جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 103818
تاریخ انتشار: 1402/11/11 08:15
با بهترین انواع واترجت اورال بی آشنا شوید لنگر

واترجت اورال بی بهترین برند واترجت دندان

واترجت اورال بی بهترین برند واترجت دندان در جهان می باشد که با قدرت پاک کنندگی خیره کننده نام خود را به عنوان برترین تولید کننده محصولات بهداشت دهان و دندان مطرح نموده است.
واترجت اورال بی بهترین برند واترجت دندان

واترجت اورال بی بهترین برند واترجت دندان در جهان می باشد که با قدرت پاک کنندگی خیره کننده نام خود را به عنوان برترین تولید کننده محصولات بهداشت دهان و دندان مطرح نموده است. شرکت اورال بی از سال 1950 در حال تولید انواع محصولات بهداشت دهان و دندان از جمله انواع مسواک، واترجت، نخ دندان، دهان شویه و مسواک برقی می باشد که در میان تولیدات متنوع این برند نام آشنا مسواک های برقی و واترجت اورال بی از محبوبیت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. واترجت های دندان اورال بی با تنوع بالا و قیمت های رقابتی برای سلایق مختلف و افراد با بودجه بندی متفاوت تولید شده است.

انواع واترجت اورال بی به جهت برخورداری از امکانات متنوع در کنار یک مسواک برقی می تواند نهایت پاکی و سلامت را برای دهان و دندان به ارمغان بیاورد؛ واترجت اورال بی با پاشش منظم و پرفشار آب به فضای مابین دندان ها می تواند جرم و مواد غذایی باقی مانده لابلای دندان را تمیز نموده و فضاهای دهان که با استفاده از مسواک تمیز نمی شود با کمک انواع واترجت اورال بی و استفاده از فشار آب قابل شست و شو می باشد.

واتر جت های اورال بی محصول کشور آلمان می باشد و علاوه بر نظافت جرم و پلاک های انباشته شده در فضای مابین دندان ها، می تواند با فشار دقیق آب به لثه ها، جرم و مواد غذایی انباشته شده در فضای بین دندان و لثه را پاک نموده و با پاشش پرفشار آب، لثه های شما را ماساژ داده و باعث افزایش سلامتی لثه ها خواهد شد. استفاده از یک واترجت اورال بی در کنار مسواک کردن دقیق دندان می تواند کیفیت سلامت و تمیزی دندان را تا 100% بهبود بخشیده و هیچ گونه جرم و مواد غذایی در دهان باقی نخواهد ماند. همچنین با خرید مسواک برقی می‌توانید به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت بیشتری دهید.

اما نباید از این نکته غافل شد که واترجت اورال بی و مسواک دندان جایگزین کاملی برای نخ دندان نمی باشد و استفاده از نخ دندان به صورت مرتب برای خارج نمودن مواد غذایی مابین دندان ها ضروری می باشد.

2 نمونه از بهترین واتر جت های اورال بی

واترجت اورال بی مدل AQUACARE 4

واترجت اورال بی مدل AQUACARE 4 از بهترین مدل های واترجت تولید شده در جهان می باشد که با فناوری های گوناگون می تواند برای افزایش کیفیت شست و شوی دندان ها گام مهمی محسوب گردد؛ این محصول مجهز به فناوری اکسی جت (Oxyjet) برای شست و شوی دقیق دندان با فشار آب غنی شده با حباب های ریز هوا می باشد.

واترجت اورال بی مدل AQUACARE 4 از باتری شارژی و قابل حمل بهره برده و کاملا بی سیم می باشد و این قابلیت برای استفاده مداوم در سفر و یا محل کار بسیار کاربردی می باشد.

واترجت دندان خانگی اورال بی مدل AQUACARE 4 مجهز به 4 حالت مختلف شست و شو شامل 2 حالت برای تنظیم شدت خروجی و 2 حالت برای پاشش آب طراحی شده است و سنسورهای تنظیم خروجی آب بسیار حساس تعبیه شده است تا هیچ گونه آسیبی به دندان و لثه ها در فرآیند شست و شو وارد نشود. این محصول دارای بدنه کاملا ضد آب می باشد که باعث می شود کاربر هنگام استفاده نگرانی بابت خرابی واترجت نداشته باشد و شارژر این محصول کاملا القایی می باشد.

انواع واترجت اورال بی شامل مدل Aquacare 4 برای دندان های لمینیت و یا ارتودنسی شده بسیار مناسب و کاربردی می باشد که به دلیل وجود فضای ایجاد شده مابین سیم ها و پلاک های اردتودنسی، مواد غذایی در این نواحی انباشته خواهد شد و با مسواک های معمولی قابل شست و شو نمی باشد. واترجت دندان اورال بی با پاشش دقیق آب در حالت حساس و یا متمرکز به این نواحی هرگونه جرم و موادغذایی انباشته شده را از این فضاها پاک خواهد نمود.همچنین فناوری اکسی جت تعبیه شده در این محصول برای تقویت دندان ها و لثه ها کارایی بالایی از خود نشان خواهد داد.

واترجت دندان اورال بی مدل اکسی جت (Oxyjet)

واترجت دندان اورال بی مدل اکسی جت بدون شک بهترین واترجت تولید شده در میان مدل های متنوع واترجت های اورال بی می باشد که با تعبیه انبوهی از امکانات متنوع درون این محصول می توان برای پاکیزگی دندان تمامی اعضای خانواده از این محصول استفاده نمود.

مطالعات نشان داده است که استفاده از واترجت های دندان مانند انواع واترجت اورال بی ۲۹ درصد موثرتر از استفاده از نخ دندان سنتی است. استفاده از واترجت دندان اورال بی مدل اکسی جت OXYJET با گردش 8000 دور برای افرادی که با نخ دندان کشیدن مشکل دارند می تواند گزینه ی خوبی باشد. واترجت ها در مقایسه با نخ دندان کمتر باعث آسیب های جانبی به لثه شده و از ایجاد التهاب و خونریزی لثه جلوگیری خواهد نمود.

واترجت دندان اورال بی مدل اکسی جت OXYJET جایگزینی عالی برای نخ دندان می باشد که شست وشوی دندان با این محصول در مقایسه با نخ دندان چندین برابر کارایی بهتری خواهد داشت. همچنین واترجت اورال بی برای تمامی افراد به خصوص کسانی که دارای ارتودنسی، لمینت و کامپوزیت هستند، مناسب می باشد.

واترجت دندان اورال بی مدل اکسی جت OXYJET با فشار زیاد آب و یا فشار زیاد همزمان آب و هوا باعث از بین رفتن باکتری ها و باقیمانده ی مواد غذایی از بین دندان ها و اطراف لثه می شود. یکی از ویژگی های این محصول داشتن 4 سری یدکی یا همان نازل استاندارد می باشد که باعث شده است استفاده از این محصول برای تمامی افراد خانواده میسر باشد.

واترجت دندان اورال بی مدل اکسی جت OXYJET دارای قابلیت تنظیم فشار آب می باشد که کاربر میتواند به راحتی بتواند بسته به نیازی که دارد شدت فشار آب را برای شستشوی دندانهایش تنظیم کند. این واترجت همه فن حریف با ظرفیت مخزن 600 میلی لیتر نیازی به اتصال مستقیم به آب شهری نداشته و کافیست برای استفاده از آن مخزن واترجت را با آب پر نمایید. اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید استفاده از تصفیه هوا در خانه به شما کمک می‌کند تا زندگی سالم‌تری داشته باشید.

سری یدکی واتر جت اورال بی

از برترین مزایای انواع واترجت اورال بی دسترسی آسان به سری های یدکی آن می باشد که به دلیل رعایت مسائل بهداشتی باید به صورت دوره ای تعویض گردد. سری های یدکی واتر جت های اورال بی در مدل های مختلف شامل: AQUACARE 4  - اکسی جت و Aquacare 6  و ... به راحتی در دسترس بوده و می توانید آن را تهیه نمایید. لازم به ذکر است درون بسته بندی واترجت اورال بی اکسی جت 4 سری برای استفاده کاربر قرار داده شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rqdoy