جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 19790
تاریخ انتشار: 1401/06/29 12:31

تبلیغات در اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟ تعرفه تبلیغ در اینستاگرام

انجام تبلیغات یکی از آسان ترین روش های کسب درآمد در اینستاگرام است؛ اما هزینه تبلیغات در اینستاگرام به فاکتورهای زیادی بستگی دارد.

انجام تبلیغات یکی از آسان ترین روش های کسب درآمد در اینستاگرام است؛ اما هزینه تبلیغات در اینستاگرام به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. به عنوان نمونه اینکه شما تبلیغات خودتان را در استوری قرار می دهید و یا به صورت پست آن را منتشر می کنید بر هزینه تبلیغ در اینستاگرام تاثیر گذار است.

 

یکی از سوالات پر تکرار از افراد فعال در حوزه سوشال این است که تبلیغات در اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟ اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرکاربرد است که بسیاری از افراد در سنین مختلف از آن استفاده می کنند. با توجه به محبوبیت این شبکه اجتماعی امکان کسب درآمد از اینستاگرام نیز وجود دارد؛ اما اگر می پرسید به چه صورت باید در اینستاگرام فعالیت کرد و چگونه می توان از اینستاگرام برای درآمدزایی استفاده کرد؟ باید به شما بگوییم که یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از اینستاگرام تبلیغات است.

تبلیغات در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی رفته‌رفته جای تبلیغات به صورت سنتی و چاپی را گرفته است. همان طور که می دانید همه ما هر روز از گوشی های موبایل خودمان استفاده می کنیم و همه جا همراه خودمان گوشی موبایل داریم؛ بنابراین افرادی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در حوزه اینترنت فعالیت می کنند مطمئن هستند که به هر صورتی شده تبلیغلت آن ها توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود.

چراکه همه در طول روز برای چند ساعت از گوشی موبایل خودشان استفاده می کنند. حالا می خواهیم به این سوال پاسخ بدهیم که تبلیغات در اینستاگرام چقدر درآمد دارد و چگونه می توان با استفاده از این شبکه اجتماعی کسب درآمد کرد؟ در این مقاله به صورت کلی در رابطه با انواع تبلیغات در اینستاگرام و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام توضیحاتی را ارائه می‌کنیم. با ما همراه باشید.

 تبلیغات در اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟

انواع تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام می توانند به صورت پست یا استوری باشند که هر کدام تعرفه های متفاوتی دارند. با توجه به اینکه شما برای تبلیغ به چه پیجی سفارش می دهید، ممکن است این تعرفه‌ها متفاوت باشد. بعضی از پیج های افراد مشهور یا اینفلوئنسرها ممکن است هزینه های بالاتری برای تبلیغ در نظر بگیرند؛ اما اگر به صورت میانگین به شما بگوییم که می توان از اینستاگرام ماهیانه ۲۰ میلیون تومان درآمد داشت، باور می کنید؟ ممکن است کمی باور این مسئله سخت باشد؛ اما پول درآوردن از اینستاگرام کار چندان دشواری نیست.

ابتدا باید به عنوان یک ادمین پیج خودتان را به همه معرفی کنید و با جذب فالوور به یکی از پیج های معتبر و شناخته شده در اینستاگرام تبدیل شوید. هنگامی که کاربران یک پیج زیاد باشند، افراد زیادی هستند که پست های آن پیج را می بینند به همین خاطر تبلیغ در این پیج ها موجب رشد کسب و کار و فروش بیشتر می شود. با همین روش ساده بسیاری از افراد با انجام تبلیغات انبوه در اینستاگرام درآمدزایی می کنند.

 

کسب درآمد در اینستاگرام

انجام تبلیغات یکی از آسان ترین روش های کسب درآمد در اینستاگرام است؛ اما هزینه تبلیغات در اینستاگرام به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. به عنوان نمونه اینکه شما تبلیغات خودتان را در استوری قرار می دهید و یا به صورت پست آن را منتشر می کنید بر هزینه تبلیغ در اینستاگرام تاثیر گذار است. برخی از پیج های تازه کار هستند که به صورت روزانه چندین استوری تبلیغاتی در پیج اینستاگرامی خود منتشر می کنند و برای هر استوری ۸۰ هزار تومان پول دریافت می کنند.

اگر به صورت میانگین حساب کنید که روزانه ۴ استوری تبلیغاتی منتشر کنند، روزانه مبلغی حدود ۳۲۰ هزار تومان تنها از استوری درآمد دارند! حالا اگر این تبلیغات را به صورت پست منتشر کنند با توجه به اینکه میانگین هزینه ی پست های تبلیغاتی در اینستاگرام ۱۰۰ هزار تومان است، روزی ۴۰۰ هزار تومان هم بابت پست های تبلیغاتی درآمد به دست می آورند.

حال متوجه شدید که کسب درآمد در اینستاگرام چقدر ساده است و با استفاده از ترفندهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی در اینستاگرام می توان به راحتی در اینستاگرام کسب درآمد کرد. آن دسته از افرادی که تصور می‌کنند تبلیغات به صورت اینترنتی جواب نمی دهد و نمی توان از طریق شبکه های اجتماعی مثل واتساپ، اینستاگرام، تلگرام و ... کسب درآمد کرد، کاملا در اشتباه هستند؛ اما بدون برنامه ریزی و به همین راحتی ها هم نمی شود از طریق اینستاگرام پول بدست آورد.

 درآمد تبلیغات در اینستاگرام

درآمد تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

برای پاسخ دادن به این سوال که تبلیغات در اینستاگرام چقدر درآمد دارد، باید ابتدا به این نکته اشاره کنیم که هر فرد با توجه به شرایط پیج، میزان متفاوتی می تواند از اینستاگرام کسب درآمد کند. اگر به پیج های مختلف اینستاگرامی سر بزنید متوجه می شوید که بسیاری از کسب و کارها برای معرفی محصولات خودشان پیج های اینستاگرامی ساخته اند و برای خودشان به صورت رایگان تبلیغ می کنند.

کاربران و فالوور های پیج نیز می توانند به صورت اینترنتی با محصولات آن ها آشنا شده و خرید کنند؛ اما انجام تبلیغات در پیج هایی که دارای فالوور های زیادی هستند می تواند نتیجه بهتری داشته باشد. تصور کنید شما در پیج یک اینفلوئنسر معروف در اینستاگرام محصولات خودتان را معرفی کنید.

قطعاً افراد زیادی هستند که با تایید آن اینفلوئنسر برای خرید محصولات شما اقدام می‌کنند و پیش خودشان فکر می کنند که اگر اینفلوئنسر مورد علاقه ما این محصول را تبلیغ می‌کند حتماً آن را تایید می کند و خودش هم از این محصول استفاده می کند. همین امر هم می تواند برای کسب و کار شما یک موفقیت محسوب شود.

  • بنابراین درآمد تبلیغات در اینستاگرام با توجه به پیجی که پست تبلیغ در آن منتشر می شود متفاوت است.
  • هزینه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس اینکه شما روزانه چند پست برای تبلیغ سفارش می دهید و یا اینکه تبلیغ شما به صورت استوری است یا پست، ممکن است متفاوت باشد.
  • گاهی اوقات پیج های پربازدید چند ساعت در روز یک تبلیغ را منتشر می‌کنند و بعد آن را از پیج خود حذف می کنند؛ بنابراین مدت زمانی که تبلیغات شما در پیج قرار دارد و اینکه به صورت پست منتشر می شود یا استوری بر هزینه نهایی و تعرفه تبلیغ در اینستاگرام تاثیر دارد.

به عنوان مثال برخی از پیج های اینستاگرامی هستند که برای تبلیغ به صورت پست روزانه ۵۰ هزار تومان دریافت می کنند؛ اما ممکن است برخی دیگر از پیج های معروف که مربوط به اینفلوئنسرها هستند به صورت میلیونی هزینه تبلیغات را اعلام کنند.

هزینه ای که معمولاً به صورت میانگین برای یک پست ۲۴ ساعته در پیج های اینستاگرامی دریافت می شود ۱۰۰ هزار تومان و هزینه مربوط به استوری تبلیغاتی نیز ۸۰ هزار تومان است. برخی از پیج ها هستند که با تبلیغ پست و استوری به صورت همزمان روزانه ۱۵۰ هزار تومان دریافت می کنند؛ بنابراین اگر یک حساب سرانگشتی انجام بدهید متوجه می شوید که پیج های اینستاگرامی می توانند به روزانه ۶۴۰ هزار تومان درآمد داشته باشند و به صورت ماهانه نزدیک به ۲۰ میلیون کسب درآمد کنند.

البته این هزینه تبلیغات مربوط به پیج های بسیار ساده و معمولی است همان طور که گفتیم ممکن است افرادی که در اینستاگرام اینفلوئنسر هستند و فالوور های زیادی دارند برای تبلیغات از چند صد میلیون تا چند میلیارد هم پول دریافت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rawgm