پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
کد خبر: 88945
تاریخ انتشار: 1402/04/11 06:49

پرفروش ترین دوربین های مدار بسته بی سیم در سال 1402

دوربین مدار بسته بیسیم از نظر نحوه انتقال اطلاعات به دو دسته دیجیتال و آنالوگ تقسیم می‌شوند. دوربین‌های بیسیم دیجیتال از فناوری وای‌فای به منظور ارسال داده‌ها استفاده‌ می‌کنند، در حالی‌که اساس کار مدل‌های آنالوگ بر پایه تبدیل سیگنال تصاویر به سیگنال رادیویی است.
پرفروش ترین دوربین های مدار بسته بی سیم در سال 1402

دوربین مدار بسته وایرلس دستگاهی امنیتی است که برای راه‌اندازی، نیازی به سیم‌کشی ندارد. در واقع این سیستم به شبکه اینترنت وصل شده و از این طریق تصاویر را پخش می‌کند. بنابراین اگر محل نصب وسیله به گونه‌ای است که اجازه کابل‌کشی نداشته باشید، دوربین مدار بسته بیسیم بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. در این نوشتار چند نمونه از پرفروش‌ترین دوربین‌های مدار بسته وایرلس در سال 1402 را معرفی خواهیم کرد.

دوربین مدار بسته بیسیم چیست؟

قبل از این‌که به معرفی پرفروش‌ترین دوربین‌های مدار بسته وایرلس بپردازیم، بد نیست که اطلاعاتی درباره این تجهیزات داشته باشید. دوربین مدار بسته بیسیم وسیله‌ای کاربردی است که تصاویر ضبط شده را توسط امواج رادیویی، وای‌فای و... منتقل می‌کند. به عبارت دیگر فرآیند انتقال تصاویر بدون حضور سیم یا کابل انجام می‌پذیرد.

دوربین مدار بسته بیسیم از نظر نحوه انتقال اطلاعات به دو دسته دیجیتال و آنالوگ تقسیم می‌شوند. دوربین‌های بیسیم دیجیتال از فناوری وای‌فای به منظور ارسال داده‌ها استفاده‌ می‌کنند، در حالی‌که اساس کار مدل‌های آنالوگ بر پایه تبدیل سیگنال تصاویر به سیگنال رادیویی است.

یکی از قابلیت­های مهم دوربین مداربسته وایرلس وای فای این است که کاربر می­تواند یک مودم را در محل سیگنال تعبیه کند تا از طریق اینترنت تصاویر را دریافت کند. با این حساب می­توانید در هر مکانی وسیله الکترونیکی خود مانند تلفن همراه یا تبلت را متصل کنید و در ادامه مشاهده خواهید کرد که امکان دسترسی به تصاویر برای شما فراهم است. از آن­جایی که فرآیند ارسال و دریافت از طریق اینترنت انجام می­گیرد، نیازی به کابل کشی وجود ندارد و اگر نیاز باشد کابل فقط به منظور برق رسانی متصل می­شود.

این تجهیزات از نظر ساختار و طراحی نیز انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان دوربین لامپی بیسیم، دوربین مدار بسته خورشیدی، دوربین مدار بسته اتاق کودک و دوربین مدار بسته بیسیم سیم کارتی را نام برد. در ادامه مدل‌های پرفروش هریک از این تجهیزات را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید راحت‌تر برای خرید تصمیم بگیرید.

دوربین بیسیم لامپی چرخشی ایسان مدل AS-LM-I3-PT-ECO

یکی از پرفروش‌ترین سیستم‌های مدار بسته وایرلس در سال 1402 ایسان مدل AS-LM-I3-PT-ECO است که نوعی دوربین مدار بسته لامپی محسوب می‌شود. دیزاین این دستگاه شباهت زیادی به لامپ‌های حبابی و همچنین لامپ‌های کم مصرف ال‌ای‌دی دارد، به طوری‌که به سختی می‌توان آن را از لامپ‌های معمولی تشخیص داد. مزیت دوربین‌ لامپی این است که به خوبی تمام بخش‌های محیط مورد نظر را تحت پوشش قرار می‌دهد و تصاویر را ثبت می‌کند.

این دوربین وایرلس منحصربه‌فرد از امکاناتی همچون قابلیت چرخش Tilt و چرخش Pan بهره می‌برد؛ علاوه‌برآن امکان دید رنگی در شب را برای کاربر فراهم می‌آورد. نوع دوربین چرخشی ایسان مدل AS-LM-I3-PT-ECO تحت شبکه بوده و دارای امکانات بی‌نظیری مانند قابلیت تعقیب سوژه و ضبط صدا است. البته این مدل دوربین مدار بسته بیسیم قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ندارد.

دوربین سیم کارتی خورشیدی ایسان مدل AS-IPC-O32A-PT-4GSO-ECO

دوربین سیم کارتی خورشیدی ایسان مدل AS-IPC-O32A-PT-4GSO-ECO محصولی است که در سال 1402 فروش خوبی را به خود اختصاص داده است. در این نوع سیستم نظارتی انرژی مورد نیاز برای ثبت تصاویر از طریق انرژی خورشید تامین می‌شود. همچنین برای راه‌اندازی نیازی به سیم‌کشی اینترنت یا مودم ندارد.

دوربین مدار بسته خورشیدی مدل AS-IPC-O32A-PT-4GSO-ECO را می‌توانید در شرایط آب و هوایی مختلف نظیر بارانی، آفتابی، مه‌آلود و… مورد استفاده قرار دهید، بدون این‌که کوچکترین اختلالی در عملکرد دستگاه ایجاد شود.

دوربین مدار بسته سولار یا خورشیدی آرسان

نوع اتصال این مدل دوربین مدار بسته خورشیدی از طریق سیم کارت است و از همه اپراتورها نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه‌برآن پنل خورشیدی دستگاه مجهز به باطری با ظرفیت 13200 هزار میلی آمپر بوده که باعث می‌شود سیستم امنیتی ساعات طولانی شارژ نگه دارد. دوربین سولار ایسان از قابلیت چرخش Tilt و Pan برخوردار است، در ضمن امکان دید رنگی در شب را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت بزرگنمایی دیجیتال و قابلیت ضبط صدا اشاره کرد.

دوربین مدار بسته اتاق کودک ایسان مدل I22A-ECO، دوربین فوق اقتصادی

این مدل دوربین بیسیم نیز برای اتاق کودک کاربرد دارد، البته می‌توانید آن را برای اتاق سالمندان نیز مورد استفاده قرار دهید. نوع اتصال دوربین مدار بسته بیسیم اقتصادی ایسان مدل AS-IPC-I22A-ECO به صورت بی‌سیم و از طریق وای‌فای یا به شکل باسیم توسط LAN است. از جمله ویژگی‌های این محصول اقتصادی می‌توان قابلیت چرخش  Tiltو Pan و امکان دید در شب را نام برد.

نوع دوربین آن نیز تحت شبکه بوده و قابلیت ضبط صدای بی‌نظیری را در اختیار والدین کودک قرار می‌دهد. در فروشگاه آنلاین ارسان الکترونیک به دلیل قیمت مناسب روزانه سفارشات متعددی برای خرید این محصول ثبت می‌شود. شما نیز در صورت تمایل می‌توانید دستگاه را به سبد خرید خود بیفزایید تا در اسرع وقت به آدرس‌تان ارسال شود.

دوربین بیسیم ایسان مدل I3-ECO

دوربین بیسیم ایسان مدل AS-IPC-I3-ECO یکی از پرفروش‌ترین دوربین مدار بسته اتاق کودک (بیبی کم) در سال 1402 است. این دستگاه می‌تواند خیال‌تان را از بابت وضعیت کودک آسوده کند و شما را از بسیاری از نگرانی‌ها نجات دهد. تصاویر ثبت شده توسط دوربین مدار بسته بیسیم مدل AS-IPC-I3-ECO قابل دریافت در موبایل یا رایانه هستند. لذا از طریق این سیستم می‌توانید صدای محیط را با دقت بالا گوش دهید، ضمن این‌که از طریق تصاویر نیز کنترل همه جانبه بر فضای اتاق خواهید داشت.

دوربین مداربسته بیبی کم یا اتاق کودک

این محصول دارای قابلیت چرخش Tilt و همچنین  چرخش Pan است و امکان دید در شب را نیز برای شما فراهم می‌آورد. سایر امکانات دوربین وایرلس ایسان مدل AS-IPC-I3-ECO قابلیت ضبط صدا و قابلیت تعقیب سوژه هستند.

دوربین ثبت وقایع سیمکارتی خودرو

دوربین ثبت وقایع سیمکارتی خودرو نوعی دوربین مدار بسته بیسیم است که به منظور ثبت اتفاقاتی که پیرامون ماشین اتفاق می‌افتد، به کار می‌رود. به کمک این دستگاه می‌توانید تمام جزئیات رخدادهای اطراف خودرو را ضبط و ذخیره کنید. این مدل دوربین وایرلس از طریق سیم کارت راه‌اندازی می‌شود و از امکاناتی همچون قابلیت ضبط صدا و دید در شب بهره می‌برد.

باتری به کار رفته در دوربین ثبت وقایع سیمکارتی خودرو با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر عرضه شده، لذا قادر است یک روز کامل تصاویر را ضبط نماید. این محصول که جزء پرفروش‌ترین‌ها در سال 1402 بوده، مجهز به نوعی ساپورت مموری است که برای ذخیره اتفاقات 256 گیگابایت ظرفیت دارد.

سخن پایانی

با نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته بیسیم می‌توانید منزل یا محل کار خود را برای حفظ امنیت آن و جلوگیری از سرقت همواره زیر نظر داشته باشید. علاوه‌برآن نصب این تجهیزات باعث می‌شود که وقوع جرم را به آسانی در دادگاه اثبات نمایید.

دوربین وایرلس به سرعت و بدون توجه به نوع سیم‌کشی ساختمان نصب می‌شود و قابلیت‌های منحصر به‌ فردی را در دسترس شما قرار می‌دهد، برای خرید مدل‌های مختلف دوربین مدار بسته مانند دوربین سولار، دوربین مدار بسته لامپی، دوربین مدار بسته اتاق کودک و حتی سیستم‌های امنیتی سیم کارتی می‌توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر محصولات امنیتی، با نرخ مصوب اقدام نمایید.

برگرفته از فروشگاه سیستم های امنیتی ارسان الکترونیک (https://asuncctv.ir)


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2x9mmq