یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 108027
تاریخ انتشار: 1403/01/26 07:09

بهار امسال فقط با 5,750,000 از لحظه آخر تور تفلیس بخر!

حتی با وجود افزایش قیمت دلار هم نیازی نیست 10 الی 15 میلیون هزینه‌ی سفر خارجی کنید؛ چون امکان رزرو تور تفلیس با قیمت پایین فراهم شده است. این در حالیست که کیفیت پکیج‌های بسته شده با این قیمت کیفیت چندان پایین‌تری ندارند. بلکه در ارائه این پکیج‌ها برخی رازهای پنهان وجود دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم!
بهار امسال فقط با 5,750,000 از لحظه آخر تور تفلیس بخر!

حتی با وجود افزایش قیمت دلار هم نیازی نیست 10 الی 15 میلیون هزینه‌ی سفر خارجی کنید؛ چون امکان رزرو تور تفلیس با قیمت پایین فراهم شده است. این تورها حتی با وجود انجام به صورت هوایی هم با قیمت زیر 6 میلیون تومان در می‌آید. این در حالیست که کیفیت پکیج‌های بسته شده با این قیمت کیفیت چندان پایین‌تری ندارند. بلکه در ارائه این پکیج‌ها برخی رازهای پنهان وجود دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم!

رزرو تور تفلیس ارزان و لحظه اخری از لحظه آخر

رازهای کشف نشده‌ی قیمت پایین تورهای تفلیس

همانطور که گفتیم قیمت این پکیج تور تفلیس به دلیل کیفیت پایین آن پایین نیست. در اصل رازهایی در قیمت پایین این دست تورها نهفته است، که با اطلاع از آن‌ها می‌توانید به دنبال رزرو تور ارزان تفلیس باشید.

پروازها صرفا از تهران انجام می‌شود!

یکی از دلایل پایین بودن قیمت این تور، برگزاری آن از شهر تهران است. پروازهای ایرلاین وارش مسافران را از شهر تهران به سمت تفلیس جابجا می‌کند. اما اگر مسافران قصد رزرو تور تفلیس با قیمت پایین را داشته باشند، بایستی مبلغ بیشتری را برای سفرشان هزینه کنند.

برگزاری تور در روزهای کاری بعد از نوروز

دلیل دیگری که قیمت تور تفلیس مذکور پایین است، برگزاری آن درست بلافاصله پس از ایام نوروز و آن هم در روزهای کاری ایران است. این تور از 28 فروردین الی 31ام این ماه برگزار می‌شود. به دلیل اینکه اکثر مسافران در تعطیلات نوروزی و نیمه‌ی اول ماه، تور تفلیس را رزرو کرده‌اند، تقاضای کمی برای رزرو تور در این ایام وجود دارد. ضمن اینکه برگزاری در روزهای اول هفته هم باعث کاهش هزینه‌ها هم شده است. با وجود این مسائل طبیعتا قیمت پکیج‌های مسافرتی تفلیس نسبت به قبل (نیمه اول فروردین) کاهش می‌یابد.

رزرو لحظه آخری این تور هزینه‌ی سفرتان را کم‌تر نمی‌کند!

نباید رزرو این تور گرجستان تفلیس را به تعویق بیاندازید؛ زیرا این دست از پکیج‌های مسافرتی به دلیل قیمت پایین، به خودی خود خیلی زود تکمیل ظرفیت می‌شوند. در نتیجه اقدام دیرهنگام شما می‌تواند تبعاتی همچون پر شدن ظرفیت پروازهای وارش را داشته باشد. هرچند در برخی مواقع ممکن است با کنسلی لحظه آخر بلیط پرواز توسط مسافران این مقصد امکان رزرو تور لحظه آخری تفلیس برای شما پیش بیاید. با این حال بهتر است حداقل دو الی سه روز قبل از زمان سفرتان، پکیج مسافرتی مدنظرتان را رزرو کرده باشید.

نگران از دست دادن فرصت رزرو این تور تفلیس نباشید!

پیشنهاد می‌کنیم که از دست دادن فرصت رزرو این تور شما را ناراحت نکند؛ زیرا پکیج‌های مسافرتی ارزان به این مقصد از سوی آزانس‌های مسافرتی سایت لحظه آخر در ادامه سال نیز برگزار می‌شود. فقط کافیست از زمان‌های برگزاری این تور باخبر باشید. عمدتا تور تفلیس بهار در ماه خرداد با قیمت ارزان‌تری به مسافران ارائه می‌شود. پس می‌توانید در این ماه با هزینه‌ی کم‌تری این تور را رزرو کنید. به غیر از این موضوع می‌توانید از یک راه دیگر هم از تورهای ارزان تفلیس باخبر شوید.

چگونه از آفرهای بعدی تور تفلیس باخبر شویم؟

در برخی از مواقع سال قیمت تور تفلیس به دلیل کاهش تعداد مسافران افت می‌کند. به همین دلیل هم آژانس‌های مسافرتی اقدام به ارائه تورهای ارزان در این ایام می‌کنند. در واقع آژانس‌های مسافرتی این دست از پکیج‌های مسافرتی را با برچسب تخفیف ویژه به فروش می‌رسانند. در صورتی که قصد خرید تور با چنین شرایطی را دارید، بایستی شماره تلفن خود را در سایت لحظه آخر ثبت کنید. به‌این‌ترتیب آژانس‌های مسافرتی همکار با سایت لحظه آخر آفرهای ویژه‌ی تور تفلیس را به صورت پیامکی به اطلاع شما می‌رسانند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/48akzl