دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
کد خبر: 107971
تاریخ انتشار: 1403/01/25 12:22

9 دستاورد طلایی در کارنامه شرکت فولاد امیر کبیر کاشان ثبت شد / با حمایت مدیر عامل شستان

شرکت فولاد امیر کبیر کاشان یکی از شرکت های گروه هلدینگ شرکت شستان با حمایت داود عباسی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان از مدیریت این شرکت و ایجاد تغییرات لازم پس از خریداری سهام این شرکت، 9 دستاورد طلایی را در کارنامه خود ثبت کرد.
9 دستاورد طلایی در کارنامه شرکت فولاد امیر کبیر کاشان ثبت شد / با حمایت مدیر عامل شستان

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، عباسی با اشاره به عملکرد درخشان شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در سال گذشته، گفت: سود خالص این شرکت سال 1402 جهش خیره‌کننده 105 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بوده است و مجموع درآمد این شرکت در سال گذشته، رشد 15 درصدی را نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل تجربه کرده است.

عباسی با تاکید بر اینکه در شرایط تورمی اقتصاد کشور، فولاد امیرکبیر کاشان یکی از معدود بنگاه‌های صنعتی در ایران بود که سال گذشته موفق به کاهش هزینه تولید شد، گفت:  این شرکت همچنین موفق به کاهش 3 درصدی بهای تمام‌شده کالا و خدمات در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل شد که این یک اقدام و دستاورد مهم برای ما محسوب می‌شود.

همچنین شهرام عالی وند مدیر عامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در این زمینه تصریح کرد: فولاد امیرکبیر کاشان جهت استفاده از تمامی ظرفیت‌های تولیدی، ارائه خدمات کارمزدی را افزایش داد. لذا درآمد این شرکت از محل خدمات کارمزدی در سال گذشته جهش قابل توجه 110 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرد.

عالی وند به دیگر موفقیت‌های فولاد امیرکبیر کاشان در سال گذشته، اشاره کرد و گفت: ارتقاء نماد معاملاتی این شرکت، «فجر»، از تابلوی فرعی به تابلوی اصلی بازار اول بورس اوراق بهادار بود که خود نشان از شفافیت مالی، سودآوری قابل قبول طی دوره های متوالی، مطلوب و مورد تائید بودن سیستم اطلاعات حسابداری و گزارش مقبول حسابرس رسمی طی دوره های متوالی است.

مدیر عامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان ظهار کرد: این شرکت با رعایت تمام استانداردها و معیارهای پدافند غیرعامل نظیر حفاظت پیرامونی-کالبدی، حفاظت زیستی-شیمیایی و امنیت سایبری توانست، در جمع 4 شرکت برتر ایران از دید سازمان پدافند غیرعامل کشور قرار گیرد.

به گفته مدیر عامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان، عملکرد مطلوب این شرکت در حوزه حفاظت از محیط زیست موجب شد تا این شرکت در سال گذشته، به عنوان تنها شرکت فولادی برای بار دوم تندیس زرین صنعت سبز ملی را از سازمان حفاظت محیط زیست کشور دریافت کند. همچنین شرکت مذکور در حوزه استانداردسازی تولیدات نیز خوش درخشید و موفق به اخذ استاندارد اجباری ورق سرد ساختمانی و سازه‌ای 5722 و استاندارد اجباری ورق سرد معمولی کششی 5723 شد.

 

عالی وند افزود: این شرکت همچنین عنوان واحد نمونه استاندارد در استان اصفهان را سال گذشته  از آن خود کرد و  موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس واحد نمونه استاندارد شد.

مدیر عامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در ادامه با تشریح اینکه این شرکت در جهت تعمیق ساخت داخل و جلوگیری از خروج ارز، اقدام به بومی‌سازی 32 قطعه و تجهیز استراتژیک به ارزش 109 هزار و 310 دلار در سال 1402 کرد، گفت:  در این میان می‌توان به بومی‌سازی تجهیز بال اسکرو پس لاین خط نورد سرد، بومی‌سازی شیرهای تخلیه اکسید راکتور بازیافت اسید و بومی‌سازی کلیه غلطک‌های back up roll و work roll تجهیز leveler گالوانیزه اشاره کرد.

در ادامه عالی وند تصریح کرد: این شرکت سال گذشته در یک اقدام قابل توجه به عضویت شبکه آزمایشگاهی فن‌آوری‌های راهبردی ریاست جمهوری Labs Net درآمد.

وی خاطر نشان کرد: فولاد امیرکبیر کاشان علاوه بر بهبود کمی و کیفی تولید و افزایش سودآوری، سال گذشته مشارکت فعالی نیز در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی داشت و این حوزه، یکی از اولویت‌های اصلی فولاد امیرکبیر کاشان در سال گذشته و برای سال جاری است.

انتهای پیام/


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3zj6m6