دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
کد خبر: 107893
تاریخ انتشار: 1403/01/21 06:34

معرفی و راهنمای تماس با شرکت حمل ‌و نقل ریلی سبا

شرکت حمل‌ونقل ریل ترابر سبا، یکی از بهترین شرکت‌های حوزه راه‌آهن ایران به‌شمار می‌رود که تاکنون قطارهای متنوعی از اقتصادی تا لوکس و درجه‌یک را به ناوگان ریلی کشور افزوده است.
معرفی و راهنمای تماس با شرکت حمل ‌و نقل ریلی سبا

شرکت حمل‌ونقل ریل ترابر سبا، یکی از بهترین شرکت‌های حوزه راه‌آهن ایران به‌شمار می‌رود که تاکنون قطارهای متنوعی از اقتصادی تا لوکس و درجه‌یک را به ناوگان ریلی کشور افزوده است. کیفیت امکانات و خدمات این شرکت، انواع قطار ریل ترابر سبا را روزبه‌روز در میان مسافران محبوب‌تر می‌کند؛ به‌طوری‌که بلیط قطارهای سبا چه در فروش عادی و چه در زمان پیش فروش قطار، همواره جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده است. در این مطلب، ضمن معرفی و راه‌های تماس با شرکت حمل‌ونقل سبا، درباره قطارهای این شرکت نیز صحبت خواهیم کرد.

معرفی شرکت ریل ترابر سبا

شرکت حمل‌ونقل ریل ترابر سبا، یکی از شرکت‌های نسبتا جدید ناوگان راه‌آهن ایران است. این شرکت در‌واقع زیرمجموعه قطار سفیر است؛ اما به‌صورت مستقیم فعالیت می‌کند. شرکت ریلی سبا فعالیت خود را در سال 1388 و در حوزه حمل‌ونقل بار و مسافر آغاز کرده است. اولین فعالیت ریل ترابر سبا با خرید 50 دستگاه واگن شروع شد که برای مسیرهای پرتردد تهران-مشهد و تهران-اهواز برنامه‌ریزی شدند. البته تنها پس از گذشت دو سال، حوزه فعالیت این شرکت، تعداد و کیفیت قطارها و همچنین میزان خدمات آن به‌طور چشمگیری توسعه یافت. شرکت سبا با خرید تعداد 28 واگن اتوبوسی در سال 1392 و خرید 37 دستگاه واگن 4تخته، وارد فاز دیگری از توسعه شد.

گفتنی است که ریل ترابر سبا، اخیرا با ارائه قطارهای پنج‌ستاره، با شرکت‌های ریلی معروف کشور همچون شرکت رجا، فدک و نورالرضا رقابت می‌کند. تنوع واگن‌های این شرکت، به‌جهت پاسخگویی به نیاز تمامی مسافران با هر بودجه و سلیقه‌ای بوده است و ازاین‌رو بلیط‌های این شرکت همواره متقاضیان زیادی دارد. برای مواجه‌نشدن با تکمیل ظرفیت قطارها در ایام پیک سفر، بهتر است در زمان پیش فروش بلیط قطار نسبت به خرید بلیط اقدام بفرمایید.

راه‌های ارتباطی با شرکت ریل ترابر سبا

ریل ترابر سبا، با ارائه راه‌های ارتباطی متنوع در جهت پاسخگویی بهتر و باکیفیت‌تر به مسافران، بر محبوبیت خود افزوده است. در زمان نگارش این مطلب، مدیرعامل شرکت ریل ترابر سبا، آقای سید جواد ساداتی است. جهت ارتباط با این شرکت، راه‌های زیر در اختیارتان قرار دارد.

  • شماره تلفن: ۸۸۴۸۰۰۰۴-۷
  • وب‌سایت: sabatrains.ir
  • ایمیل: info@sabatrains.ir

آدرس شرکت ریل ترابر سبا

یکی دیگر از راه‌های ارتباطی با شرکت حمل‌ونقل ریلی سبا، مراجعه حضوری است. این شرکت در محله سنایی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، خیابان عرفان قرار دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به شرکت راه‌آهن ریل ترابر سبا، ایستگاه متروی میرزای شیرازی و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به آن، ایستگاه اتوبوس سنایی است.

انواع قطارهای ریل ترابر سبا

شرکت حمل‌ونقل ریلی سبا، قطارهای متنوعی در انواع کوپه‌ای و اتوبوسی را روانه خطوط ریل کشور کرده است. در ادامه، با مطالعه امکانات قطارهای ریل ترابر سبا، آشنایی بیشتری با این شرکت حمل‌ونقل ریلی پیدا خواهید کرد.

قطار طلائیه؛ کوپه‌های دل‌باز و بزرگ

قطار طلائیه ریل ترابر سبا، از واگن‌های باکیفیت این شرکت است و در دسته قطارهای چهار‌ستاره قرار دارد. مهم‌ترین ویژگی مثبت این قطار، کوپه‌های بزرگ با فضای بسیار زیاد و فاصله مناسب میان صندلی‌ها است که باعث می‌شود مسافران احساس راحتی بیشتری داشته باشند؛ علاوه‌بر‌آن، در این قطار سیستم تهویه هوای قابل تنظیم تعبیه شده است. قطار طلائیه از امکانات دیگری همچون سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در واگن‌ها همراه با میز تعویض پوشک کودک، شیشه‌های دوجداره، ارائه صندلی چرخ‌دار به مسافران توان‌خواه و پریز برق 220ولتی برای شارژ‌کردن وسایل الکترونیکی برخوردار است؛ همچنین با دو وعده غذایی از منوی خوشمزه و لذیذ رستوران تمیز و شیک، از مسافران پذیرایی می‌کند.

قطار غدیر؛ سفری در سکوت و آرامش

شرکت ریل ترابر سبا با قطارهای چهار‌ستاره دیگری تحت عنوان قطار غدیر، مسئولیت جابه‌جایی مسافران در مسیرهای مختلف را بر‌عهده گرفته است. این قطار جوان و نوپا، ویژگی‌های فنی جالب‌توجهی دارد که مهم‌ترین آن برخورداری از به‌روزترین سیستم‌های تعلیق واگن است که باعث می‌شود قطار در هنگام حرکت، کمترین صدا و لرزش را داشته باشد. به‌علاوه، در تولید بدنه داخلی و تجهیزات این واگن‌ها از مواد ضدحریق و خودخاموش‌کننده استفاده شده تا در مواقع حادثه کمترین خسارت را داشته باشد.

امکانات قطار ریل ترابر سبا در واگن‌های غدیر موارد متنوعی را شامل می‌شود که عبارت‌اند از: تعبیه سیستم تهویه هوای مطبوع با قابلیت شخصی‌سازی به دلخواه مسافر، سیستم صوتی و تصویری لمسی با قابلیت پخش فیلم و موسیقی به دلخواه مسافر، نمایش موقعیت قطار و اطلاع‌رسانی از سرعت و ایستگاه‌ها از‌طریق سیستم چندرسانه‌ای، مجهز به سیستم پیشرفته PLC جهت مانیتورینگ دائمی سیستم برق، توالت فرنگی و ایرانی مجهز به سیستم آبکشی تمام‌اتوماتیک به‌همراه میز تعویض پوشک، تعبیه سیستم عطرافشان در واگن‌ها، درب‌های ایمن و تمام اتوماتیک و ... .

قطار اتوبوسی نگین ریل ترابر سبا

قطارهای اتوبوسی، ساختار متفاوتی از واگن‌های کوپه‌ای دارند. در این قطارها، واگن‌ها به‌صورت سالن اتوبوس چیدمان می‌شوند و صندلی‌ها قابلیت تبدیل‌شدن به تخت را ندارند. قطار اتوبوسی نگین یکی دیگر از قطارهای ریل ترابر سبا است. این واگن‌ها به صندلی‌های شبیه به صندلی هواپیما با قابلیت تنظیم پشتی کمری و چرخش 180 درجه مجهز هستند. سایر امکانات این قطار عبارت‌اند از: سیستم صوتی و تصویری، سرویس پذیرایی و فروش خوراکی، فضای نگهداری وسایل شخصی، پریز برق، سیستم تهویه مطبوع و کپسول اطفای حریق.

نکاتی در مورد خرید بلیط قطارهای ریل ترابر سبا

هنگام خرید بلیط هر کدام از قطارهای ریل ترابر سبا به این نکته توجه داشته باشید که قیمت بلیط قطارهای این شرکت بسته به نوع و کلاس قطار، مسافت و همچنین زمان خرید بلیط، متغیر است. در قطارهای کوپه‌ای، امکان رزرو کوپه دربست وجود دارد که در ‌این ‌صورت، تمام مدت‌زمان مسیر را در فضای خصوصی خودتان سپری خواهید کرد. نکته سوم هم این‌که در‌صورت انصراف از سفر می‌توانید بلیط خود را کنسل کرده و مبلغ پرداخت‌شده را استرداد کنید. البته هر اندازه به زمان حرکت قطار نزدیک‌تر شده باشید، درصد بیشتری از هزینه بلیط به‌عنوان جریمه کسر خواهد شد و پس از حرکت قطار، استرداد بلیط امکان‌پذیر نیست.

فروش و پیش فروش بلیط قطار در سایت مرجع و معتبر فلای تودی

ریل ترابر سبا، یکی از شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مشهور و محبوب ایران است که با قطارهای متنوع کوپه‌ای و اتوبوسی، مسافران را بین شهرهای مختلف کشور جابه‌جا می‌کند. از‌طریق ایمیل، تلفن، سایت یا مراجعه حضوری، می‌توانید با این شرکت تماس بگیرید. همچنین اگر قصد خرید بلیط قطار ریل ترابر سبا را دارید، امکان رزرو و خرید آسان بلیط در فلای تودی فراهم شده است. در سایت فلای تودی، علاوه‌بر فروش و پیش فروش قطار، خدمات دیگری همچون رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، خرید تور و ... ارائه می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2xxrxb