شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 104871
تاریخ انتشار: 1402/12/01 06:18

لوازم خانگی عمده از کجا بخریم؟ با کف قیمت!

یکی از چالش‌های بزرگ برای فروشندگان در ایران، تهیه لوازم خانگی عمده از واردکنندگان و همکاران داخل کشور می‌باشد. تنوع و اختلاف بالای قیمت در بین فروشگاه‌ها، باعث شده تا مصرف کنندگان نیز در هنگام خرید گمراه شوند.
لوازم خانگی عمده از کجا بخریم؟ با کف قیمت!

یکی از چالش‌های بزرگ برای فروشندگان در ایران، تهیه لوازم خانگی عمده از واردکنندگان و همکاران داخل کشور می‌باشد. تنوع و اختلاف بالای قیمت در بین فروشگاه‌ها، باعث شده تا مصرف کنندگان نیز در هنگام خرید گمراه شوند.

از طرفی هر چه از قسمت‌های جنوبی کشور به سمت شمال میرویم، با سطح قیمتی بالاتری در زمینه خرید کالای خانگی بصورت تک یا عمده مواجه می‌شویم. همین امر سبب شده تا خانوارها به جای تهیه محصول مدنظرشان از فروشندگان همشهری، درپی کمترین قیمت‌ها بصورت مجازی و آنلاین باشند. اما سوال اینجاست که برندهای مطرح و پرفروش این حوزه را باید از کجا و به چه شیوه‌ای خریداری و تهیه کرد؟

شاید شما نیز به دنبال تاسیس یک فروشگاه باشید که محصولات لوازم خانگی نیز از جمله اقلام موجودتان هستند؛ حال باید با تحقیق فراوان به دنبال کالاهای مدنظرتان با بهترین قیمت در ایران باشید. یا چنانچه بعنوان مصرف کننده درپی تکمیل جهیزیه خود می‌باشید و صرفه جویی در قیمت در کنار محصول اورجینال و باکیفیت، برای شما حائز اهمیت است. در ادامه قصد داریم بهترین شهرها و مراکز خرید عمده لوازم خانگی را به شما معرفی کرده و راه‌های ارتباطی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کدام شهر برای خرید عمده لوازم خانگی عمده مناسب‌ است؟

بدیهی است که هرچه به سمت بنادر جنوب کشور نزدیک می‌شویم، سطح قیمت انواع لوازم خانگی عمده و تکی، با کاهش چشمگیری مواجه می‌شود. بنادر جنوبی اللخصوص استان‌های خوزستان، بوشهر و هرمزگان، به دلیل مجاورت با خلیج فارس و امکان واردات مستقیم کالا از امارات، این امکان را به فروشندگان این شهر داده، تا بهترین قیمت را در ایران داشته باشند.

اما گمان نکنید که خرید از هر فروشگاه در این شهرها، یک دستاورد محسوب شده و بهترین قیمت نصیب شما شده است. بسیاری از فروشندگان به دلیل بهره‌مند بودن از شرایط بندری و گرم بودن بازار این نقاط، اقدام به گران فروشی کرده و قیمت آنها برای همکاری به هیچ عنوان مناسب نیست.

فروشگاه لوازم خانگی بندر هندیجان، لامرد، گناوه و بندر عباس، از جمله شهرهایی می‌باشند که قیمت محصولات آنها یا کف قیمت ایران است و یا جزو بهترین سطوح قیمتی در مقایسه با اکثر نواحی کشور هستند.

چه محصولاتی را عمده بخریم؟

با تمام خوبی‌هایی که فروشگاه‌های بنادر دارند، اما یک عیب و مانع بزرگ بر سر راه آنها قرار داشته، که مشکل ارسال کالا می‌باشد. در واقع به دلیل اینکه محصولات پرفروش و باکیفیت وارداتی بصورت رسمی و با اخذ مجوز وارد کشور نمی‌شوند؛ ارسال سریع و ساده توسط این شهرها با چالش‌هایی همراه است. از این رو چنانچه محصول مدنظرشما ابعاد کوچک‌تری بزرگتری نسبت به اسپرسو ساز خانگی داشته باشد، ممکن است با کمی تاخیر با پست یا شرکت‌های توزیع بسته بدست شما برسد.

یک راه دیگر نیز برای خرید لوازم خانگی عمده از بنادر وجود دارد که باید بصورت حضوری اقدام به تحویل محصول کنید. اما مشکل اصلی شما مسیرتان می‌باشد که چنانچه بیش از سه الی چهار محصول همراه خود داشته باشید، ممکن است اتومبیل شمارا توقیف کنند.

در نتیجه بهترین راه برای تهیه این محصولات با قیمت مقرون بصرفه بعنوان همکار، خریدهای کم اما مستمر می‌باشد تا فروشندگان عمده بتوانند بصورت روزانه و به تعداد کم، محصولات مدنظرتان را به پست و...تحویل دهند. لازم به ذکر است که هرچه ابعاد کالای شما کوچک‌تر باشد، سریع‌تر به دستتان خواهد رسید.

در هنگام خرید مراقب باشید!

با عرض پوزش، باید این مسئله را نیز بیان کنیم که امروزه اعتماد کردن، در هر زمینه‌ای با مسائل و چالش‌هایی همراه است. اللخصوص حوزه لوازم خانگی خارجی که هیچ گونه مجوز معتبری برای خرید و فروش آن در کشور ارائه نشده و تنوع فروشگاه‌ها بسیار زیاد است. 

ابتدا سعی داشته باشید همواره از فروشگاهی خرید را صورت دهید که اصالت و سلامت محصولات خود را تضمین کند. این مسئله مهم‌ترین شرط برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه شما است. مسئله دوم زمان ارسال می‌باشد که در برخی از استان‌ها مانند هرمزگان و بوشهر همواره یکی از چالش‌های اصلی بوده و هست.

اما چنانچه بحث قیمت برای شما مطرح می‌باشد، باید کمی سماجت به خرج داده و پیگری‌های لازم را برای ارتباط با فروشندگان صورت دهید. نگران این موضوع نیز نباشید چون ما با تحقیق در میان اکثریت فروشگاه‌های جنوب و بررسی و مقایسه محصولات و قیمت آنها، نام چند فروشگاه مطرح را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با خیال راحت محصولات خود را بصورت عمده تهیه کنید. 

فروشگاه‌هایی همچون کالاکده هندیجان، سبا استور بوشهر و هندیجان کالا، از جمله لوازم خانگی‌های معتبر و شناخته شده در جنوب کشور هستند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3zjd9a