شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
کد خبر: 89421
تاریخ انتشار: 1402/04/18 09:02
تکمیل تیم ترسناک یحیی با حضور عزت‌الهی

پرسپولیس در لیگ بیست و سوم هم مدعی اصلی قهرمانی است

پرسپولیس همین حالا هم تیم کاملی در اختیار دارد، تیمی که با حضور احتمالی سعید عزت‌الهی تبدیل به مدعی اصلی قهرمانی خواهد شد.
پرسپولیس در لیگ بیست و سوم هم مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش تیترکوتاه، یحیی گل محمدی که فصل گذشته توانست پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند، اکثریت بازیکنان تاثیرگذار تیمش را حفظ کرد و در حال جایگزین کردن نفرات کم‌اثر با بازیکنان سرحال و آماده است.

تا الان نفرات نیمکت نشین فصل قبل مثل سیامک نعمتی، احمد گوهری، کمال کامیابی‌نیا و شیخ دیاباته از این تیم جدا شده و پریرای برزیلی هم در مسیر جدایی است و فعلا به جای آنها شهاب زاهدی، مسعود ریگی و محمدحسین کنعانی زادگان جذب شده‌اند.

قرمزها بعد از حفظ ستاره هایی مثل بیرانوند، گولسیانی و صادقی، مذاکرات خوبی با سعید عزت‌الهی هافبک فیکس تیم ملی هم انجام داده‌اند و البته امیدوارند میلاد سرلک و عیسی آل‌کثیر نیز قراردادشان را تمدید کنند، هر چند که گفته می‌شود گل‌محمدی به دنبال یک مهاجم خارجی نیز هست.

با توجه به موجودی فعلی می‌توان با اضافه شدن احتمالی سعید عزت‌الهی شاهد یک ترکیب کاملا ترسناک برای رقبا بود؛ گل‌محمدی با در اختیار داشتن سه مدافع میانی آماده و ملی پوش می‌تواند از سیستم 3-4-3 استفاده کند و مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و گولسیانی جلوتر از علیرضا بیرانوند ترکیب دفاعی را تشکیل دهند. در این تیم سروش رفیعی و سعید عزت‌الهی در مرکز زمین قرار می‌گیرند و دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری نیز دو بال کناری خواهند بود. مثلث تهاجمی این تیم کهکشانی نیز از مهدی ترابی، سعید صادقی و شهاب زاهدی تشکیل می‌شود.

به فرض تمدید قرارداد سرلک و آل کثیر هم این بازیکنان آماده در کنار نفرات سرشناسی مثل امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، محمد عمری و مهدی عبدی روی نیمکت می‌نشینند تا دست یحیی برای تغییرات در هر مسابقه نیز کاملا باز باشد.(احتمال جدایی یکی از این بازیکنان به خاطر خالی شدن لیست بزرگسالان وجود دارد) البته قرمزها فعلا یک گلر ذخیره مطمئن روی نیمکت خود کم دارند و همانطور که گفتیم احتمالا یک مهاجم خارجی هم به این جمع اضافه خواهد شد.

اگرچه استقلال همیشه مدعی است و سپاهان و تراکتور هم تیم‌های خوبی را آماده لیگ جدید کرده‌اند اما به نظر می رسد پرسپولیس با این اسکواد همچون سال‌های اخیر مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

منبع:تیترکوتاه


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2x9nlz