یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 99816
تاریخ انتشار: 1402/10/10 09:02

درآمد باورنکردنی پیک‌ های اسنپ فود / سیر تا پیاز هک اسنپ فود را اینجا بخوانید

هک شدن اسنپ فود امروز مثل بمب صدا کرد و باعث شوک همه کاربران شد.
درآمد باورنکردنی پیک‌ های اسنپ فود / سیر تا پیاز هک اسنپ فود را اینجا بخوانید

شاید جالب باشد بدانید که پیک موتوری‌های اسنپ فود چقدر درآمد دارند.

درآمد پیک موتوری‌های اسنپ فود بهتر از اسنپ باکس است چرا که خبری از کمیسیون نیست.

پیک موتوری‌های اسنپ فود ساعتی بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان درآمد دارند.

درآمد این شغل به محل کار و شهر بستگی دارد اما در صورت کار کردن از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب حدود ۱ الی ۱.۳ میلیون تومان درآمد خواهید داشت.

حال باید منتظر ماند و ودید که سرنوشت اسنپ فود بعد از این هک چه خواهد شد و چه تاثیری بر روند سفارش‌ها می‌گذارد.

صفر تا صد هک اسنپ فود

اسنپ فود با تایید هک شدن اطلاعاتش اعلام کرد که این شرکت در همکاری با پلیس فتا در حال شناسایی و رفع منبع آلودگی ناشی از اقدام این گروه هکری است و مسئولیت این اتفاق را می‌پذیرد و حتما بررسی دقیقی در مورد دلایل وقوع آن انجام خواهد داد.

به گزارش ایسنا، یک گروه هکری با ارائه شواهدی به عنوان نمونه، ادعا کرد که کل داده‌های اسنپ فود، شامل اطلاعات بیش از ۲۰ میلیون کاربر و ۸۸۰ میلیون سفارش را به دست آورده است.

پس از این موضوع اسنپ فود نسبت به اتفاق رخ داده واکنش نشان داد و در بیانیه ای اعلام کرد: “پیرو هک و اقدام به فروش مستقیم بخشی از اطلاعات کاربران اسنپ‌فود به اطلاع می‌رسانیم که شرکت اسنپ‌فود در قدم اول در همکاری با پلیس فتا در حال شناسایی و رفع منبع آلودگی ناشی از اقدام این گروه هکری است. شرکت اسنپ‌فود مسئولیت این اتفاق را می‌پذیرد و حتما بررسی دقیقی در مورد دلایل وقوع آن انجام خواهد داد.

این گروه هکری پیش از مذاکره با اسنپ‌فود اقدام به فروش اطلاعات کرده است و شرکت اسنپ‌فود حداکثر تلاش خود را برای جلوگیری از انتشار داده‌های کاربران، از طریق مذاکره با این گروه هکری، خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کلیه اطلاعات پرداخت بانکی کاربران، اعم از اطلاعات مربوط به کد امنیتی کارت (CCV)، رمز عبور و تاریخ انقضا، در امنیت کامل قرار دارد و این اطلاعات مطابق مقررات بانک مرکزی در هیچ یک از پلتفرم‌ها ذخیره نمی‌شود. متعاقبا اطلاعات تکمیلی در این مورد را منتشر خواهیم کرد”.

همچنین در برخی خبرها به نقل از محمد خلج – مدیرعامل گروه اسنپ- اعلام شده که در حال تلاش برای رفع مشکل پیش آمده هستیم و با صدور اطلاعیه ای توسط اسنپ فود در این ارتباط، تمرکز خود را برای رفع این مشکل گذاشته‌ایم و بعد از انجام بررسی‌های بیشتر می‌توانیم اطلاعات دقیق تری درباره هنک انجام شده منتشر کنیم. هنوز به طور دقیق نمی‌توان درباره داخلی یل خارجی بودن هکرها اظهار نظر کرد و این موضوع در دست بررسی است.

بر این اساس تاکید شده که کلیه اطلاعات پرداخت بانکی کاربران، اعم از اطلاعات مربوط به کد امنیتی کارت (CCV)، رمز عبور و تاریخ انقضا، در امنیت کامل قرار دارد و این اطلاعات مطابق مقررات بانک مرکزی در هیچ یک از پلتفرم‌ها ذخیره نمی‌شود و قرار شده به زودی و بعد از اطلاعات تکمیلی جزئیات دقیق‌تری از حادثه روی داده اطلاع رسانی شود.

بیانیه اولیه اسنپ‌فود در رابطه با هک بخشی از اطلاعات کاربران

در این بیانیه آمده:

«پیرو هک و اقدام به فروش مستقیم بخشی از اطلاعات کاربران اسنپ‌فود به اطلاع می‌رسانیم که شرکت اسنپ‌فود در قدم اول در همکاری با پلیس فتا در حال شناسایی و رفع منبع آلودگی ناشی از اقدام این گروه هکری است.

شرکت اسنپ‌فود مسئولیت این اتفاق را می‌پذیرد و حتما بررسی دقیقی در مورد دلایل وقوع آن انجام خواهد داد.

گفتنی است این گروه هکری پیش از مذاکره با اسنپ‌فود اقدام به فروش اطلاعات کرده است و شرکت اسنپ‌فود حداکثر تلاش خود را برای جلوگیری از انتشار داده‌های کاربران، از طریق مذاکره با این گروه هکری، خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کلیه‌ی اطلاعات پرداخت بانکی کاربران، اعم از اطلاعات مربوط به کد امنیتی کارت (CCV)، رمز عبور و تاریخ انقضا، در امنیت کامل قرار دارد و این اطلاعات مطابق مقررات بانک مرکزی در هیچ یک از پلتفرم‌ها ذخیره نمی‌شود.

متعاقبا اطلاعات تکمیلی در این مورد را منتشر خواهیم کرد. »

هیچ اطلاعات بانکی از اسنپ فود لو نرفت

مدیرعامل گروه اسنپ با تاکید بر اینکه اطلاعات بانکی مشتریان در امنیت کامل قرار دارد، گفت: در تلاش برای رفع مشکل پیش آمده هستیم.

حمد خلج اظهار کرد: در حال تلاش برای رفع مشکل پیش آمده هستیم و با صدور اطلاعیه‌ای توسط اسنپ فود در این ارتباط، تمرکز خود را برای رفع این مشکل گذاشته‌ایم.

وی افزود: بعد از انجام بررسی‌های بیشتر می‌توانیم اطلاعات دقیق‌تری درباره هک انجام شده منتشر کنیم.

مدیرعامل گروه اسنپ درباره اینکه آیا هکرها داخلی یا خارجی بودند گفت: هنوز به طور دقیق نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد و این موضوع در دست بررسی است.

وی درباره اینکه در چه سطحی اطلاعات کاربران هک شده است تصریح کرد: کلیه اطلاعات پرداخت بانکی کاربران، اعم از اطلاعات مربوط به کد امنیتی کارت (CCV)، رمز عبور و تاریخ انقضا، در امنیت کامل قرار دارد و این اطلاعات مطابق مقررات بانک مرکزی در هیچیک از پلتفرم‌ها ذخیره نمی‌شود.

خلج اظهار داشت: به زودی و بعد از اطلاعات تکمیلی جزئیات دقیق‌تری از حادثه روی داده اطلاع رسانی خواهد شد.

واکنش پلیس فتا به هک اسنپ: چند بار این شرکت را ارزیابی کرده بودیم!

سرهنگ پاشایی، معاون پلیس فتا:

در حال حاضر تیم فنی پلیس فتا در شرکت اسنپ فود مستقر است و در حال انجام بررسی‌های فنی و تخصصی است.

با توجه به اینکه شرکت مذکور توسط کارشناسان این پلیس در سال جاری چندین نوبت مورد ارزیابی و توجیه فنی لازم قرار گرفته است در صورت مشاهده هرگونه اهمال و سهل‌انگاری موضوع برای پیگیری به مراجع قانونی منعکس خواهد شد.

پلیس فتا در دفتر «اسنپ فود» مستقر شد / بررسی سهل‌انگاری احتمالی مدیران

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا:

در حال حاضر تیم فنی پلیس فتا در شرکت مذکور مستقر است و در حال انجام بررسی‌های فنی و تخصصی است.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته شرکت اسنپ فود همچنان در حال ارائه خدمات به کاربران خود است.

با توجه به اینکه شرکت مذکور توسط کارشناسان این پلیس در سال جاری چندین نوبت مورد ارزیابی و توجیه فنی لازم قرار گرفته اند در صورت مشاهده هر گونه اهمال و سهل‌انگاری موضوع برای پیگیری به مراجع قانونی منعکس خواهد شد.

پیام های لو رفته از اسنپ فود

در ادامه تعدادی از پیام‌هایی که از این اطلاعات منتشر شده است را میبینیم که در نوع خود جالب است.

هک اسنپ فود پیام
«اتباع بیگانه» هم به اسنپ پیوستند

روزنامه اعتماد نوشت:

تمام امنیت مسافران در استعلام سابقه کیفری خلاصه نمی‌شود و گاهی رانندگان، ماشین خود را برای «کار یا اجاره به شخص دیگری» می‌سپارند. به نظر می‌رسد اسنپ باید تدابیر امنیتی بیشتری برای مسافران در نظر بگیرد.

شنیده‌ها حاکی است که برخی «اتباع بیگانه» نیز جدیدا به رانندگان اسنپ پیوستند. این در‌حالی است که طبق مقررات راهور، اشخاص بیگانه پس از اخذ گواهینامه امکان فعالیت در ناوگان حمل و نقل شهری را ندارند.

پشتیبانی اسنپ فود

برای ارتباط با پشتیبانی اسنپ فود هم می‌توانید با شماره ۹۶۶۲۳۴۳۴ (۰۲۱) تماس بگیرید یا جهت دریافت پشتیبانی سریع و آسان از پشتیبانی آنلاین استفاده کنید.

منبع:روزگار خودرو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4pw8wr