دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
کد خبر: 86242
تاریخ انتشار: 1402/01/29 03:46
مرگ مشکوک | مرگ مرد جوان | مرگ مرد جوان بر اثر لیزر درمانی | مرگ مرد جوان در غرب تهران

لیزر درمانی ای که به مرگ ختم شد | مرگ مشکوک مرد جوان براثر لیزر درمانی تهران

با مرگ مرد جوان براثر لیزر درمانی در یک کلینیک در غرب تهران پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

چند روز پیش، کارکنان امنیتی یکی از بیمارستان‌های منطقه غربی تهران، مرگ مشکوک یک جوان را به پلیس گزارش دادند. پس از اعلام این خبر، تیمی به رهبری بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی به محل واقعه اعزام شدند تا با دستور قاضی محمد مهدی براعه، بررسی‌های لازم را انجام دهند. در سردخانه بیمارستان، تیم جنایی با جسد جوانی مواجه شد که بر اثر درمان لیزری فوت کرده بود. آنچه که در بررسی‌ها به دست آمد، این بود که جوان در یکی از کلینیک‌های خصوصی لیزر درمانی مراجعه کرده بود و پس از اینکه حالش بدتر شد، به این بیمارستان منتقل شد اما در این مرکز درمانی هیچ تدابیر درمانی موثری برای نجات جان او انجام نشد و در نهایت فوت کرد.

 

تحقیقات بیشتر حکایت از آن داشت، متوفی که سرطان کبد داشته در جریان درمان بیماری خود به یک کلینیک لیزر مراجعه کرده و پزشک تابش دهنده لیزر و یک پزشک رادیولوژیست به همراه یک زن که دکترای مهندسی پزشکی دارد، اقدام به لیزر درمانی غیرقانونی او کرده‌اند که همین موضوع باعث مرگ این مرد جوان شده است.

به گزارش تسنیم، پرونده قضایی برای زن جوان که دکترای مهندسی پزشکی دارد، به اتهام تسبیب در قتل غیرعمد و دخالت در امور پزشکی تشکیل شد؛ همچنین  تحقیقات در رابطه با این پرونده در شعبه سوم دادسرای امور جنایی ادامه دارد.

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rzokw