سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
کد خبر: 18980
تاریخ انتشار: 1401/05/24 01:40

معرفی بهترین برند های دوربین مداربسته

بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟ اگر برای منزل، محل کار، انبار یا هرجای دیگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید و می‌خواهید مطمئن باشید دوربین مداربسته خود را از یک برند معتبر تهیه می‌کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

معرفی بهترین برند های دوربین مداربسته

 

 

بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟ اگر برای منزل، محل کار، انبار یا هرجای دیگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید و می‌خواهید مطمئن باشید دوربین مداربسته خود را از یک برند معتبر تهیه می‌کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

در بازار امروز، برندهای مختلف دوربین مداربسته وجود دارد که اغلب‌شان نیز تاحدودی شناخته شده هستند و احتمالا شما نیز به نام آن‌ها برخورده‌اید که تیاندی ، هایلوک ، هایک ویژن و داهوا در بین این برندها بیش از دیگران نامشان مطرح است. در این مقاله به معرفی این ۴ برند و برسی ویٓگی‌های هر یک پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

دوربین مداربسته تیاندی

دوربین مداربسته تیاندی

معرفی شرکت تیاندی 

دوربین مداربسته تیاندی از برند های معتبر بین المللی ساخت دوربین های مداربسته است. Tiandy Technologies یکی از شرکت های به نسبت نوپا است که توانسته است در مدت زمان اندک در بازار حفاظت الکترونیک جای پای خود را سفت نماید و نه تنها در آسیا شرقی، بلکه در اروپا و امریکا و کانادا و ایران پروژه های متعددی را در دست بگیرد. این برند در ایران  به نام  برند تیاندی  شناخته می شود. تولید این شرکت  در سال 2004 در کشور چین بوده است و راهکارهای خود را به سمت و سوی هوشمند سازی و ارتقا پردازش تصویر در محصولات خود از جمله دوربین مداربسته تیاندی سوق داده است.

استفاده از متدولوژی های نوین در تولید دوربین مداربسته تیاندی

تیاندی کلیه بخش های دروبین اعم از تولید تصویر، پردازش تصویر ، فشرده سازی و نرخ ارسال را  زیر ذره بین برده است و محصولات متنوعی را بر اساس سلایق افراد عرضه کرده است. تیاندی با برخورداری از تیم تحقیق و توسعه توانمند و قدرتمند، توانسته سطح استاندارد را بالا ببرد و دوربین مداربسته تحت شبکه خود را بهبود ببخشد و تصاویر با وضوح بالا و تمام رنگی را در اختیار کاربران قرار دهد. تولید تصویر رنگی در تاریکی و یا نور کم، کار شرکت های محدودی در صنعت نظارت تصویری است،  دوربین های SuperStarlight  تیاندی که مجهز به الگوریتم های انحصاری هستند قادر هستند تصاویر را به خوبی در محیط های فوق کم نور دریافت کنند. 

دوربین مداربسته داهوا

داهوا تکنالوجی یکی از شرکت های بزرگ در حوزه تولید انواع دوربین های مداربسته و تجهیزات نظارتی است. این شرکت در سال 2001 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون برند داهوا پیشرفت های زیادی را در حوزه دوربین های مداربسته و تولید محصولات داهوا داشته است.

دوربین مداربسته داهوا

داهوا به عنوان اولین شرکت چینی شناخته می شود که می تواند دستگاه های ذخیره سازی تصویری دیجیتال 8 کاناله را تولید کند و اکنون دی وی آر داهوا به عنوان پرفروش ترین محصولات در این حوزه محسوب می شود.

دوربین مداربسته داهوا این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در هر محیطی نظارت کاملی بر روی رفت و آمد داشته باشید. تجهیزات این شرکت تماما دارای سیستم دید در شب می باشند و این ویژگی امکان کنترل بهتر را برای کاربران فراهم می کند.

از طرف دیگر، دوربین مداربسته داهوا به دلیل قابلیت نصب و راه اندازی ساده، به شما کمک می کند تا با کابل کشی کمتر و طول عمر بالاتر، محیط خود را ایمن کنید.

این شرکت تنوع بالایی در تجهیزات خود ارائه داده است و محصولات خود را در زمینه تولید دوربین های مداربسته بسیار گسترش داده است و اکنون مدل های دوربین داهوا بسیار زیاد است و هر فرد می تواند براساس نیاز خود از محصولات این شرکت استفاده کند.

استفاده از فناوری هایی چون تشخیص تصویر و پردازش آن به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل کاملی بر روی محیط داشته باشید. همچنین تجهیزات پیشرفته داهوا به دلیل داشتن قابلیت تشخیص چهره و دنبال کردن فرد در محیط، می تواند امنیت بسیار خوبی را در محیط های بزرگ ایجاد کند.

داهوا توانسته است در سال 2015 به عنوان دومین برند پرفروش در حوزه دوربین های مداربسته باشد.

دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن جزو بهترین برندهای دوربین مداربسته بازار است و در کل  برند هایک ویژن نیز یکی از معتبرترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود که تلاش کرده است با ارائه طیف وسیعی از محصولات، خدمات خود را در این حوزه گسترش دهد. این شرکت در سال 2001 و در کشور چین و در استان هانگژو تاسیس شد.

دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن توانست خیلی به سرعت محبوبیت زیادی در جهان پیدا کند و این شرکت به دلیل همکاری با کمپانی های بزرگ تولید کننده لنز و فناوری های هوش مصنوعی اکنون توانسته است محصولات بسیار هوشمند و کاربردی را در این زمینه عرضه کند و به همین دلیل به سرعت در بین برندهای محبوب جهانی قرار گرفت.
محصولات این شرکت شامل طیف وسیعی از ابزارهای امنیتی مانند دستگاه های NVR، دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال و بسیاری از تجهیزات دیگر می شود که برخی از آنها به صورت تحت شبکه و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی می توانند کنترل کاملی بر روی محیط موردنظر شما داشته باشند.

تلاش های اصلی این شرکت بزرگ، اکنون بر روی رمزگذاری تصویری و صوتی است و تلاش می کند تا با تلفیق این بخش با محصولات هایک ویژن که شامل دوربین مداربسته هایک ویژن می شود، ابزارهای حفاظتی بیشتری را طراحی کند.

این شرکت به دلیل داشتن سابقه 19 ساله خود در این حوزه، همیشه محصولات فوق العاده ای را عرضه کرده و به دلیل استفاده از فناوری هایی چون دید در شب، قابلیت نمایش اطلاعات به کمک سنسورهای حرارتی، نمایش میزان سرعت حرکت ماشین ها، تشخیص چهره و بسیاری از موارد دیگر بسیار معروف است و دوربین مداربسته هایک ویژن همیشه به دلیل فناوری های خاص خود معروف بوده اند.

دوربین مداربسته هایلوک

شرکت هایلوک در واقع بخشی زیرمجموعه از شرکت کمپانی بزرگ هایک ویژن است. هایک ویژن در سال 2001 در استان ژی‌جیانگ چین تاسیس شد. تمرکز این شرکت به صورت عمده بر تولید تجهیزات صوتی تصویری مانند دستگاه‌های پخش کننده و دوربین‌های نظارتی بود. پس از مدتی برند هایک ویژن به درجه‌ای از اعتبار رسید که بیشتر سفارشات نظامی کشور چین نیز به آن واگذار شد.

ظرف مدت کوتاهی دوربین مداربسته هایلوک به دلیل کیفیت مناسب و قیمتی ارزانی که داشت به سرعت جای خود را در بازار تثبیت کرد و مشتریان زیادی از سرتاسر دنیا برای خرید این دوربین‌ها اقدام کردند. تنوع مدلهای دوربین هایلوک باعث می‌شد که همه‌ی سازمان‌ها بتوانند از این تجهیزات استفاده کنند، علاوه بر آن از دوربین مداربسته هایلوک می‌توان در منازل و یا ادرات کوچک‌تر نیز استفاده نمود.

جمع‌بندی معرفی بهترین برندهای دوربین مداربسته

هر جهار برند معرفی شده در بازار ایران نماینده دارند و دسترسی و خرید آن‌های آسان است، اما از شرکت موج گستران رادیس می‌توان به عنوان نماینده اصلی برندهای تیاندی و داهوا و همچنین هایک ویژن و هایلوک نام برد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3ekpj6