شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
کد خبر: 86077
تاریخ انتشار: 1402/01/24 16:17

علت تعطیلی بوستان جوانمردان تهران چه بود + جزئیات

شهردار منطقه ۲۲ اعلام کرد که بوستان جوانمردان به دلیل بارش باران و سیلاب‌های ناشی از آن، تعطیل خواهد بود. او همچنین افزود که با توجه به وجود خطر طغیان رودخانه کن به دلیل جریان فراوان آب از بالا دست ارتفاعات، احتیاط لازم باید به عمل آید.

به گزارش ستاره پارسی: اداره کل هواشناسی تهران اعلام کرد که در طی امروز و فردا، دما در پایتخت کاهش نسبی خواهد داشت و از روز شنبه هفته آینده، تدریجی بیشینه دما رو به افزایش خواهد بود. بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، تا فردا (جمعه، ۲۵ فروردین)، با فعالیت متناوب سامانه بارشی، آسمان به‌طور نیمه ابری تا ابری با گاهی بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در بعضی ساعات امروز(پنج شنبه، ۲۴ فروردین ماه) و در بعضی نقاط استان (به ویژه در ارتفاعات) رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، گاهی وزش باد خیلی شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با بارش تگرگ، در ارتفاعات پدیده مه و بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

برای فردا و طی روز شنبه (۲۶ فروردین) در بعضی نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما انتظار می‌رود.

آسمان تهران امروز نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در اواخر وقت با کاهش ابر پیش بینی می‌شود. فردا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید و پس فردا کمی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

همچنین دمای هوا در کمترین و بیشترین حالت خود طی امروز بین ۲۴ تا ۱۰ درجه سانتی گراد، فردا بین ۱۹ تا ۸ درجه سانتیگراد و پس‌فردا بین ۲۱ تا ۸ درجه سانتی گراد و در روز دوشنبه (۲۸ فروردین) به ۲۴ تا ۱۰ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.

بوستان جوانمردان تعطیل شد

️شهردار منطقه ۲۲ از تعطیلی بوستان جوانمردان خبر داد و گفت: به دلیل بارش باران و جریان سیل از بالا دست ارتفاعات، امکان طغیان رودخانه کن وجود دارد.

حمیدرضا حاجوی در این باره اظهارکرد:طبق بررسی که در ستاد مدیریت بحران منطقه برگزار شد تصمیم به تعطیلی این بوستان صادر شد.️

حاجوی ادامه داد: لایروبی و اقدامات مناسب رودخانه کن که در بوستان جوانمردان قرار دارد صورت گرفته است؛ اما به دلیل انتقال نخاله و شاخ و برگ درختان باغات منطقه کن و سولقان احتمال گرفتگی در رودخانه وجود دارد که موجب طغیان آب رودخانه در بوستان جوانمردان خواهد شد.️

بنابرگزارش سایت شهر، وی افزود: از امروز تا فردا بوستان جوانمردان تعطیل خواهد بود تا خسارت مالی و جانی برای گردشگران به وجود نیاید.

 

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2aav8g