دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
کد خبر: 85805
تاریخ انتشار: 1402/01/15 16:56

این عکس ماجرای سکه‌ای که از دست بایدن افتاد را برملا کرد!

در یک دیدار رسمی، رئیس جمهور آمریکا به نام جو بایدن، با یک افسر ارشد نظامی دست داد و در همین لحظه یک سکه از دست بایدن رها شد و به سوی زمین سقوط کرد. به دلیل خوش‌بینی و احترام به افسر نظامی، بایدن مجبور شد تا به دنبال سکه بیفتاده بروید و آن را بردارد. این حادثه در حالی اتفاق افتاد که در حضور افسر ارشد نظامی بود و ماجرایی جدید برای بایدن به وجود آورد.

به گزارش ستاره پارسی: این اتفاق در روز دوشنبه رخ داد، زمانی که جو بایدن برای سخنرانی در یک کارخانه در حومه شهر فریدلی حضور داشت. وی با هواپیما به فرودگاه نزدیکی آنجا رفته بود. سکه‌ای که از دست بایدن سقوط کرده بود، پس از جمع‌آوری و تحویل به کریستن ام مالونی، رئیس نیروی هوایی، به پایان رسید. جو بایدن در دوره ریاست جمهوری خود، چندین بار از این سکه ها به شخصیت هایی مانند پاپ فرانسیس و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، اهدا کرده است.

وی اکتبر ۲۰۲۱، در جریان دیدارش از واتیکان، به پاپ گفت: می‌دانم که پسرم می‌خواهد این سکه را به شما بدهم. زیرا پشت آن ایالت دلاور و واحد ۲۶۱ ارتش حک شده است؛ جایی که او خدمت می‌کرد. اشاره بایدن به پسر اولش، بو بایدن، است که پیش از مرگ بر اثر سرطان مغز در سال ۲۰۱۵، در گارد ملی ارتش ایالت دلاور به عنوان دادستان کل ایالت فعالیت می‌کرد.

ولودیمیر زلنسکی هم در جریان سفر به ایالات متحده در دسامبر ۲۰۲۲ در ازای اهدای مدالی از یک افسر ارتش اوکراین به بایدن، یکی از این سکه‌ها از او هدیه گرفت.

علاوه بر این، رئیس‌جمهوری آمریکا به ورزشکارانی مانند استفن کری از اتحادیه ملی بسکتبال و چهره‌های مشهور جهان نظیر اعضای بی‌تی‌اس (گروه موسیقی هفت نفره پسران اهل کره جنوبی) از این سکه‌ها اهدا کرده است.

بایدن در حاشیه سخنرانی روز دوشنبه و هنگام خروج از هواپیما، از پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران در زمینه نگرانی از وقوع ناآرامی‌های احتمالی پیش از محاکمه دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهوری سابق آمریکا، طفره رفت؛ در حالی که همان روز در پاسخ به سوالی مشابه به خبرنگاران گفته بود: من به اداره پلیس نیویورک ایمان دارم

(عکس)

(عکس)

(عکس)

 

(عکس)


 

کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2aamjv