یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 107827
تاریخ انتشار: 1403/01/20 11:29
مدیر عامل فولاد مبارکه در نخستین جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار شرکت در سال ۱۴۰۳:

دست‌یابی به نتایج مطلوب ایمنی بین فولادسازان دنیا نتیجه تلاش همه کارکنان بوده است

اولین کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، جمعی از معاونان، مدیران ارشد، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست و ... روز یکشنبه نوزدهم فروردین برگزار شد.
دست‌یابی به نتایج مطلوب ایمنی بین فولادسازان دنیا نتیجه تلاش همه کارکنان بوده است

محمد یاسر طیب‌نیا، مدیر عامل فولاد مبارکه: این که فولاد مبارکه در سال گذشته توانست بهترین عملکرد و نتایج در حوزه ایمنی را به ثبت برساند، دستاورد ارزشمندی است که در سایه تلاش همگانی و به ویژه زحمات قابل تقدیر مدیران و کارشناسان حوزه ایمنی شرکت به دست آمده است.

اگرچه تولید یکی از ارکان و اهداف مهم سازمان است اما از جایگاه ایمنی و سلامت انسان‌ها و کارکنان بالاتر نیست. همواره تاکید کرده‌ایم که تولید باید ایمن باشد در عین حال ما بالاتر از ایمنی به محیط سالم نیاز داریم.

پیش از این راهبرد فولاد مبارکه سلامتی، ایمنی محیط کار و حفظ محیط زیست(HSE) بوده است ولی از این پس سالم سازی محیط کار و توسعه رهبری در این زمینه بیش از پیش مطرح است به یقین با رعایت این اصل راهبردهای پیشین نیز محقق خواهد شد. همچنان که در حال حاضر در شرکت‌های بزرگی مانند تاتا استیل که از فولادسازان بزرگ جهانی است، توسعه رهبری ایمنی سرلوحه کارها قرار گرفته است.

همچنان که در حوزه ایمنی در سال ۱۴۰۲ سرآمد سایر سازمان‌ها بودیم، در سال ۱۴۰۳ نیز دغدغه ما ترویج بیش از پیش فرهنگ ایمنی، بهبود فرایند محیط کار و توسعه رهبری ایمنی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/48ak6k