یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 20897
تاریخ انتشار: 1401/09/19 10:33

بهترین راه خرید دوربین مداربسته سیم کارتی

آیا شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته سیم کارتی هستید؟ در جهت انجام این کار باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید.

دوربین مداربسته سیم کارتی، یکی از رایج ترین و محبوب ترین مدل های دوربین مداربسته به حساب می آید که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی، امروزه محبوبیت زیادی هم به دست آورده است. به صورت کلی، این دستگاه به صورت بی سیم در محیط نصب شده و شما با خیال راحت می توانید آن را در موقعیت های مختلف به کار گیرید. داشتن عملکرد قوی و طراحی ساده به این محصول اجازه داده تا در ساختمان ها و پروژه های مختلف به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. امروز ما قصد داریم تا در مورد ویژگی های دوربین مداربسته سیم کارتی و بهترین راه خرید این محصول با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

 

دوربین مداربسته سیم کارتی چیست؟

بیایید تا کارمان را با بررسی چیستی دوربین مداربسته سیم کارت خور شروع کنیم. به صورت کلی، دوربین مداربسته سیم کارتی یکی از قوی ترین انواع دوربین به حساب می آید. این وسیله که در دسته بندی وسایل امنیتی قرار می گیرد، در موقعیت ها و محیط های مختلفی به کار می رود. جالب است بدانید که شرکت های تولید کننده فعال در زمینه طراحی این محصول، با استفاده از فرمول های متنوعی آن را تولید می کنند. همین مسئله هم باعث شده تا در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از ساختار های مختلف این دوربین مدار بسته در بازار موجود باشد. شما می توانید این محصول را بر اساس نیاز های کلی و جامع خود، در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. دوربین مداربسته سیم کارت خور با داشتن قدرت پوششی بالا، خیلی راحت موقعیت های مختلف را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که مشکلی وجود نداشت، تصاویر را ضبط می کند.

برخی از مدل های دوربین مداربسته سیم کارتی یک میکروفن کوچک را نیز در خود جای داده اند. با استفاده از تکنولوژی مدیریت سیم کارت، شما دیگر نیازی به استفاده از شبکه سازی های سنتی نخواهید داشت. این برنامه با استفاده از سیم کارت قرار گرفته درون آن می تواند تصاویر مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد. دوربین مداربسته سیم کارتی به کابل کشی نیاز نداشته و بدون استفاده از تجهیزات سنگین و پیچیده و پیشرفته در محیط نصب می شود. جالب است بدانید که این محصولات در دو مدل 3g و 4g در بازار به فروش می رسند. شما می توانید بر اساس نیاز های خود، یک مدل خاص و قوی را تهیه نمایید. استفاده از این تکنولوژی ها باعث شده تا شما دیگر نیازی به استفاده از دستگاه های DVR برای پردازش سیگنال و تصویر خروجی نداشته باشید.


مهم ترین ویژگی های دوربین مداربسته سیم کارت خور

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که مهم ترین ویژگی های دوربین مداربسته سیم کارتی چیست؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که ویژگی های کلی این محصول بر اساس مدلی که شما به دنبال استفاده از آن هستید تغییر پیدا می کند. برخی از مدل ها و ساختار های دوربین مداربسته سیم کارتی طول عمر زیادی دارند. آنها با استفاده از بهترین فناوری های ارتباطی ایجاد شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. همه این ویژگی ها باعث شده تا استفاده از این محصولات در موقعیت های مختلف مسئله ای رایج به حساب بیاید. ولی در عین حال، برخی از مدل های دوربین مدار بسته از شبکه های ارتباطی قدیمی تر استفاده می کنند.

این محصولات می توانند پروسه نصب و مدیریت دوربین مدار بسته را خیلی راحت تر کنند. چرا که برای دریافت تصاویر، شما دیگر نیازی به تجهیزات ارتباطی سنگین و پیچیده نخواهید داشت! شما به راحتی می توانید این محصول را به گوشی موبایل خود و برنامه مخصوصش متصل نمایید. برخی از مدل های این محصول به صورت مخفی هم طراحی شده اند. یعنی شما می توانید این محصولات را در شکل یک شارژر یا یک لامپ عادی تهیه کنید.

انواع دوربین سیم کارتی

دوربین چرخشی سیم کارت خور: این نوع دوربین می توانید در فضای باز مورد استفاده قرار دهید . و از راه دور به صورت 360 درجه چرخش دهید .

دوربین لامپی سیم کارت خور: در فضای بسته می توانید جهت کنترل محیط بصورت 360 درجه از این نوع دوربین استفاده نمایید . برای خرید دوربین لامپی سیم کارت خور می توانید از فروشگاه اینترنتی کارپیما با بهترین قیمت اقدام نمایید .

دوربین ثابت سیم کارتی: در فضای بسته و باز از این نوع استفاده می شود . البته دوربین های ثابت سیم کارتی با وجود دوربین های چرخشی از محبوبیت کمتری برخوردار هستند.

 

 

قیمت خرید دوربین مداربسته سیم کارتی

قیمت دوربین مداربسته سیم کارتی همیشه ثابت نیست. هزینه ای که شما باید برای تهیه و خرید این محصول پرداخت کنید همواره تحت تاثیر یک سری عوامل و فاکتور های خاص و کم و زیاد می شود. از جمله مهم ترین عواملی که این هزینه را تحت تاثیر قرار می دهد، می توان به برند سازنده اشاره کرد. امروزه برند های زیادی در زمینه طراحی و ساخت دوربین مداربسته سیم کارتی فعال هستند. هر کدام از این برند ها، خدمات و محصولاتشان را با تعرفه ای خاص در اختیار مشتریان قرار خواهند داد. برای دریافت بیشترین بازدهی از دوربین مداربسته سیم کارتی، شما همواره باید به دنبال بهترین برند ها باشید.

 

بهترین راه موجود برای خرید دوربین مداربسته سیم کارتی

اگر شما هم قصد خرید دوربین مداربسته سیم کارتی را دارید، همانطور که گفته شد همواره باید به دنبال استفاده از خدمات بهترین تیم های فعال در این زمینه باشید. تیم هایی همچون فروشگاه اینترنتی کارپیما ، با داشتن سابقه ای طولانی و تیم فنی مجرب، آماده ارائه خدمات به کاربران هستند. کار پیما یکی از شناخته شده ترین مجموعه های فعال در زمینه عرضه دوربین مداربسته سیم کارتی به حساب می آید که خدماتش را با تعرفه ای مناسب در اختیار کاربران قرار خواهد داد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات این مجموعه، سایت کار پیما را مورد بررسی قرار دهید یا اینکه با پشتیبانی تماس بگیرید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36exw7