یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 107820
تاریخ انتشار: 1403/01/20 09:34
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور:

اقدامات خوبی در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در حال اجراست/ آینده روشنی پیش روی شهرستان بافق است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور عملکرد مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با وجود چالش های موجود، اقدامات خوبی در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران انجام شده است.
اقدامات خوبی در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در حال اجراست/ آینده روشنی پیش روی شهرستان بافق است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، حجت کاظمی امروز بعد از جلسه با مسوولان شهرستان بافق با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: امروز جلسه خوبی با مسوولان شهرستان پیرامون مشکلات شرکت، برنامه ها و اقدامات صورت گرفته داشتیم و درباره تامین خوراک، ورود شرکت به بازار بورس، آنومالی های منطقه، پروژه آهن اسفنجی و خواسته شورای کارگری درباره سهام ترجیحی بحث و گفتگو کردیم.

وی افزود: نتیجه بحث های کارشناسی نشان داد که آینده روشنی پیش روی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران است.

کاظمی به پروژه آهن اسفنجی اشاره کرد و گفت: این پروژه درآمد خوبی برای شرکت و رونق منطقه به همراه دارد و با کسب مجوزی که برای انتشار اوراق سلف گرفتیم بحث تامین مالی آن تا حدی حل شد و امیدواریم با تامین مالی از روش های دیگر بتوانیم هر چه زودتر این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

وی در خصوص شائبه ای پیرامون عدم رضایت ایشان از مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تصریح کرد: من دراین زمینه با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده ام. مدیریت ها همیشه مورد نقد و بررسی هستند در صندوق بازنشستگی فولاد نیز کمیته انتصابات و کمیته نظارت بر عملکرد مدیران فعال است و هر زمان مشکلی به وجود بیاید مدیران فراخوانده شده و در خصوص برنامه ها و عملکرد خود توضیح می دهند.

کاظمی با تاکید بر اینکه هیچ بحث خاصی پیرامون عملکرد مهندس حمیدیان مطرح نبوده است گفت: خوشبختانه شرکت با وجود چالش هایی که داشته است اقدامات خوبی انجام داده و مشکلی در این خصوص وجود نداشته است.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری همه مردم و مسوولان بتوانیم قدم های مثبتی برای پیشرفت طرح های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برداریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wjqd5