش ها با وجود کیفیت بسیار بالا و طرح های متنوع  و با قیمتی تولید می شوند که اکثر افراد می توانند آن ها را تهیه کنند. شما اگر به دنبال خرید فرش فانتزی هستید می توانید فرش مورد نظر خود را از دیجی فرش با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید. رنگ و جنس نخ به کار رفته در فرش های این فروشگاه بسیار عالی است.

فرش آشپزخانه کلاریس

معایب فرش کلاریس

اگر شما قصد خرید فرش ارزان از نوع فرش وینتج (پتینه)، خرید فرش کودک، فرش آشپزخانه را دارید باید دقت کنید که فرش خود را از یک فروشگاه مطمئن مانند دیجی فرش تهیه کنید. اگر این فرش را از یک فروش گاه غیر معتبر تهیه کنید ممکن است یک فرش بدون کیفیت را تحویل بگیرید. رنگ به کار رفته در این فرش و نوع نخ بسیار مهم است. انتخاب فروشگاه معتبر در کیفیت فرش کلاریس بسیار مهم و موثر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wolad