شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 99368
تاریخ انتشار: 1402/10/02 11:46

ماه لند، پرچهره‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری در ایران

"ماه لند، یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی در جنوب کشور، با مشارکت پرتعداد افراد معروف و محبوب کشور، عنوان پرچهره‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است. این مجتمع چند منظوره با همکاری باشگاه‌های پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس، همچنین با مشارکت شهرداری ماهشهر در حال ساخت و توسعه است."
ماه لند، پرچهره‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری در ایران

"ماه لند، یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی در جنوب کشور، با مشارکت پرتعداد افراد معروف و محبوب کشور، عنوان پرچهره‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است. این مجتمع چند منظوره با همکاری باشگاه‌های پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس، همچنین با مشارکت شهرداری ماهشهر در حال ساخت و توسعه است."

 

پروژه چند منظوره ماه­لند واقع در بندر ماهشهر، هاب پتروشیمی خاور میانه و برکرانه آب های نیلگون خلیج فارس یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در حال ساخت جنوب کشور است. پروژه سرمایه گذاری ماه لند به واسطه مشارکت بالای افراد مشهور و محبوب کشورمان، عنوان پرچهره ترین پروژه سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است.

ماهلند با همکاری باشگاه پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس و مشارکت شهرداری ماهشهر شروع و در حال ساخت است. مجتمع چند منظوره ماه لند، با زیر بنایی بالغ بر 44500 مترمربع و در چهار گستره تجاری، مسکونی، فرهنگی و ورزشی پس از انجام مطالعات امکان سنجی، در سال 1400 پروانه و مجوز ساخت دریافت کرده و به یک فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری مبدل شده است.

 

ماه­لند ماهِ شهر ماهشهر: پروژه سرمایه گذاری چند منظوره در ماهشهر

ماهشهر، یک بندر خوش آتیه از نظر اقتصادی بر کرانه آب‌های خلیج فارس در استان خوزستان است که اکنون میزبان پروژه عظیم ماه لند می باشد. ماهشهر با قرار گرفتن در نقطه ی تلاقی راه های هوایی، زمینی و دریایی کشور، یک پهنه استراتژیک با چشم انداز روشن سرمایه گذاری به شمار می رود.  افزون براین، ماهشهر به عنوان قطب پتروشیمی ایران با داشتن بیش از 21 مجتمع پتروشیمی  توانسته از دو حیث کمیت و کیفیت آمارهای ارزی کشور را جا به جا کند و به یک بندر مهم اقتصادی تبدیل شود.

موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد ماهشهر بر کرانه آب های آزاد جنوب کشور، پروژه عظیم ماهلند را به فرصتی ویژه از نظر مولد سازی سرمایه و اشتغال سازی بومی تبدیل کرده است.

 

سرمایه گذاری در کنار چهره ها

یکی از شاخصه های موفقیت یک پروژه اقتصادی، اعتباری است که به واسطه ی حضور چهره های محبوب و شناخته شده برای آن رقم میخورد. ماه لند مفتخر است در جمع سهام داران خود، اشخاص محبوب و مشهور کشوری را که در ذهن و قلب مردم ماندگار شده اند، داشته باشد. حضور جمعی از پیشکسوتان باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیست سهام داران این پروژه خود متضمن موفقیت و رونق این پروژه تضمین می باشد. علی پروین، حمید استیلی، بهروز سلطانی، فرشاد سلطانی، فرشاد پیوس، مرتضی فنونی زاده  از جمله چهره های مطرح در این پروژه هستند که جذابیت سرمایه گذاری در این پروژه را برای عموم مردم دو چندان می کنند.

پیشکسوتان فوتبال به عنوان سرمایه‌گذاران

بسیاری از پیشکسوتان فوتبال در کنار فعالیت های ورزشی خود، به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف می پردازند. سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات از جمله حوزه های پر طرفدار برای ورزشکاران است و اکنون پروژه ماهلند در بندر ماهشهر در استان خوزستان به عنوان یک فرصت استثنایی پذیرای پیشکسوتان فوتبال است.

علی پروین، جادوی فوتبال را به ماه لند می‌آورد!

سرمایه‌گذاری علی پروین، یکی از پیشکسوتان معتبر فوتبال، در پروژه چند منظوره ماه لند، یک گام مهم به سوی توسعه و اشتغال زایی در بندر ماهشهر محسوب می‌شود.

 

 

سرمایه‌گذاری علی پروین در ماه لند، ارتباطی عمیق با عشق و احساسات هواداران و علاقه‌مندان به ورزش فوتبال در این خطه برقرار کرده است. سرمایه‌گذاری در پروژه ماهلند می‌تواند نقش مهمی در توسعه فرهنگ و ورزش در این منطقه ایفا کند، همچنین این پروژه با ایجاد فضاهای مختلف فرهنگی و تفریحی، زندگی شهروندان را تحت تأثیر مثبت قرار خواهد داد.

سرمایه‌گذاری حمید استیلی در پروژه چند منظوره ماه لند

حضور حمید استیلی در پروژه ماه لند، به عنوان یک شخصیت معتبر در عرصه ورزش، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف این پروژه به عنوان یک مجتمع چند منظوره با بخش های مسکونی، اداری، فرهنگی و تجاری ایفا کرده است. با توجه به تجربیات و دانش حوزه سرمایه‌گذاری حمید استیلی، او به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران اصلی، به دنبال ارائه یک محیط متنوع و جامع برای افراد و کسب‌وکارها در این منطقه است.

 

 

از گل به سرمایه: پروژه استثنایی با حضور پیشکسوتان فوتبال

حضور پررنگ و موفق پیشکسوتان فوتبال در پروژه چند منظوره ماه لند، به پروژه ابعاد جذاب و منحصر به فردی اضافه کرده است. ورود این شخصیت‌های برجسته و معتبر در دنیای ورزش، به عنوان سرمایه‌گذاران اصلی، نه تنها به پروژه شهرت و اعتبار می‌بخشد بلکه یک طراحی موفق و ترکیبی از فضاها و امکانات مختلف را ایجاد می‌نماید. این اتحاد بین ورزش و توسعه شهری، امکانات رفاهی و تجاری را به سطحی بالاتر از یک پروژه معمولی ارتقا می‌دهد.
هدف از همکاری اقتصادی و سرمایه گذاری پیشکسوتان ورزش فوتبال در پروژه عظیم ماهلند،خلق موقعیت های شغلی و فرصت های جدید توسعه برای مردم عزیز ماهشهر بوده که با امید به عزم و همبستگی ملی به زودی به بهره برداری خواهد رسید.   


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wjd5x