شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 96996
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/08/22 04:54

مزایای استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی

تاریخچه استفاده از تقویم برای گذر زمان و آگاهی از روز، ماه و سال، به زمان‌های بسیار دوری بازمی‌گردد. تا جایی که استفاده از تقویم تا به امروز ادامه پیدا کرده و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.
مزایای استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی

تاریخچه استفاده از تقویم برای گذر زمان و  آگاهی از روز، ماه و سال، به زمان‌های بسیار دوری بازمی‌گردد. تا جایی که استفاده از تقویم تا به امروز ادامه پیدا کرده و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. استفاده از تقویم نه فقط برای آگاهی از تاریخ، که برای برنامه ریزی کاری، سفر و یا حتی یادآوری مناسبت‌های خاص در میان تمام مردم جهان، رواج دارد. هر چند که در سال‌های اخیر استفاده از تقویم‌های آنلاین و...، بسیار مورد توجه قرار گرفته اما تقویم رومیزی و یا دیواری هنوز هم جایگاه خود را حفظ کرده و مورد توجه افراد هستند.

تقویم‌های رومیزی نه تنها ابزاری برای برنامه ریزی، بلکه محصولی مناسب برای بازاریابی و یک استراتژی برای تبلیغات محسوب می‌شوند. در نتیجه، بسیاری از سازمان‌ها در سراسر دنیا برای برقراری ارتباط با مشتریان و حتی کارمندان سازمان خود، از تقویم‌های رومیزی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند. با این حال مزایای استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی تنها به اینجا ختم نشده و بر روی بسیاری دیگر از جوانب ارتباط با مخاطب، تاثیر مثبت می‌گذارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به تعدادی از آن‌ها اشاره کنیم.

تقویم رومیزی تبلیغاتی

هرچند که در نگاه اول تقویم‌های رومیزی تبلیغاتی در فهرست محصولات برتر بازاریابی قرار نمی‌گیرند، اما این تقویم‌ها به دلیل نوع کاربرد و اهمیتی که دارند، در طولانی مدت، بسیار مفید هستند. فوایدی که برخی آشکار و برخی پنهانند. در اینجا برخی از دلایل اصلی گروه خلاقیت دیدینو،  برای تبدیل تقویم‌های رومیزی به بخشی از برنامه بازاریابی شما آورده شده است.

همانطور که می‌دانید، نیاز به تامین تقویمی نو در روزهای پایانی سال به دلیل نزدیک شدن به سال جدید، در میان سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف، بیش از پیش احساس می‌شود. محصولی ویژه که برای یکسال و یا بعضا سال‌های متمادی در تعامل مستقیم با افرادی است که هر یک به نوعی با سازمان و یا برند شما در ارتباطند. بنابراین این محصول می‌تواند بهترین انتخاب برای معرفی و یادآوری سازمان و یا برند شما تلقی شود.

گروه خلاقیت دیدینو نیز با تکیه بر اهمیت استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی، و با استفاده از تجربه چندین ساله در حوزه تولید خلاقانه این محصول و دیگر محصولات کاربردی، هر ساله تعداد قابل توجهی از انواع تقویم رومیزی و یا دیواری را طراحی و عرضه می‌کند. هر یک از این محصولات با توجه به نیاز مخاطبین، شخصی سازی و به مرحله تولید انبوه می‌رسند. محصولاتی کاربردی و  در عین حال زیبا که با توجه به رسالت دیدینو(ایجاد حسی خوش و ماندگار)، تولید شده‌اند.

 

 

 

مزایای تقویم‌های رومیزی سازمانی

 

1. تقویم های تبلیغاتی مقرون به صرفه هستند

تقویمهای تبلیغاتی ممکن است به دلیل متریال، چاپ و توزیع؛ در ابتدا و به یکباره هزینه‌بر باشند اما در تمام طول سال و یا حتی در تعدادی از تقویم‌های دیدینو، هر ساله می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. این محصول هر ماه، فرصت جدیدی برای بازاریابی برای مشتریان شما فراهم می‌کند و به آن‌ها یادآوری می‌کند که تجارت شما هنوز برای حمایت از آن‌ها وجود دارد.

 

2. تقویمهای تبلیغاتی رومیزی هنوز هم پرطرفدارند

ممکن است رد کردن تقویم‌های تبلیغاتی کاغذی در عصر دیجیتال آسان باشد، اما درصد بالایی از مصرف‌کنندگان همچنان از تقویم چاپی در خانه یا محل کار استفاده می‌کنند. اگر روی یک تقویم تبلیغاتی سرمایه گذاری کنید و آن را توزیع کنید، احتمال زیادی وجود دارد که گیرنده واقعاً از آن استفاده کند. خصوصا اگر به جنبه زیبایی شناختی آن توجه شده باشد. در این صورت شما با یک تیر، دو نشان زده‌اید. هم برند خود را معرفی کرده‌اید و هم تقویم رومیزی را هدیه داده‌اید که حس رضایت را به مخاطبانتان منتقل کرده است.

3. امروزه تقویم‌های تبلیغاتی سازگار با محیط زیست هستند

تقویمها یک چرخه عمر دارند و در پایان سال، احتمالاً تقویم تبلیغاتی شما مانند هر تقویم دیگری کنار گذاشته می‌شود. موضوعی که گروه طراحی دیدینو، تلاش کرده است آن را به شیوه‌ای هوشمندانه برطرف کند. آن هم طراحی و تولید تقویم‌هایی است که معطوف به سال خاصی نبوده و برای سالیان متمادی قابل استفاده هستند. با استفاده از این نوع تقویم‌ها شما می‌توانید تأثیر خود را بر محیط‌زیست نیز بگذارید.

4. تقویمهای تبلیغاتی شامل فرصتهای بازاریابی منحصر به فرد هستند

تقویم‌ رومیزی می‌تواند فرصتی طلایی برای کسب و کار شما فراهم بیاورد. اگر بتوانید از تقویم رومیزی که هوشمندانه طراحی شده است برای معرفی برند خود استفاده کنید، شک نداشته باشید که برند شما برای زمانی طولانی‌تر از یک سال، در ذهن مخاطبین و مشتریان شما باقی مانده و منجر به تبدیل آن‌ها به مخاطبینی وفادار و بالقوه می‌گردد.

5. تقویم‌ها کاربردهای عملی دارند

اکثر افراد هدایایی را دوست دارند که در زندگی روزمره آن‌ها کاربرد عملی داشته باشد. تقویم یکی از این هدیه‌هاست. هدیه‌ای که در طول سال برای مناسبت‌ها و تاریخ‌های مهم همراهیشان می‌کند. مردم در طول روز بارها به تقویم نگاه کرده و برنامه‌هایشان را تنظیم می‌کنند. حال تصور کنید چند بار نام برند، لوگو و دیگر موارد مربوط به کسب و کار شما را می‌بینند. انتخاب یک تقویم رومیزی خلاقانه و زیبا، بهترین سرمایه گذاری برای کسب و کار شما خواهد بود.

در پایان

گروه خلاقیت دیدینو با تکیه بر تجربه چندین ساله خود و کسب بازخوردهای فراوان از مخاطبینش، همواره تلاش داشته است تا محصولاتی منحصر به فرد، خلاقانه و کاربردی را طراحی و عرضه کند. تقویم رومیزی تبلیغاتی یکی از این محصولات است که همه ساله، مورد توجه مشتریان و همراهان دیدینو قرار گرفته است. با تکیه بر تمام این تجربیات، دیدینو امسال هم تعداد قابل توجهی از تقویم‌های رومیزی و دیواری را به مخاطبین خود عرضه داشته است. محصولاتی که طیف وسیعی از سلایق و نیازها را دربر می‌گیرند.

 

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/457q8x