دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024
کد خبر: 34600
تاریخ انتشار: 1401/11/16 04:15

فروش ویژه بلیط هواپیما «رسپینا» آغاز شد + لینک خرید و قیمت

فروش ویژه بلیط هواپیما رسپینا با تضمین قیمت و تخفیف 2 الی 5 درصدی آغاز شد.
فروش ویژه بلیط هواپیما «رسپینا» آغاز شد + لینک خرید و قیمت

فروش ویژه بلیط هواپیما رسپینا با تضمین قیمت و تخفیف 2 الی 5 درصدی آغاز شد.

فروش ویژه بلیط هواپیما رسپینا با تخفیف و تضمین قیمت، در روزهای پایانی سال که امکان افزایش تعرفه بلیط ها وجود دارد، توجه زیادی به خود جلب کرده است. افزایش بهای بلیط هواپیما به ویژه در روزهای پایانی سال، تاثیر زیادی در میزان سفرهای مسافرین دارد. در این میان ارائه تخفیف های بلیط هواپیما از سوی ایرلاین و شرکت های ارائه دهنده خدمات مسافربری، نقش مهمی در افزایش سفرها دارد. وب سایت رسپینا به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات گردشگری یکی از این موارد است که طرحی را در قالب خرید بلیط هواپیما با تضمین قیمت ارائه داده است.

 

 

 

با خبرهایی که از سوی رئیس سازمان هواپیمایی کشور و نماینده مجلس در رابطه با افزایش نرخ بلیط های هواپیما به گوش می رسد، افرادی زیادی نگران افزایش قیمت بلیط برای سفرهای نوروزی خود هستند که شاید در صورت گران تر شدن بلیط ها نتوانند به سفر بروند. در این بین رسپینا با ارائه طرح فروش ویژه بلیط هواپیما همراه با تخفیف و تضمین ارزان ترین قیمت، سعی دارد مسافران هزینه کمتری برای رزرو پرواز پرداخت کنند. به همین منظور مسافران می توانند علاوه بر تماس تلفنی جهت رزرو بلیط با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از این طرح نیز برخوردار شوند.

نحوه رزرو بلیط هواپیما با تضمین قیمت در طرح فروش ويژه رسپینا

مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما از رسپینا در طرح فروش ويژه آن را دارند، می توانند با مراجعه به وب سایت respina24.ir در صفحه بلیط هواپیما، مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود را انتخاب کنند. سپس از میان پروازهای پیشنهادی هر کدام که دارای برچسب تضمین نرخ بود را با اطمینان از ارزان بودن نرخ، خریداری کنند.
رسپینا جهت اطمینان مسافران از گارانتی بهای بلیط هواپیما اعلام کرده است که در صورت مشاهده همان بلیط در سایتی دیگر با قیمت ارزان تر حاضر است 2 برابر اختلاف قیمت را پرداخت کند. البته این امر با در نظر گرفتن زمان رزرو و نوع ایرلاین امکان پذیر است، زیرا هر دو مورد از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط های هواپیما هستند.

بلیط هواپیما در طرح فروش ویژه رسپینا چقدر تخفیف دارد؟

طبق اخبار منتشر شده از شرکت سامان سیر رسپینا مسافران با استفاده از این طرح می توانند بلیط هواپیما را تا 5 درصد تخفیف رزرو کنند. میزان تخفیفی که بر روی هر پرواز اعمال می شود با در نظر گرفتن زمان و نوع پرواز بین 2 الی 5 درصد متغیر است. به عبارت دیگر میزان تخفیف در پرواز مسیرهای کم تردد که از تقاضای کمی هم برخوردار است بیشتر بوده و در مقابل پرواز در مسیرهای پر تردد که دارای تقاضای بیشتری هم هستند، از درصد تخفیف کمتری نیز برخوردار می شوند.

 

 

 

طرح فروش ویژه بلیط هواپیما رسپینا تا چه زمانی ادامه دارد؟

رسپینا طرح فروش ویژه بلیط هواپیما را از تابستان سال جاری آغاز کرده و تا شب یلدا ادامه داشته است که با استقبال زیادی از سوی مسافران رو به رو شد. همین امر موجب تمدید این طرح گردید و در حال حاضر رسپینا مهلت استفاده از این طرح را تا پایان امسال (1401) اعلام کرده است. لازم به ذکر است که مسافران با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت رسپینا می توانند بلیط خود را برای 2 ماه آینده رزرو کنند،‌ بدین ترتیب امکان بهره مندی از طرح فروش ویژه بلیط هواپیما رسپینا در تعطیلات نوروز نیز وجود دارد. به هیمن منظور کافی است بعد از مشخص کردن مبدا و مقصد از طریق تقویم پروازی موجود بر روی سایت،‌ پروزاهای مختلف را تا 2 ماه آینده مشاهده کنند و تاریخ مورد نظر خود را برای پرواز انتخاب سپس رزرو کنند.

طرح جدید فروش ویژه رسپینا شامل کدام بلیط ها است؟

طرح جدید فروش بلیط هواپیما که توسط شرکت خدمات گردشگری رسپینا آغاز شده است تنها بر روی بلیط های سیستمی اعمال می شود و بلیط های چارتر مشمول این طرح نمی شوند. علت آن هم قیمت گذاری متفاوت در این دو نوع بلیط هواپیماست، بلیط های هواپیما که چارتری هستند به دلیل نوسان قیمت و تغییر قوانین و ضوابط شرکت های ارائه دهنده آن ها امکان ارائه آن با تضمین قیمت همراه با تخفیف ندارد. در عوض بلیط های سیستمی با توجه به ثابت بودن قیمت ها و عدم تغییر نرخ در آن شامل تخفیف های ویژه می شوند و مسافران زمان خرید اینترنتی بلیط هواپیما از رسپینا برچسب تضمین نرخ را تنها بر روی بلیط های سیستمی مشاهده می کنند.

 

 

 

مسافران کدام پروازها می توانند از طرح فروش ویژه بلیط هواپیما استفاده کنند؟

تنها پروازهای داخلی به طور کامل شامل طرح فروش ویژه بلیط هواپیما می شوند و مسافرانی که قصد سفر در شهرای داخلی ایران را دارند، از کوچک ترین شهرها به بزرگترین شهرها و بالعکس می توانند از تخفیف اعمال شده بر روی بلیط پروازهای داخلی استفاده کنند. این تخفیف برای پروازهای خارجی به صورت کامل اجرا نشده است و تنها در مسیرهای پر تردد مثل مشهد استانبول، تهران نجف و. . . که با تقاضای زیادی از سوی مسافران همراه شده، قابل استفاده است.

چه کسانی مشمول طرح تخفیف بلیط هواپیما رسپینا می شوند؟

رسپینا طرح فروش ویژه بلیط های هواپیما را محدود به قشر یا گروه خاصی نکرده است و تمام مسافرین مشمول استفاده از این طرح می شوند. حتی اتباع غیر ایرانی که دارای کد ملی نیستند نیز می توانند زمان رزور پرواز با وارد کردن شماره پاسپورت موفق به خرید بلیط هواپیما از رسپینا در این طرح شوند.

همچنین خانوده هایی که دارای فرزند کودک یا نوزاد هستند می توانند علاوه بر تخفیفی که ایرلاین ها بر روی بلیط های سیستمی ارائه می دهد از تخفیف ویژه بلیط هواپیما رسپینا نیز استفاده کنند. این تخفیف در هر ایرلاین متفاوت بوده و هر شرکت هواپیمایی بسته به قوانین و ضوابط خود درصد تخفیفی را بر روی بلیط های پرواز کودک و نوزاد در نظر می گیرد. نا گفته نماند که تخفیف ایرلاین ها نیز فقط بر روی بلیط های سیستمی است و نرخ کودک شامل بلیط های چارتر نمی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45rxa9