شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
کد خبر: 109672
تاریخ انتشار: 1403/02/17 08:14
افتخاری دیگر برای خودروسازی ایران

ایدکوپرس سایپا تندیس ۵ شرکت برتر ایران را در جشنواره امتنان از رییس جمهور دریافت کرد

در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران (همزمان با روز کارگر) گروه‌های کار و واحدهای نمونه ایران در مراسمی که با حضور سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری ایران برگزار شد از مجموعه‌های پرسی توسعه صنایع خودرو (ایدکو پرس) با مدیریت کامبیز قلی‌زاده سلطانی به عنوان واحد نمونه کشوری تقدیر شد.
ایدکوپرس سایپا تندیس ۵ شرکت برتر ایران را در جشنواره امتنان از رییس جمهور دریافت کرد


در این مراسم که وزیر کار، وزیر صمت، مدیران عامل سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری حضور داشتند از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.
بیان مشکلات و دغدغه های کارگری توسط نمایندگان و تشکلات مختلف کارگران و ارایه گزارش توسط دبیر جشنواره و دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخش دیگر این برنامه بود

در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی بعنوان مدیر برتر کشور و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس بعنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
گفتنی هست شرکت ایدکو پرس در سال 1379با نام ایپکو و با هدف تولید قطعات و مجموعه های خودرویی با سرمایه گذاری شرکت ایران خودرو تاسیس گردید. با ادغام دو شرکت همگام و ایپکو در سال 1382فعالیتهای آن گسترش پیدا نمود و در سال 1384به هلدینگ توسعه صنایع خودرو به مالكيت مشترك سايپا و ايران خودرو پیوست تا در پروژه تولید رنو در ایران نقش کلیدی را ایفا نماید. در این مرحله نام شرکت به مجموعه های پرسی توسعه صنایع خودرو تغییر پیدا نمود. در سال 1395سهام شرکت به طور كامل به گروه سایپا واگذار گردید و امروز یکی از تامین کنندگان معتبر مجموعه های پرسی دو خودرو ساز اصلی «سايپا» و «ايران خودرو» می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/457b89