چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
کد خبر: 18648
تاریخ انتشار: 1401/05/08 03:04

راهنمای دانلود و نصب اسپاتیفای

اسپاتیفای این روزها محبوب ترین پلتفرم صوتی جهان شده که در گوگل پلی و کافه بازار و مایکت پر دانلودترین اپلیکیشن صوتی میباشد که در زمینه دانلود موسیقی بی کلام و پادکست فعالیت میکند که دو نوع اکانت اسپاتیفای به نام رایگان و پرمیوم داریم که با استفاده از هر کدام از این حساب ها میتوانید در جستجو پادکست و موسیقی بی کلام قدم بردارید و تعداد بی شماری از آن ها را پیدا و استفاده کنید هر کدام که خواستید را میتوانید به پلی لیست خود اضافه کنید.

راهنمای دانلود و نصب اسپاتیفای

 

اسپاتیفای این روزها محبوب ترین پلتفرم صوتی جهان شده که در گوگل پلی و کافه بازار و مایکت پر دانلودترین اپلیکیشن صوتی میباشد که در زمینه دانلود موسیقی بی کلام و پادکست فعالیت میکند که دو نوع اکانت اسپاتیفای به نام رایگان و پرمیوم داریم که با استفاده از هر کدام از این حساب ها میتوانید در جستجو پادکست و موسیقی بی کلام قدم بردارید و تعداد بی شماری از آن ها را پیدا و استفاده کنید هر کدام که خواستید را میتوانید به پلی لیست خود اضافه کنید. در این صفحه با نحوه دریافت و دانلود اسپاتیفای آشنا خواهید شد.

روش دانلود اسپاتیفای برای اندروید و ios

برای دریافت این اپلیکیشن شما میتوانید به صفحه ی دانلود اسپاتیفای مراجع کنید تا لیست لینک های اصلی دانلود را ببینید سپس میتوانید با کلیک بر روی لینک و پلتفرم مدنظرتون آن را دریافت کنید.

همچنین شما میتوانید بسیار ساده با رفتن به گوگل پلی یا کافه بازار و سرچ "اسپاتیفای" آن را دانلود کنید بعد از دانلود و نصب با ساختن یک حساب کاربری میتوانید از آن استفاده کنید در واقع عضو رایگان اسپاتیفای میشود که در صورت نیاز میتوانید ارتقاء دهید. شما میتوانید موسیقی های بی کلام مدنظر خود را جستجو کنید و موسیقی مدنظر خود را آنلاین گوش دهید همچنین قابلیت این را دارد که موسیقی های مدنظر خود را به صورت آفلاین و بدون دسترسی به اینترنت گوش دهید که در نوع خود بسیار جالب است یعنی میتوانید یک پلی لیست از موسیقی های بی کلام را بسازید و موقع کار آن را به صورت آفلاین پلی کنید و از آن استفاده نمایید. همچنین با داشتن یک پلی لیست از پادکست ها میتوانید آن را با دیگران هم به اشتراک بگذارید تا آن ها هم از لیست شما استفاده کنند. همچنین میتوانید از لیست موسیقی دیگران استفاده کنید اگه خیلی خوشتان آمد میتوانید به پلی لیست های خود اضافه کنید. اسپاتیفای با قابلیت های بی نظیر خود کاری کرده که دیگر به نرم افزار صوتی دیگری نیاز نداشته باشید و هنرمندان خود را از این طریق دنبال کنید. که این پلتفرم میلیون ها هنرمند دارد که شما میتوانید آن ها را دنبال کنید وهمچنین میتوانید شخصی سازی کنید و با هر کیفیتی که مدنظرتون هست به آن ها گوش دهید.

ویژگی هایی که با نصب اسپاتیفای به دست میاورید

  • دسترسی به تمام صوت ها بدون محدودیت
  • پلی لیست های مختلف را گوش دهید
  • میتوانید در دسته بندی های مختلف پادکست و موسیقی بی کلام پیدا کنید
  • گوش دادن آفلاین بدون اینترنت به موسیقی از قابلیت های مهم است
  • بهترین کیفتیت ها
  • امکان حذف تبلیغات
  • ساخت پلی لیست و اشتراک آن با دوستان

منبع: خرید اکانت از سایت اسپاتیفای اک


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45ao8q