دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
کد خبر: 17362
تاریخ انتشار: 1401/03/18 03:23

معرفی پرفروش‌ ترین مدل‌ های آیفون تصویری الکتروپیک

یکی از برندهای شناخته شده در زمینه‌ی تولید انواع آیفون تصویری، شرکت الکتروپیک است. الکتروپیک در طول سال‌های اخیر با تولید آیفون های تصویری در مدل های متنوع و کیفیتی مطلوب توانسته در بازار این نوع محصولات به عنوان رقیبی جدی برای رقبای داخلی و خارجی مطرح شود.

 اکنون با توجه به اهمیت سیستم های حفاظتی در ساختمان های گوناگون، آیفون تصویری نیز یک عنصر بسیار کاربردی در این زمینه به شمار می رود. بنابراین انتخاب بهترین نوع آیفون تصویری بر اساس نیاز ساختمان برای کاربران مهم و حیاتی است. در این راستا، در ادامه این مقاله تلاش می کنیم بهترین و پرفروش ترین مدل های آیفون تصویری الکتروپیک را معرفی نماییم.

آیفون تصویری تولیدی الکترو پیک

ویژگی های آیفون تصویری الکتروپیک

همانطور که گفته شد، شرکت الکتروپیک از جمله برندهای آشنا و محبوب در میان برندهای ایرانی تولید کننده آیفون تصویری است.
برند الکتروپیک فعالیت خود را از سال 1364 آغاز کرده و اکنون به تولید آیفون های تصویری پیشرفته مشغول است. جدیدترین مدل های آیفون تصویری الکتروپیک با نمایشگرهای 10 اینچی و امکانات تصویربرداری، فیلمبرداری، ضبط صدا و صفحه کلید لمسی در بازار عرضه می شود و همه محصولات این شرکت از استاندارد iso9001-2008 برخوردارند. در ادامه پیش از معرفی پرفروش ترین مدل های آیفون تصویری الکتروپیک به بررسی دو ویژگی مهم آیفون های ساخت برند الکتروپیک یعنی صفحه نمایشگر و صفحه کلید آیفون خواهیم پرداخت. 

صفحه نمایش آیفون تصویری الکتروپیک

به طور کلی در آیفون های تصویری الکتروپیک ظاهر صفحه نمایش رنگی و نوع عملکرد این صفحه نمایش، با محصولات برندهای دیگر تفاوت هایی دارد. صفحه نمایش آیفون الکتروپیک در مدل های سه و نیم، چهار، پنج و هفت اینچ، در بازار عرضه می شود. وضوح تصویر قابل قبول و مطلوب از ویژگی های برجسته صفحه نمایش آیفون های الکتروپیک به شمار می رود. 

صفحه کلید آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون تصویری الکتروپیک در برخی از مدل ها، از صفحه نمایش لمسی برخوردار است. این مدل ها از جمله آیفون های تصویری لوکس  شرکت الکتروپیک به شمار می روند. از نظر قیمت نیز آیفون تصویری الکتروپیک با صفحه کلید لمسی، کمی گران تر از مدل های دیگر خواهد بود. همچنین از نظر شکل ظاهری نیز این آیفون ها از زیبایی خاصی برخوردارند و می توان از آنها به عنوان المانی برای تکمیل دکوراسیون خانه استفاده نمود. 

پرفروش ترین آیفون های تصویری الکتروپیک

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 از امکانات و مزایای زیر برخوردار است:  

  • قابلیت انتخاب دو زبان فارسی و انگلیسی
  • دارای تقویم شمسی، قمری و میلادی
  •   برخوردار از زنگ های متنوع با آواهای مختلف
  •   برخوردار از حافظه داخلی با ظرفیت بالا
  •   قابلیت ارتقاء حافظه جانبی تا 16 گیگابایت به کمک کارت (SD)
  •   تولید شده در ۲ رنگ سفید و مشکی
  •  دارای قابلیت اتصال به 2 پنل درب ورودی و 1 دوربین حفاظتی
  •   برخوردار از صفحه کلید تاچ (لمسی)
  •  دارای قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری
  •   بهرمند از فناوری ساخت (SMT)
  •   دارای شکل ظاهری زیبا
  • برخوردار از  نمایشگر 4.3 اینچی
  •  برخوردار از قابلیت فراخوان آسانسور
  •  برخوردار از نمایشگر تنظیمات (OSD)
  •  دارای بدنه از جنس (ABS) با ویژگی آنتی استاتیک که مانع تغییر رنگ محصول می شود

آیفون تصویری الکتروپیک مدل MTV-592

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۵۹۲ از نظر شکل ظاهری طراحی زیبایی دارد. از کلید های لمسی برخوردار است و یکی از محصولات یونیک الکتروپیک محسوب می شود. همچنین صفحه نمایش این مدل۴ اینچ بوده و از تکنولوژی TFT برخوردار است. از طرف دیگر دارای حافظه داخلی و قابلیت نصب حافظه خارجی می باشد. حافظه داخلی این مدل، ۳۲ مگ ظرفیت دارد و قابلیت ارتقاء ظرفیت حافظه تا ۱۶ گیگابایت برای ذخیره کردن فیلم و عکس نیز وجود خواهد داشت. 

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996 از جمله محبوب ترین و بهترین محصولات الکتروپیک به شمار می رود. مدل 996 دارای صفحه نمایش 7 اینچی می باشد که تمام لمسی است. همچنین امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا و در ابعاد مناسب نیز از دیگر ویژگی های این مدل است. صفحه نمایشگر مدل 996 لمسی است و تمام کارایی های آن به صورت لمسی صورت می پذیرد. صفحه نمایش مدل 996 الکتروپیک از تکنولوژی TFT برخوردار است و وضوح و کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد. آیفون تصویری الکتروپیک 996 دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی می باشد. نمایشگرهای TFT نسل جدیدی از نمایشگرها هستند که مزایای بسیاری در قیاس با مدل های قبلی خواهند داشت. 

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 یکی دیگر از پرفروش ترین و شیک ترین محصولات برند الکتروپیک به شمار می رود. مدل یاد شده دارای بدنه مشکی رنگ و صفحه کلید لمسی است که از نظر شکل ظاهرق طراحی بسیار زیبایی نیز دارد. صفحه نمایشگر این مدل آیفوت پیک، قابلیت اتصال به دو پنل آیفون تصویری و دو دوربین مداربسته را دارد که ویژگی کاربردی بسیار قابل توجهی است. 

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 793

 

آیفون تصویری مدل 793 یک محصول تقریبا جدید در میان تمام آیفون های شرکت الکتروپیک محسوب می شود. این مدل آیفون پیک، از نظر شکل ظاهری بسیار ساده است. اما طراحی ویژه ای دارد که ین محصول را در گروه پرفروش های الکتروپیک جای می دهد. آیفون تصویری مدل 793 هیچ دکمه فیزیکی ندارد و صفحه کلید آن کاملا لمسی است. این ویژگی هم از نظر زیبایی و هم در راحتی کار کاربران تاثیر مستقیم دارد و سبب محبوبیت این مدل نزد کاربران شده است. صفحه نمایش آیفون تصویری رنگی الکتروپیک مدل 793 با نمایشگر 10 اینچی و تاچ، که دارای تنظیمات OSD می باشد در بازار موجود است. در آخر نیز باید به قابلیت نمایش 4 تصویر هم زمان در آیفون مدل 793 شرکت الکتروپیک اشاره کنیم که کارایی این دستگاه را به صورت چشمگیری افزایش می دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3n9xpk