شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
کد خبر: 15334
تاریخ انتشار: 1401/02/10 02:14

مقایسه بیمه بازار و ازکی

اگر درگذشته قصد تهیه بیمه‌نامه‌های خاصی را داشتید باید به‌صورت فیزیکی در شعب مختلف نمایندگی‌های بیمه حضور پیدا می‌کردید و با توجه به نیاز خود از خدمات و بیمه‌های مدنظر استفاده می‌کردید اما در سال‌های اخیر سایت‌های مختلفی برای ارائه خدمات بیمه به بیمه گذاران به وجود آمده اند که تمامی خدمات بیمه و خدمات پس از فروش آن را به‌صورت مجازی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در این مقاله به معرفی سایت ارائه‌دهنده خدمات بیمه‌ای به نام های ازکی دات کام و بیمه بازار می‌پردازیم در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

خدمات ازکی دات کام کدام است

بیمه در طول هر زمانی، یکی از نیازهای اساسی افراد جامعه بوده است اما درگذشته پاسخ به این نیاز با سختی‌های مختلف ازجمله حضور فیزیکی در شعب، عدم اطلاع از خدمات شرکت‌های ارائه‌دهنده، نبود امکان مقایسه و ... بوده است.

امروزه با گسترش عصر ارتباطات تمام این مشکلات برطرف شده است و کاربران تنها می‌توانند با مراجعه به سایت به نیاز خود پاسخ دهند.

ازجمله خدمات گوناگون و متنوعی که وب‌سایت ازکی دات کام ارائه می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان مقایسه انواع بیمه‌نامه‌های مختلف ازلحاظ قیمتی و ازلحاظ خدمات ارائه‌شده در این سایت وجود دارد و کاربران می‌توانند با صرف کمترین زمان بیمه‌نامه موردنیاز خود را انتخاب کنند.
  • یکی دیگر از مزایای این سایت امکان پرداخت اقساط با چند بیمه‌نامه است و کاربران می‌توانند بسته به قدرت پرداخت خود اقساط مدنظر خود را انتخاب کنند.
  • ازکی دات کام ازجمله سایت‌هایی است که برای ارائه خدمات بیمه، به‌صورت ۲۴ ساعت فعالیت می‌کند و کاربران می‌توانند قبل از تهیه بیمه موردنظر خود تا بعد از خرید، از خدماتی که در این وب‌سایت ارائه می‌شود استفاده نمایند.
  • یکی از مهیج‌ترین خدماتی که در این وب‌سایت ارائه می‌شود امکان پرداخت خسارت به صورت آنلاین است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دلیل مشغله زیاد فرصت مراجعه حضوری به شرکت‌های بیمه را ندارید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ازکی دات کام پس از تصادف رانندگی یا خسارت‌های درمانی خود را از سایت از کی دات به‌صورت آنلاین دریافت نمایید.
  • در این وب‌سایت انواعی از بیمه‌نامه‌ها وجود دارد که کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود بیمه‌نامه موردنظر خود را انتخاب نمایند.

خدمات ازکی دات کام کدام است

ازجمله محبوب‌ترین بیمه‌نامه ها در ااز کی دات کام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیمه شخص ثالث

ازجمله بیمه‌های واجب، برای افراد دارای خودرو، بیمه شخص ثالث است که صاحبان خودرو حتماً باید نسبت به تهیه آن اقدام نمایند و در صورت نداشتن این بیمه یا تمام شدن اعتبار آن متحمل پرداخت جریمه خواهند شد.

بیمه بدنه

بیمه بدنه هم جزو بیمه‌های پرطرفدار است و صاحبان خودرو می‌توانند از خدمات ارائه‌شده در بیمه بدنه موقع حوادث رانندگی استفاده نمایند.

بیمه موتورسیکلت

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از موتورسیکلت استفاده می‌کنید داشتن بیمه موتورسیکلت برای شما واجب است، ازکی دات کام این شرایط را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند در صورت نداشتن این بیمه آن را به‌صورت آنلاین تهیه کنند و یا اگر تاریخ قرارداد بیمه کاربران به اتمام رسیده بود بتوانند نسبت به تمدید آن اقدام نمایند.

بیمه درمان و کرونا

با توجه به شیوع ویروس کرونا و بالا بودن هزینه‌های درمان این بیماری یکی از بیمه‌های پرطرفدار این روزهای سایت‌های آنلاین، بیمه درمان و کرونا است که  وب‌سایت ازکی دات کام هم خدمات این بیمه را به بیمه‌گذاران و کاربرانی که قصد بیمه کردن خود و یا اعضای خانواده خودشان را دارند ارائه می‌دهد.

از کی زمان تمدید قراردادها را یادآوری می‌کند

یکی از خدماتی که ازکی دات کام انجام می‌دهد این است که زمان تمدید قرارداد و یا زمان پرداخت اقساط  را به‌طور خودکار یادآوری می‌کند تا کاربران به دلیل مشغله‌های روزانه و فراموش کردن زمان تمدید و پرداخت اقساط، دچار هزینه‌های اضافی دیرکرد در پرداخت و جریمه نشوند.

استفاده از کدهای تخفیف ازکی

یکی از خدماتی که هنگام استفاده از سایت به  کاربران تعلق می گیرد استفاده  از کد تخفیف است.

کاربران با استفاده از کد تخفیف ازکی دات کام می‌توانند خدمات و بیمه‌نامه های مورد نیاز خودشان را با قیمت مناسب‌تری نسبت به قیمت واقعی دریافت نمایند.

کدهای تخفیف یکی از آپشن هایی است که معمولاً اکثر سایت‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین بر روی محصولات خود قرار می‌دهند تا تمایل کاربران را برای انجام خرید آنلاین افزایش دهند.

تا اینجا به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌ها و خدمات وب‌سایت ازکی دات کام پرداختیم؛ در ادامه همراه ما باشید تا مختصری از مهم‌ترین خدمات و امکاناتی که وب‌سایت بیمه بازار در اختیار کاربران خودش قرار می‌دهد را با هم بررسی کنیم.

بیمه بازار اولین سایت ارائه دهنده بیمه آنلاین

شهریور ماه ۹۵ اولین وب‌سایت رسمی ارائه خدمات بیمه، به‌صورت آنلاین با نام بیمه بازار شروع به فعالیت رسمی کرد هدف از طراحی و ایجاد سایت بیمه بازار مقایسه و خرید آنلاین بیمه شرکت‌های مختلف بوده است بیمه بازار محیطی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند خرید بی‌دردسر و آسان را در کمترین زمان تجربه کنند.

یکی از ویژگی‌های وب‌سایت بیمه بازار ارائه خدمات مشاوره رایگان به کاربرانی است اطلاعات چندانی از شرکت‌های مختلف بیمه ندارند.

مشاوران بیمه بازار در تلاش‌اند تا به‌صورت آنلاین در جهت افزایش آگاهی کاربران و بیمه‌گذاران خدماتی را ارائه دهند تا کاربران بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

بیمه بازار چه خدماتی را ارائه می‌دهد

بیمه بازار مرجع ارائه خدمات متنوعی ازجمله انواع بیمه نامه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، زلزله و بیمه عمر از شرکت هایی که به صورت رسمی فعالیت می‌کنند، است.

سایت بیمه بازار تمامی اطلاعات شرکت‌های مختلف بیمه را به‌صورت خالصانه و بدون طرفداری از شرکت خاصی ارائه‌ می دهد تا کاربران بتوانند بهترین بیمه موردنظر خود را انتخاب کنند و از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری به عمل آید.

کاربارن می توانند از کد تخفیف بیمه بازار استفاده نمایند

کاربارن می توانند از کد تخفیف بیمه بازار استفاده نمایند

محیط رقابتی بالا باعث شده است تا وب سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات آنلاین کدهای تخفیف را در اختیار مشتریان خود قرار دهند تا شانس بیشتری برای جذب کاربران جدید و حفظ کاربران قدیمی خود داشته باشند.

بیمه بازار هم از این قاعده مستثنا نیست و شما کاربران عزیز می‌توانید با استفاده از کد تخفیف بیمه بازار خدمات موردنیاز خود را با قیمت مناسب‌تر تهیه کنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا در مورد مزایا ومحاسن استفاده از خدمات سایت های آنلاین ارائه‌دهنده بیمه‌نامه صحبت کنیم و در این راستا دو وب‌سایت بزرگ ازکی دات کام و بیمه بازار را موردبررسی قراردادیم.

 

بنا بر آنچه که گفته شد با توجه به تعداد زیاد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه و وجود بازار رقابتی بین آن‌ها می توان گفت تقریباً بهترین راه انتخاب بهترین بیمه استفاده از سایت‌های آنلاین و مقایسه خدمات شرکت‌های مختلف در آن‌ها با صرف کمترین زمان می‌باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4j5ezo