شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 105122
تاریخ انتشار: 1402/12/07 08:46

راهنمای خرید 2 مدل مولتی کوکر نینجا مدل OL750 و OP500

آشپزی کردن یکی از آرامش بخش ترین کار هایی است که آقایان و بانوان می توانند آن را در آشپزخانه خود انجام دهند. اما متاسفانه امروزه با افزایش مشغله کاری، بیشتر افراد شاغل وقت آَشپزی کردن را ندارند و از غذا های مضر و فست فود ها استفاده می کنند. که این کار در کنار مضر بودن برای بدن، می تواند باعث از بین رفتن کانون گرم خانواده شود.
راهنمای خرید 2 مدل مولتی کوکر نینجا مدل OL750 و OP500

راهنمای خرید مولتی کوکر نینجا مدل OL750 و OP500

آشپزی کردن یکی از آرامش بخش ترین کار هایی است که آقایان و بانوان می توانند آن را در آشپزخانه خود انجام دهند. اما متاسفانه امروزه با افزایش مشغله کاری، بیشتر افراد شاغل وقت آَشپزی کردن را ندارند و از غذا های مضر و فست فود ها استفاده می کنند. که این کار در کنار مضر بودن برای بدن، می تواند باعث از بین رفتن کانون گرم خانواده شود. اما ما در این مقاله قصد داریم که به شما یک دستگاه حرفه ای و کارآمد را معرفی کنیم تا شما نیز مانند سایر مردم غذایی هایی گرم و سالم را نوش جان کنید.

با پیشرفت روز افزون در بخش لوازم خانگی، دستگاه های جدید نیز تولید و روانه بازار شده اند، که می توانند فرآیند آشپزی کردن را بهبود ببخشند و آشپزی را تبدیل به یک کار لذت بخش و شیرین کنند. و در کنار آن در زمان آشپزی کردن صرفه جویی کنند. یکی از همین دستگاه ها مولتی کوکر می باشد.

مولتی کوکر نینجا مدل OL750

مولتی کوکر چیست؟

اگر بخواهم در یک کلمه برایتان بگویم که مولتی کوکر چیست، باید کلمه‌ «همه فن حریف» را برایش انتخاب کنیم. مولتی کوکر ظاهری شبیه به زودپز یا پلوپز دارد، و دارای یک کاسه و یک قابلمه است. این دستگاه مولتی کوکر با استفاده از نیروی برق کار می‌ کند و دارای قابلیت‌ های چندگانه ‌ای است که از جمله‌ آن می توان به سرخ کردن، بخارپز کردن، آرام‌ پز، پلوپز و زودپز اشاره کرد. شما با استفاده از این دستگاه می توانید انواع غذا ها، خورشت ‌ها، شیرینی ‌ها و... را در کم ترین زمان ممکن آماده کنید و از طعم متفاوت و خاص آن ‌ها لذت ببرید. در واقع شما با خرید مولتی کوکر، یک سرآشپز حرفه‌ ای را استخدام می ‌کنید که می تواند با کم ترین امکانات، بیش از ۵۰ نوع غذا را برای شما آماده کند.

مزایای خرید مولتی کوکر:

  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه ‌جویی در هزینه ‌ها
  • بهره‌ گیری درست از فضای آشپزخانه
  • رهایی از شستن تابه و قابلمه
  • سالم بودن غذا ها
  • رفیق روز های سخت

قبل از خرید این محصول لازم است که اطلاعات خود را افزایش دهید تا بتوانید یک دستگاه کاربردی و متناسب با نیاز خود را خریداری کنید. البته برای دانستن این اطلاعات لازم نیست که نگران باشید چرا که ما تمامی نکاتی که در هنگام خرید باید آن ها را رعایت کنید بیان خواهیم کرد. نکات خرید مولتی کوکر ها شامل موارد ذیل می باشند:

توجه به قدرت موتور

قدرت موتور مولتی‌کوکر باید چیزی بین 700 تا 1700 وات باشد. همانطور که می ‌دانید هر چه قدرت موتور بیشتر باشد، دستگاه فشار کمتری را در حین کار تحمل خواهد کرد. همچنین قدرت موتور باعث افزایش کارایی دستگاه خواهد شد.

قابلیت شستشو

یکی از مهم ترین بحث ها در هنگام خرید مولتی کوکر این است که محفظه دستگاه به راحتی از بدنه جدا شود تا بتوانید پس از اتمام کار، مولتی‌ کوکر را به راحتی تمیز کنید. همچنین در صورتی که محصول انتخابی از جنس آلومینیوم و یا پلاستیک باشد، می توانید با دستمال خیس محصول را به آسانی تمیز کنید.

قابلیت های پخت مولتی کوکر:

  • پخت برنج
  • سرخ کردن با روغن بسیار کم
  • ترد کردن
  • گریل
  • کباب و برشته کردن
  • بخار دادن
  • پخت آهسته و یکنواخت
  • خشک کردن (میوه)
  • تفت دادن
  • خورشت و سوپ
  • گرم کردن مجدد غذا

مهم ترین و اصلی ترین نکته در هنگام خرید مولتی کوکر، خرید از یک شرکت با کیفیت است. زمانی که شما وارد هر فروشگاهی بشوید و بگویید که قصد خرید مولتی کوکر را دارید؛ بدون شک اولین شرکتی که به شما معرفی خواهند کرد، شرکت نینجا است.

معرفی مولتی کوکر نینجا OL750

مولتی کوکر نینجا OL750 دستگاهی پر از امکانات و چند منظوره است که قابلیت ‌های پخت متنوعی دارد و بخش زیادی از وظایف آشپزی را بر عهده می ‌گیرد. این دستگاه با طراحی شیک و زیبایی ساخته شده است و دارای یک پنل دیجیتال، متشکل از یک ولوم چرخشی جهت انتخاب دستور پخت مد نظر و چند دکمه برای اعمال سایر تنظیمات است. مجموع برنامه ‌های پیش فرض در مولتی کوکر OL750 نینجا به ۱۵ برنامه می‌ رسد. این دستگاه میزان مصرف روغن و چربی غذا را تا ۷۵٪ کاهش می ‌دهد و وضعیت زودپز آن ۷۰٪ سریع‌ تر از روش ‌های معمولی پخت عمل می‌ کند.

معرفی مولتی کوکر نینجا OP500

مولتی کوکر نینجا OP500 یک دستگاه چند کاره می باشد. که از یک محفظه ۷.۵ لیتری برای پختن و یک محفظه کوچک تر با گنجایش ۴.۷ لیتر برای سرخ کردن بهره می ‌برد. مولتی کوکر و سرخ کن نینجا OP500 با قدرت ۱۷۶۰ وات عمل می ‌کند و مجهز به فناوری TenderCrisp است که شعار «زودپزی که ترد می ‌کند» را یدک می ‌کشد. این محصول دارای ۹ عملکرد پخت متفاوت است و در دسته سرخ کن های آسانسوری نینجا قرار می ‌گیرد که درب آن به سمت بالا باز می ‌شود. در مولتی کوکر نینجا OP500 می ‌توانید یک مرغ ۳ کیلویی را به ده ‌ها روش مختلف بپزید و لذت طعم ‌های متنوع آن را تجربه کنید.

مولتی کوکر نینجا OP500

خرید مولتی کوکر نینجا مدل OL750 و OP500

اولین سوالی که ممکن است، در ذهن شما در هنگام خرید مولتی کوکر نینجا مدل OL750 و OP500 پیش بیاید، خرید از فروشگاهی معتبر است، چرا که امروزه افراد کلاهبردار و شیاد به راحتی می توانند محصولات تقلبی را در قالب محصولات اصل نینجا به شما بفروشند و به راحتی از شما کلاهبرداری کنند. پس باید حواستان باشد که در هنگام خرید با چنین افرادی رو به رو نشوید. به همین علت می بایست از فروشگاه های معتبر که نمایندگی نینجا در ایران هستند، خرید خود را انجام دهید.

نمایندگی نینجا

اگر شما امکان مراجعه حضوری به فروشگاه نینجا ایران را ندارید! به هیچ وجه نگران نباشید؛ چرا که می توانید به راحتی با یک کلیک محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید. سایت اینترنتی نینجا ایران یک وبسایت مورد اعتماد بوده که دارای کلیه مجوز های لازم می باشد و می توانید به راحتی و در آرامش کامل خرید خود را ثبت کنید و در کم ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

در سایت اینترنتی نینحا ایران تمامی محصولات برند نینجا را می توانید با رنگبندی های مختلف مشاهده کنید، و محصول مورد نظرتان را با تمام ویژگی ها و توضیحات لازم و عکس واقعی از خود محصول انتخاب کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4ygb7j