دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
کد خبر: 86040
تاریخ انتشار: 1402/01/23 12:26

اولین زایمان بازیگر معروف در ۴۸ سالگی! | پاسخ بسیار تند خانم بازیگر به منتقدان

«هیلاری سوانک»، بازیگر مشهور هالیوود که به خاطر بازی در فیلم «محبوب میلیون دلاری» شهرت جهانی پیدا کرد، در چندین ساعت اخیر، از طریق اینستاگرام خود، خبر دو قلو شدن در روز عید پاک را با دنیا به اشتراک گذاشت.

به گزارش ستاره پارسی: در سال ۲۰۱۸، هیلاری سوانک و فیلیپ اشنایدر با یکدیگر ازدواج کردند. پس از چهار سال زندگی مشترک، آن‌ها تصمیم گرفتند که به عنوان والدین شروع به یافتن تجربه جدیدی بکنند. هیلاری در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «صبح بخیر امریکا» اظهار داشت که همیشه آرزو داشته است که مادر شود.

«من شاغلم و در حرفه‌ام آدم موفقی محسوب میشم اما در طول همه این سال‌ها رابطه موفق و ایداه‌آلی نداشتم که تصمیم به مادر شدن بگیرم، چهار سال پیش وقتی با همسرم آشنا شدم سرانجام فهمیدم که فیلیپ بهترین گزینه‌اس تا باهاش یک خونواده تشکیل بدم.

مادر شدن موضوعی بود که همیشه بهش فکر می‌کردم حتی وقتی یه دختربچه بودم!»
خبر بارداری بازیگر هالیوود

هیلاری در طول حاملگی به دلیل ترول‌های مجازی مجبور به فعالیت کمتری در اینستاگرام شد چرا که در اکتبر ۲۰۲۲ زمانی که او برای اولین بار خبر حاملگی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت با انتقادهای تندی از سوی کاربران اینترنت مواجه شد.

هیلاری در پاسخ به سوال کاربری که برای او نوشته بود:«مگه پنجاه سالت نیست؟ بچه میخوای چیکار وقتی اونا بیست سالشون بشه تو ۷۰ سالت میشه! نوشت:برو به جهنم، به تو مربوط نیست!»


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4py8pr