سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
کد خبر: 92233
تاریخ انتشار: 1402/05/28 06:12

تجلیل از برترین‌های مهارتی ملی و استانی در خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی شرکت آلومینای ایران در مراسم تجلیل از برترین‌های مهارتی ملی و استانی در خراسان شمالی که در محل تالار حافظ شهرستان بجنورد و به همت سازمان فنی و حرفه ای استان خراسان شمالی با حضور جمعی از مقامات استانی و شهرستانی برگزار گردید از ۶ نفر از برترین‌های فنی و حرفه‌ای مدال آوران ملی و استانی در مهارت‌های مختلف تجلیل شد.
تجلیل از برترین‌های مهارتی ملی و استانی در خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی در این همایش گفت: ضرورت پرورش نیروی کار ماهر و متخصص در جامعه بیش از گذشته احساس می‌شود که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی متولی در این خصوص نقش آفرینی پررنگ اعمال کنند.


حسین نزاد افزود: واژه مهارت نیازمند همراهی با آموزش است لذا سازمان فنی و حرفه‌ای به عنوان یکی از متولیان در این بخش در کنار سایر دستگاه‌های دیگری همچون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا دانشگاه‌ها نقش اساسی ایفا کند.
وی با اشاره به اینکه تولید به صورت پلکانی است، گفت: باید تخصص‌های میانی و پایین هم برای تحقق رونق تولید وجود داشته باشد.
حسین‌نژاد افزود: در سفر رئیس‌جمهور نیز به دنبال ایجاد و احداث تعدادی هنرستان ذیل کارخانه‌ها و صنایع بزرگ بودیم، زیرا برای اداره یک صنعت به تمام تخصص‌ها و مهارت آموزی‌های مختلف نیاز داریم.


وی در پایان تاکید کرد: دانش آموزان را به سمت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای سوق دهیم تا شاهد تخصص‌های مختلف در سطح جامعه باشیم.
در پایان این همایش با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی، با اهدا لوح تقدیر از دکتر شه بخش مدیرعامل شرکت آلومینای ایران بعنوان مدیر مرکز جوار کارگاهی برتر استان و آقای حسین آقایی دارنده مدال برنز جوشکاری با CO2 مسابقات مهارت ملی کارگران کشور قدردانی شد.
آقای عالمی معاونت مالی و اداری شرکت آلومینای ایران بعنوان نماینده مدیر عامل لوح تقدیر این همایش را دریافت نمودند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3gabmd