شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
کد خبر: 18973
تاریخ انتشار: 1401/05/24 00:18

مرکز تلفن ابری تلینا، تجربه‌ای ارزشمند برای ارتباطات شما

با راه اندازی مرکز تلفن ابری شما می توانید تماس های خود را با انواع دستگاه ها و نه صرفا تلفن رومیزی پاسخ دهید، کامپیوتر، تلفن همراه، لپ تاپ همگی قابلیت پاسخگویی به تماس را خواهند داشت.

 

مرکز تلفن ابری تلینا، تجربه‌ای ارزشمند برای ارتباطات شما

ویپ VoIP مخفف واژه Voice Internet Protocol یک فناوری مبتنی بر نرم افزار است که به جای خطوط ساده آنالوگ و یا مخابراتی استفاده می شود. یک اتصال اینترنتی پهن باند است که مشاغل مختلف می توانند تنها با اتصال به اینترنت از تمامی مزایا و امکانات تلفن ویپ استفاده کنند. با راه اندازی مرکز تلفن ابری شما می توانید تماس های خود را با انواع دستگاه ها و نه صرفا تلفن رومیزی پاسخ دهید، کامپیوتر، تلفن همراه، لپ تاپ همگی قابلیت پاسخگویی به تماس را خواهند داشت. پس همین امروز سیستم تلفن خود را به VoIP تبدیل کنید تا دیگر هیچکدام از تماس ها را از دست ندهید.

مرکز تماس ابری مناسب برای هر کسب و کاری

اینکه کسب و کار شما چه مقیاسی دارد و در چه محدوده ای ارائه خدمات می دهید مهم نیست. شما می توانید در هر شرایطی از مزایای پیشرفته تلفن ویپ بهره مند شوید. VoIP به عنوان یک سیستم جدید راه اندازی می شود و می توانید آن را با سیستم تلفنی موجود ادغام کنید. می توان آن را به عنوان سیستم داخلی یا میزبان تماس ها راه اندازی کرده و به مرور تمامی بخش ها را به ویپ تغییر دهید.

مراکز تماس مبتنی بر ابر برای استفاده در انواع سازمان ها و مجموعه ها طراحی و مهندسی شده اند. این سیستم همچنین قابلیت گزارش گیری های مداوم برای شفافیت بیشتر در بهره وری و تجربه مشتری، قابلیت تنظیم صف تماس و ایجاد داخلی های متعدد را ارائه می دهند.

مزایای تلفن ویپ ابری

شما تا زمانی که به اینترنت متصل هستید می توانید سیستم تلفنی خود را به راحتی و با یک پلتفرم ساده راه اندازی و مدیریت کنید. شما فقط با راه حل های اختصاصی VoIP سیموتل آنچه در کسب و کار خود نیاز دارد را بدست می آورید.

1- مزایای تلفن ویپ برای مشتریان

پاسخگویی خودکار به تماس های ورودی، امکان اتصال به IVR یا تلفن گویا و راهنمایی برای اتصال مستقیم به کارشناس مورد نظر، قابلیت برقراری تماس امن، افزایش کیفیت تماس و همچنین عدم مواجه با بوق اشغالی از جمله مزایایی است که می تواند منجر به رضایت مشتریان شود.

2- مزایای تلفن ویپ برای کارکنان

برقراری تماس داخلی بین کارمندان، به روز رسانی در زمان واقعی، قابلیت کنفرانس تلفنی، امکان امتیازدهی به هر تماس و کیفیت سنجی پاسخ دهی کارکنان، بازبینی تماس ها و... نیز از جمله مواردی است که می تواند مورد توجه کارمندان باشد. مهمترین نکته مثبت تلفن ویپ برای کارکنان، قابلیت دورکاری با استفاده از سیستم تلفن ابری است.

3- مزایای تلفن ویپ برای مدیران

این قسمت یکی از مهمترین مزایایVoIP است. پلتفرم مدیریت تماس ها، انتخاب شناسه تماس گیرنده، قابلیت ضبط مکالمات و بررسی مجدد آنها، قابلیت شنود آنلاین مکالمات، مدیریت تماس های ورودی و خروجی و داخلی، مسدود کردن و رد تماس ها و از همه مهمتر قابلیت گزارش گیری پیشرفته ازجمله مزایایی است که می تواند بر مدیریت بهتر مجموعه و تماس ها اثرگذار باشد. بخصوص زمانی که کارکنان بصورت دورکار فعالیت می کنند، حفظ امنیت سرتاسری حریم خصوصی مشتریان و کارکنان ضروری است.

خرید و راه اندازی مرکز تلفن ابری

مرکز تماس ابری یک پلتفرم قابل دسترسی از طریق وب برای رسیدگی به تماس ها و تعاملات مشتریان است. مراکز تماس مستقر در فضای ابری از هر نقطه قابل دسترسی هستند، که نیاز به زیرساخت فیزیکی هم ندارند. به این ترتیب، می تواند هزینه های عملیاتی و خرید سخت افزار را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

هر نوع فروش و یا خدماتی نیاز به سیستم تلفنی متمرکز دارد. زمان ارتقا به مرکز تلفن ابری است. این مهاجرت در عرض چند دقیقه قابل انجام است و نکته جذابتر از آن، این است که هیچ سرمایه اولیه ای نیاز نیست.

مرکز تماس ابری ارتباطات صوتی، متنی، رسانه های اجتماعی و ویدئویی ورودی و خروجی را از طریق اتصال به تلفن اینترنتی پرسرعت فراهم می کند. شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن ابری نظیر تلینا telina.ir، کلیه تنظیمات فنی، کلیه تنظیمات فنی، تجهیزات و نگهداری سرور را انجام می دهند.

برخلاف تلفن های سانترال، نیازی به خرید هیچ سخت افزار مخابراتی وجود ندارد. همچنین هزینه نصب و نگهداری نیز نخواهید داشت. هنگامی که نرم افزار مرکز تماس ابری را به کانالهای ارتباطی دیگر نظیر شبکه های اجتماعی یا ایمیل متصل کنید، یکپارچگی خوبی بین تمامی راه های ارتباطی با مشتری برقرار کرده اید چراکه بسیاری از این روش ها در هم گره خورده اند و برای بررسی روند فروش نیاز است تا به تمام این موارد توجه شود.

برای راه اندازی مرکز تلفن ابری به چه تجهیزاتی نیاز است؟

از آنجایی که یک مرکز تماس به طور کامل از طریق اینترنت کار می کند، به این معنی است که شما فقط باید ایستگاه های کاری، هدست و اتصال اینترنت کار می کند، به این معنی است که شما فقط باید ایستگاه های کاری، هدست و اتصال اینترنت را برای تیم خود فراهم کنید. سپس، هنگامی که نمایندگان وارد سیستم می شوند، می توانند تماس ها، ایمیل ها یا پیام های چت را دریافت کنند. در نتیجه برند شما از روش های مختلف در تعامل با مشتری است.

تفاوت مرکز تماس ابری و مرکز تماس

مهمترین تمایز بین مرکز تماس ابری و مرکز تماس لوکال، نحوه تعامل نمایندگان با مشتریان است. مراکز تماس مبتنی بر ابر حجم زیادی از تماس های تلفنی ورودی و خروجی را مدیریت می کنند. نمایندگان در زمان واقعی با مشتریان از طریق تلفن صحبت می کنند. از آنجایی که تماس ها در فضای ابری مقیاس پذیر هستند و کارمندان می توانند در دفتر یا منزل کار و یا هر نقطه دیگری پاسخگوی تماس ها باشند.

علاوه بر این، نمایندگان پشتیبانی می تواننده داده های مشتری و تعاملات گذشته را مشاهده کنند. در نتیجه، مشتریان می توانند بدون توجه به جایی که به دنبال آن هستند، پشتیبانی دریافت کنند. یکپارچه سازی داده های امن و سفارشی سازی های بدون محدودیت، مرکز تلفن ابری را به راه حلی ایده آل برای تیم های خدمات و فروش تبدیل می کند تا به اهداف رشد و توسعه خود دست یابند.

اینکه شما تمایل به استفاده از مرکز تلفن ابری دارید و یا تمایل به خرید سرور و راه اندازی مرکز تماس لوکال خواهید داشت بستگی به سیاست کلی مجموعه دارد. مرکز تماس ابری به دلیل سهولت در راه اندازی، سرعت عمل، انعطاف پذیری بهبود یافته و هزینه بسیار اندک می تواند تجربه جذابی برای مخاطبین ایجاد نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36ekdz