جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 97373
تاریخ انتشار: 1402/08/28 12:25

خبر ویژه این نماینده مجلس برای فرهنگیان

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق گفت: معلمان و فرهنگیان با سابقه ۳۰ سال می‌توانند بعد از دریافت پاداش پایان خدمت به کارشان ادامه دهند.
خبر ویژه این نماینده مجلس برای فرهنگیان

کمبود معلم در کشور تبعات جدی و گسترده‌ای دارد. این موضوع باعث شده که بسیاری از مدارس در مناطق مختلف کشور با مشکلاتی مانند کمبود کادر آموزشی، کاهش کیفیت آموزش و پرهیز از تحصیل توسط دانش‌آموزان مواجه شوند. همچنین، کمبود معلم می‌تواند به تعطیلی مدارس و تحت فشار قرار دادن معلمان موجود منجر شود. این موضوع نه تنها برای آینده دانش‌آموزان بلکه برای آینده کشور نیز تاثیرات منفی خواهد داشت. برای حل این مشکل، باید تلاش کرد تا شرایطی برای جذب و حفظ معلمان بهبود یابد و از آن‌ها حمایت کرد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق اظهار کرد: کمیسیون تلفیق تصویب کرد که معلمان و همه فرهنگیان می‌توانند بعد از دریافت پاداش پایان خدمت با سابقه ۳۰ سال، مجدد به کارشان ادامه دهند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه ادامه داد: بر این اساس معلمان با سابقه ۳۰ سال بعد از دریافت پاداش خدمت می‌توانند به کارشان ادامه دهند. همچنین فوق‌العاده‌ها همچون ایثارگری هم به صورت تفاوت تطبیق پرداخت می‌شود.

منبع:ایسنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/368eej