شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 94375
تاریخ انتشار: 1402/07/08 07:43
افتخار بین‌المللی دیگر برای میکامال کیش:

میکامال نامزد بخش نهایی «جایزه سالانۀ انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا» شد

به گزارش روابط عمومی میکامال، مجموعۀ تفریحی و تجاری میکامال کیش به بخش نهایی «کارزارهای ارتقای فروش و برگزاری رویدادها» در «جایزۀ مراکز خرید و صنعت خرده‌فروشی خاورمیانه و شمال آفریقا 2023» راه یافت.
میکامال نامزد بخش نهایی «جایزه سالانۀ انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا» شد

بر اساس گزارش دبیرخانۀ «جایزۀ مراکز خرید و صنعت خرده‌فروشی خاورمیانه و شمال آفریقا» میکامال نه‌تنها به ارائه خریدهای درجه یک متعهد بوده، بلکه طیف گسترده‌ای از رویدادها و سرگرمی‌ها را برای جذب گردشگران و مشتریان محلی فراهم کرده است. این گزارش تصریح دارد که میکامال با رویکردهای نوآورانه خود، به گسترش همکاری برای به‌حداکثررساندن پتانسیل پروژه و موفقیت بلندمدت خود خیز برداشته است. در اطلاعیۀ اعلام نامزدهای این دوره از جایزه، «میکامال» در بخش کارزارهای تبلیغاتی، ارتقای فروش و رویدادهای خود، از جمله رقابت‌های کیش‌گیمز 2023، به دور پایانی راه یافت. خاطر نشان می‌سازد، رقابت‌های کیش‌‌گیمزِ میکامال با حضور بیش از یک‌هزار ورزشکار و داور ممتاز در 10 رشتۀ ورزشی (والیبال ساحلی، سپکتاکارا، سنگ‌نوردی، کلیستنیکس، شطرنج، پارکور، ماهیگیری، فوتوالی، تنیس ساحلی و بولینگ) از 26 اردیبهشت تا 1 تیرماه در میکامال کیش برگزار شده بود.

مراسم اعلام برگزیدگان و اهدای نشان این جایزه، دوم آبان‌ماه در دوبی برگزار خواهد شد. گفتنی است، میکامال کیش سال پیش عنوان یکی از 10 مرکز خریدِ برترِ خاورمیانه و شمال آفریقا و سال جاری عنوان بهترین مرکز خرید ایران را نیز کسب کرده بود. میکامال بزرگ‌ترین مرکز تفریحی و تجاری در جزیره کیش است که دارای تله‌کابین ساحلی، تونل‌باد، آکواریوم، سالن پاتیناژ، پردیس سینمایی، سالن بولینگ و بیلیارد، شهربازی، سالن ورزشی، اسپا و آکواریوم است و طی کمتر از یک سال از افتتاح شاهد استقبال گردشگران و کیشوندان بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/485kpa