پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
کد خبر: 11367
تاریخ انتشار: 1400/11/11 12:05

مسئولیت ‌اجتماعی اساس کار ذو‌ب‌آهن

توجه به شاخص‌های محیط زیستی در اولویت‌های شرکت ذو‌ب‌آهن هستند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ذو‌ب‌آهن، مهدی بهرامی، معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی این شرکت در ششمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی و جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت با اشاره به تاریخچه ذو‌ب‌آهن اصفهان به تشریح اقدامات مختلف این شرکت در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت و گفت: اساس کار ذو‌ب‌آهن اصفهان و تاسیس آن از ابتدا بر محور انجام مسئولیت‌های اجتماعی بوده و این تعهد همچنان در ذات ذو‌ب‌آهن اصفهان نهفته است. وی افزود: در زمان تاسیس ذو‌ب‌آهن اصفهان، تحول صنعتی ایران و استقلال آن در زمینه خودکفایی فولادی مد نظر بود. با این هدف ساخت شرکت شروع شد و به دنبال آن اشتغال هزاران نفر، بهره‌برداری و استخراج معادن، ساخت بزرگراه‌ها و بسیاری از دیگر خدمات زیربنایی که هر کدام مصداق بارزی از مسئولیت اجتماعی بود آغاز شد و این اقدامات در سال‌های بعدی تاکنون به شکل‌های مختلف ادامه داشته است. معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت افزود: شمارش مسئولیت‌های اجتماعی و تجارب ذو‌ب‌آهن اصفهان در این زمینه نیاز به زمانی طولانی دارد.

 با این حال، در این زمینه می‌توان به نقش ذو‌ب‌آهن اصفهان در تربیت نیروی متخصص برای صنایع کشور، تاسیس شرکت‎‌های فولادی، خدمات اجتماعی و درمانی مختلف در سطح منطقه و اقدامات مختلف زیست‌محیطی آن اشاره کرد.

بهرامی، تولید محصولات جدید و ریل ملی توسط این شرکت را در جهت استقلال ایران و بی‌اثر کردن تحریم‌ها برشمرد و گفت: ایجاد فضای سبز به میزان ۸۴ برابر بیشتر از الزامات زیست‌محیطی و ساخت و بکارگیری درب‌های فلکسیبل واحد کک‌سازی در زمینه کاهش و حذف آلایندگی‌های زیست‌محیطی از دیگر مصادیق مهم مسئولیت اجتماعی ذو‌ب‌آهن اصفهان است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4vpo64