یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 90183
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/04/27 04:47

bingxiran مرجع آموزش صرافی بینگ ایکس

صرافی آنلاین بینگ ایکس یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای ایرانیان است. این صرافی امکانات مناسبی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.
bingxiran مرجع آموزش صرافی بینگ ایکس

صرافی آنلاین بینگ ایکس یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای ایرانیان است. این صرافی امکانات مناسبی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما می‌‌توانید از تجزیه و تحلیل‌های این صرافی کمک بگیرید و به سود خوبی دست پیدا کنید؛ برخلاف دیگر صرافی‌های آنلاین که فقط باید به قدرت تفکر و تجزیه و تحلیل خودتان تکیه کنید. این صرافی با ویژگی‌ها و مزایایی که دارد، فعالیت در دنیای پر از ریسک ارزهای دیجیتال را برای شما راحت‌تر می‌کند و به جرئت می‌توان گفت یکی از بهترین صرافی‌ها برای کاربران ایرانی به‌شمار می‌رود. به همین خاطر سایت bingxiran کار را برای شما راحت‌تر کرده و آموزش‌های مربوط به به صرافی Bingx را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در این مطلب تصمیم داریم شما را با این صرافی آشنا کرده و درنهایت هم اطلاعاتی در خصوص سایت bingxiran به شما عزیزان ارائه دهیم. همراه ما باشید!

معرفی کلی صرافی بینگ ایکس

این صرافی در سال 2018 به وجود آمد و یکی از صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین به‌شمار می‌رود. این صرافی به محض راه‌اندازی و معرفی به بازار ارزهای دیجیتال، با استقبال خوبی از سمت تریدرها مواجه شد، چراکه توانست با ویژگی‌های خود، نقاط ضعف بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین دیگر را پوشش دهد. به عبارت دقیق‌تر، باید گفت که Bingx یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است و امکاناتی برای معاملات ارز دیجیتال، اسپات و کپی تریدینگ را در اختیار کاربران خود در بیشتر از 100 کشور مختلف قرار می‌دهد. طراحی این صرافی به شکلی خلاقانه و منحصربه‌فرد، ولی بسیار ساده و کاربرپسند انجام شده‌است. شما می‌توانید بعد از ورود به این صرافی، با قدرتمندترین تریدرها در سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها درمورد سرمایه‌گذاری و معاملات خود کمک بگیرید.

ویژگی‌های Bingx

همان‌طور که در بخش‌های قبلی هم اشاره کردیم، ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد این صرافی باعث شده‌است در میان کاربران سراسر دنیا بسیار محبوب و معروف شود. در اینجا برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس را به شما معرفی خواهیم کرد:

1. این صرافی نیازی به KYC (احراز هویت) ندارد:

یکی از ویژگی‌های مهم این صرافی که بسیار موردتوجه قرار گرفته‌است، عدم نیاز به احراز هویت است. شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای، در این صرافی فعالیت داشته و روزانه تا سقف 50 هزار دلار از آن برداشت کنید.

2. برخورداری از پشتیبانی فارسی:

پشتیبانی فارسی در این صرافی، یک ویژگی مهم برای کاربران ایرانی به‌شمار می‌رود، چراکه اکثر صرافی‌های دیگر از چنین قابلیتی برخوردار نیستند و حتی کاربران ایرانی را هم تحریم کرده‌اند. شما می‌توانید در صورت بروز مشکل یا مواجه شدن با هر سوالی، به بخش پشتیبانی فارسی در تلگرام این سایت مراجعه کنید.

3. پشتیبانی از ارز فیات:

این صرافی از ارزهایی مثل EUR، KRW، THB، TWD، BGN و... پشتیبانی می‌کند و برای این کار از پلتفرم‌های Banxa و Moonpay کمک می‌گیرد.

4. قابلیت کپی ترید:

یکی از جالب‌ترین امکانات و ویژگی‌های این صرافی، این است که شما می‌توانید تریدرهای معروف و بزرگ را پیدا کرده و تریدهای آن‌ها را برای سرمایه‌گذاری‌های خود کپی کنید. این کار در اکثر موارد سود خوبی برایتان به‌همراه خواهد داشت.

5. امکان اتصال به تریدینگ ویو:

این صرافی حساب معاملاتی را به‌صورت مستقیم به سایت تریدینگ ویو متصل خواهد کرد. به این ترتیب امکان ترید مستقیم از طریق صفحه نمودار قیمت این سایت وجود خواهد داشت، یعنی شما می‌توانید به سایت تریدینگ ویو وارد شده و به‌صورت لحظه‌ای، خرید و فروش‌ها را روی چارت این سایت انجام دهید.

6. رابط کاربری ساده:

اپلیکیشن و وب سایت صرافی Bingx از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند و این موضوع کار کردن با این صرافی را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده‌است. در کل باید گفت این صرافی از یک منوی کاربرپسند برخوردار بوده و طراحی کاربردی و ساده‌ای دارد. به این ترتیب حتی افراد مبتدی هم به‌راحتی می‌توانند با این پلتفرم کار کنند.

7. کارمزد پایین:

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی، پایین بودن کارمزد معاملات آن نسبت‌به بسیاری از صرافی‌های دیگر است. جالب است بدانید میانگین کارمزد این صرافی به چیزی حدود 0.04% می‌رسد.

مزایا و معایب بینگ ایکس

حال که با Bingx و ویژگی‌های آشنا شدید، بد نیست مزایا و معایب آن را هم بشناسید. این کار به شما کمک می‌کند شناخت بهتری از این صرافی به‌دست آورید و در خصوص استفاده یا عدم استفاده کردن از آن تصمیم بگیرید:

مزایا:

  • پشتیبانی همه‌روزه و 24ساعته؛

  • برخورداری از قابلیت اتصال به صرافی بایننس و کپی ترید؛

  • امکان پشتیبانی از معاملات اهرمی؛

  • فعالیت به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم کپی‌تریدینگ؛

  • اهدای بونوس و کوپن‌های مناسبتی؛

  • و... .

معایب:

شاید بتوان تنها عیب این صرافی را محدود بودن آن به جفت ارزهای دیجیتال دانست.

آشنایی با بزرگ‌ترین مرجع آموزش صرافی بینگ ایکس

همان‌‌طور که متوجه شدید، بینگ ایکس می‌تواند بستری امن برای معاملات ارز دیجیتال شما باشد. اما برای این کار لازم است که به‌طور کامل کار کردن با این صرافی را بلد باشید. سایت bingxiran یکی از بزرگ‌ترین مراجع آموزش این صرافی در ایران است که به شما امکان می‌دهد با تمام جوانب این صرافی آشنا شده و کار کردن با آن را به‌صورت حرفه‌ای یاد بگیرید. شما می‌توانید تمام نکات مربوط به این صرافی را در سایت بینگ ایکس ایران یاد بگیرید و با یک دید جامع و کلی وارد بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال و حتی طلا شوید. ضمن این‌که کارشناسان این سایت همه‌روزه آمادهٔ پاسخ‌دهی به سوالات و ابهامات شما عزیزان هستند.

جمع‌بندی

bingx به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به احراز هویت، معاملات ارز دیجیتال خود را انجام دهید و به سود بالایی دست پیدا کنید. این صرافی جزو معدود صرافی‌هایی است که ایرانیان را تحریم نکرده و از پشتیبانی فارسی برخوردار است. البته شما باید قبل از ورود به این پلتفرم، به‌خوبی نحوهٔ کار با آن را یاد بگیرید. بینگ ایکس ایران یکی از مراجع معتبر آموزش صرافی بینگ ایکس است که ایرانیان می‌توانند قبل از ورود به این صرافی، از این مرجع کمک بگیرند.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kg5nv