چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 15 May 2024
کد خبر: 13482
تاریخ انتشار: 1400/12/28 05:20

راهنمای انتخاب شیک ترین دکوراسیون تی وی روم


دکوراسیون تی وی روم یکی از عناصر مهم و تاثیر گذار در طراحی داخلی دکوراسیون پذیرایی است و ما در بهترین  شرکت طراحی داخلی تهران برای شما یک دکور تی وی روم شیک را طراحی می کنیم. پنت هاوس های شیک و بزرگ یا خانه های ویلایی دوبلکس و تریبلکس که فضای کافی در ساختمان را داشته باشند از دکور تی وی روم استفاده می کنند. امکانات متنوع در هر ویلا باعث می شود که ارزش آن ملک بیشتر شود. دکور تی وی روم را می توان یکی از ایده های طراحی داخلی مدرن معرفی کرد که در یک دهه اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در دهه اخیر دکوراسیون پذیرایی و دکور تی وی روم در بین مردم محبوب و پر طرفدار شده است.

بهترین شیوه طراحی تی وی روم چگونه است؟

برای تی وی روم در ویلا می توانید دکوراسیون را بسیار لوکس و متفاوت طراحی کنید. در این اتاق، مبلمان، میز و سایر عناصر تزئینی را می توانید مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. تی وی روم یک فضای دوستانه و دلنشین را برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده و دوستان فراهم می کند. می توانید برای تی وی روم طراحی آرامش دهنده ای را اجرا کنید.

یکی از جذاب ترین دکورهای

 دکوراسیون تی وی روم

تی وی روم کلاسیک یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه است. بدون در نظر گرفتن متراژ آپارتمان، خانه یا ویلا، قسمتی از ساختمان باید برای تماشای تلویزیون و نصب تجهیزات صوتی و تصویری در نظر گرفته شود. با توجه به فضایی که در هر آپارتمان یا ویلا وجود دارد طراحی تی وی روم متفاوت است. در طراحی و دکوراسیون داخلی، عبارت هایی مانند تی وی روم کلاسیک، تی وی روم جدید متفاوت است.

ایده های طراحی مکان مناسبی برای نصب تلویزیون در جایگاه خود اهمیت دارد. هر یک از ایده ها طراحی تی وی روم ، تحت تاثیر فاکتور های متعددی قرار دارد. در سالن نشیمن یا اتاق مخصوص تلویزیون مبلمان مخصوصی قرار دارد که چیدمان مبلمان در مقابل تلویزیون است. می توانید تلویزیون را روی میز های مدرن و زیبا قرار دهید و یا از طرف دیگر می توانید به دیوار نصب کنید.

هر یک از ایده های گفته شده طراحی تی وی روم تحت تاثیر فاکتور های متعددی قرار دارد. شاید به طرح های مدرن علاقه داشته باشید، شاید به دنبال اجرای تی وی روم کلاسیک هستید یا طراحی دکوراسیون فانتزی را برای اتاق مخصوص تلویزیون می پسندید، در هر صورت باید به خاطر داشته باشید که هنگام تماشای تلویزیون یک فضای دوستانه، صمیمی و خانوادگی را باید ایجاد کنید که شادی و زیبایی را القا کند و از همه مهم تر هیجان و شگفتی را هنگام دیدن تلویزیون به وجود آورد.

هدف از طراحی تی وی روم چیست؟

یک برنامه ریزی دقیق و ارزیابی مکانی که برای اتاق تلویزیون انتخاب کرده اید بسیار به شما کمک می کند. برنامه ای ترتیب دهید که انتخاب مبلمان مناسب را متناسب با فضای موجود دنبال کنید. اگر به دنبال طراحی جذاب برای اتاق تلویزیون هستید به این نکته توجه کنید که آیا این مکان از سالن نشیمن جدا است یا خیر.

طراحی تی وی روم

اگر تی وی روم مستقیما با سالن نشیمن در ارتباط باشد علاوه بر دکوراسیون اطراف تلویزیون باید به چیدمان مبلمان و سایر عناصر مانند نصب پرده و لوستر ها توجه داشته باشید. بدون شک برای یک طراحی ویژه در تی وی روم باید بهترین طرح در چیدمان مبلمان را انتخاب کنید. به دلیل جمع شدن افراد دور تلویزیون صندلی ها باید از نوع راحتی یا کاناپه باشد. نکته مهم دیگر در مراحل اولیه طراحی تی وی روم این است که فاصله مناسب را از مکان نصب تلویزیون تا قرار دادن مبلمان ها رعایت کنید.

دیزاین دکوراسیون تی وی روم چیست؟

اگر فضای تی وی روم بزرگ باشد می توانید این فضا را به دو قسمت تقسیم کنید. یک بخش به صورت خصوصی دیزاین کنید و بخش دیگر را رسمی دیزاین کنید تا بتوانید از مهمان هایتان در بخش رسمی پذیرایی کنید. در بخش مخصوص می توانید مبلمان حتی کاناپه تک قرار دهید و روی مبلمان استراحت کنید یا به تماشای تلویزیون بپردازید. برای تزئین دیوار ها می توانید از قاب عکس های خانوادگی استفاده نمایید.

دیزاین دکوراسیون تی وی روم

اگر فضای تی وی روم کوچک است. نمی توانید دیزاین را به صورت خیلی خصوصی انجام دهید و باید این بخش از منزل دارای جنبه رسمی و خصوصی باشد. اتاق نشیمن یا تی وی روم مناسب برای پذیرایی از مهمان ها است و بهتر است علاوه بر حساسیت به خرج دادن در انتخاب وسایل در انتخاب رنگ ها حساسیت لازم را به خرج دهید. رنگ های ملایم و خنثی مانند سفید، کرم، خاکستری و قهوه ای برای دکوراسیون اتاق نشیمن انتخاب مناسبی است. اگر تمایل دارید اتاق کوچک را به اتاق تلویزیون اختصاص دهید می توانید محیط را به صورت تاریک تر مانند سیاه، خاکستری تیره، بنفش تیره و ... در طراحی استفاده نمایید. با طراحی هوشمندانه می توانید فضای کاربردی را در این بخش ایجاد کنید.

سخن آخر

بهتر است به این نکته توجه کنید که اتاق تلویزیون مکان مناسبی برای برگزاری دورهمی های صمیمی، دوستانه و خانوادگی است. از این رو بهتر است فضای آن را تا حد امکان از سایر بخش های خانه جدا کنید و علاوه بر این هنگام طراحی دکوراسیون تی وی روم نکاتی را که در متن گفته شد به کار ببرید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4jajk4