دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20 May 2024
کد خبر: 18716
تاریخ انتشار: 1401/05/10 07:53

تاثیر هارد SSD بر سرعت بازی

همراهان همیشگی مهرگان آی تی سلام . در این مقاله قصد داریم به تاثیر اس اس دی M2 NVMe کروشیال 2 ترابایت در اجرای بازی های رایانه ای بپردازیم .پس بدون فوت وقت و حرف اضافی شروع میکنیم

تاثیر هارد اس اس دی کروشیال مدل P2 در سرعت بازی های کامپیوتری

همراهان همیشگی مهرگان آی تی سلام . در این مقاله قصد داریم به تاثیر اس اس دی M2 NVMe کروشیال 2 ترابایت در اجرای بازی های رایانه ای بپردازیم .پس بدون فوت وقت و حرف اضافی شروع میکنیم :

برای افزایش سرعت لود و اجرای بازی های کامپیوتری، سیستم شما باید به یک حافظه SSD مجهز شده باشد. در واقع، ساده ترین راه برای محدود کردن یک CPU قوی ، قرار دادن آن در کنار حافظه کند و ضعیف است.

تا اینجا متوجه شدید که ضعف در عملکرد یکی از قطعات در روند کار دیگر قطعات هم تاثیر میگذارد. پس اگر قصد دارید سنگین ترین بازی های رایانه ای را بدون کوچک ترین لگ و کندی تجربه کنید، باید به فکر خرید هارد های اس اس دی با حافظه بالا باشید.

معرفی برند کروشیال

Curial فعالیت خود را از 20 سال پیش یعنی زمانی که دستگاه های فکس به رم نیاز داشتند شروع کرد و تا به امروز نیز در حال فعالیت است. این شرکت یکی از پرچمداران حافظه و هارد در جهان است که حرف های زیادی برای گفتن دارد که در ادامه بیشتر درباره اش صحبت می کنیم. کروشیال نه تنها تولید کننده تراشه در جهان است، بلکه به عنوان یکی از مخترعان و پیشگامان فناوری های امروزی عمل می کند.

هارد اس اس دی M2 NVMe کروشیال مدل P2 با ظرفیت 2 ترابایت یکی از شاهکار های مهندسی این کمپانی می باشد که علاوه بر عملکرد عالی آن، از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. پس اگر میخواهید با کمترین هزینه بهترین هارد را برای بازی های سنگین کامپیوتری بخرید، پیشنهاد ما به شما کروشیال P2 است

افزایش سرعت بازی با هارد اس اس دی کروشیال مدل P2

در آزمایش گسترده‌ای که روی پنج درایو مختلف انجام دادیم، متوجه شدیم که ارتقاء به یک SSD حتی ارزان قیمت زمان بارگذاری بازی را تا 60 درصد در مقایسه با هارد دیسک ها کاهش می‌دهد. حتی در هارد دیسک های مدرن و با رابطNVMe زمان بارگذاری را حتی بیشتر هم کاهش می دهند. برای بازی هایی که نیاز به بارگذاری مکرر برای مناظر و اتفاقات و جریانات بازی دارند مثل CALL OF DUTY WARZONE, Quantum Break, GTA V. هارد اس اس دی کروشیال P2 بهترین گزینه است زیرا سرعت ورود به بازی، بارگذاری فریم های بازی و سرعت عمل بهتر را برای شما به ارمغان می آورد.

 

مزایا اس اس دی نسبت به هارد دیسک ها در هنگام بازی

اس اس دی ها علاوه بر حافظه مناسب برای بازی، مزایای دیگری نیز دارند که در پایین به آن اشاره می کنیم :

 

  • صدای کمتر

  • پایداری بالاتر

  • مصرف کمتر انرژی و باطری

  • سرعت خیلی بالاتر

 

علاوه بر این، هارد اس اس دی کروشیال P2 راه های مختلفی برای ذخیره داده های شما ارائه می دهند. عدم وجود قطعات متحرک حافظه های نیمه هادی از تولید گرما در سیستم جلوگیری می کند که این خود دلیلی برای بروز خطا می باشد. این هارد بسیار سبک هستند و مقاومت بالایی در برابر رطوبت، لرزش و تخریب دارد، این موضوع به شما امنیت خوبی در هنگام استفاده از سیستم کامپیوتریتان می دهد. به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب حافظه مناسب برای بازی خود، مهم است که بازی را سریعتر شروع کنید، زیرا هر ثانیه تاخیر می تواند تاثیر زیادی در نتیجه بازی داشته باشد.

 

نکته قبل از خرید هارد اس اس دی برای بازی

قبل از اینکه دست به خرید هارد دیسک جدید بزنید، حتما مدل مادربرد سیستم خود را در وب جست و جو کنید و از مدل هارد هایی که میتواند ساپرت کند مطلع شوید. اگر میخواهید هارد لپ تاپ خود را ارتقا دهید، حتما به این موضوع دقت بیشتری داشته باشید. هارد مدل P2 از رابط NVMe پشتیبانی می کند.

 

مشخصات اس اس دی M2 NVMe کروشیال 2 ترابایت

وزن : 40 گرم

ظرفیت : دو ترابایت

سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی : ۱۹۰۰ MB/s

سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی : ۲,۴۰۰ MB/s

فرم فاکتور : SSD M2

رابط : NVMe (PCIe Gen 3 x4)

مقاوم در برابر لرزش : بله

مقاوم در برابر شوک :بله

گارانتی : 24 ماهه مهرگان تجارت نصر

سفارش هارد اس اس دی کروشیال با ضمانت

فروشگاه مهرگان آی تی مفتخر است تا با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت انواع هارد درایو های اس اس دی را به شما عزیزان ارائه دهد. لازم به ذکر است که هارد دیسک ها و SSD های موجود در فروشگاه مهران آی تی به صورت انحصاری از کشور دبی وارد می شوند که دارای ضمانت نامه بی قید و شرط می باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4p5del