پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
کد خبر: 97336
تاریخ انتشار: 1402/08/28 06:36

کارخانه تولید کننده آجر آلومینا 50،60،70،80 و 85% کوره های دما بالا

آجر کوره آلومینا بالا یک نوع مواد مقاوم به حرارت آلومینا-سیلیکات با محتوای بیشتر از 48٪ اکسید آلومینا است. این از مواد خام بوکسیت یا مواد با محتوای درصد بالا از AL2O3 کلسینه شده و تشکیل می‌شود. پایداری حرارتی بالا، مقاومت به حرارت و نسوزندگی بیش از 1770℃. مقاومت خوب به سرباره مواد مذاب، برای لایه‌های دیوار کوره های ذوب فلزات، سیمان، مواد شیمیایی و ... استفاده می شوند.
کارخانه تولید کننده آجر آلومینا 50،60،70،80 و 85% کوره های دما بالا

اگر مقدار Al2O3 آجر نسوز با آلومینا بالا از 90 درصد بیشتر باشد به آن آجر کوراندوم می گویند. به دلیل منابع مختلف، استانداردهای کشورهای مختلف کاملاً یکسان نیستند. به عنوان مثال، در کشورهای اروپایی، حداقل محتوای Al2O3 برای مقاومت‌های آلومینا-بالا 42٪ است. در چین، محتوای Al2O3 در آجر مقاوم به حرارت آلومینا-بالا به طور کلی به سه گرید تقسیم می‌شود: گرید I - محتوای Al2O3 > 75٪؛ گرید II - محتوای Al2O3 60-75٪؛ گرید III - محتوای Al2O3 48-60٪.

فروش آجر کوره آلومینا بالا

شرکت آجر دیرگداز ایران تولیدکننده و صادرکننده اصلی آجرهای نسوز صنعتی از چین است. آجرهای مقاوم به حرارت آلومینا بالا ما با بهترین کیفیت با رقابتی‌ترین قیمت‌ها به سراسر دنیا صادر می‌شود. ما به دبی، ابوظبی، جده، ریاض، امارات متحده عربی، الجزایر، سریلانکا، نپال، بنگلادش، ویتنام، مالدیو، عراق، مالزی، دمام، بحرین، قطر، عمان، آفریقای جنوبی، غنا، اتیوپی، سودان، نیجریه، مصر، کویت، فوجیره، تایلند، فیلیپین، پاپوا گینه نو، اندونزی، بوتان، کنگو، تانزانیا، نامیبیا، بوتسوانا، برزیل، شیلی، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، سورینام، آرژانتین و سراسر دنیا صادر می‌کنیم. در مقایسه با تولیدکنندگان دیگر، آجر دیرگداز ایران بیش از 20 سال تجربه دارد و ما آجرهای مقاوم به حرارت آلومینا-بالا با کیفیت بالا و سایر مواد نسوز از جمله قطعات نسوز، خاک نسوز، جرم نسوز و سایر آجرهای نسوز اعم از شاموتی، سمیرم و عایق تولید و تامین می‌کنیم.

اگر نیاز به آجر خاصی دارید، با آنالیز یا ابعاد اختصاصی شما ما قادر به تولید و عرضه آن به شما هستیم. همین حالا میتوانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. نشانی وب سایت ما https://dirgodaziran.com/ است.

 

ویژگی‌های آجرهای مقاوم به حرارت آلومینا-بالا

  • هدایت حرارتی خوب
  • استحکام در دماهای بالا
  • مقاومت خوب به مواد مذاب، مقاومت به اسید و باز.
  • پایداری حرارتی بالا
  • حاوی Al2O3 اکسید آلومینیوم (%): 48٪~85٪
  • تخلخل پایین (دانسیته و چگالی بالا)

کاربرد آجرهای کوره آلومینا بالا

آجرهای صنعتی آلومینا-بالا به طور گسترده در کوره‌های بلند و دوار، کوره های نورد، لاینینگ قلیان فولاد، کوره گرمایش مجدد، کوره سیمان، کوره تونلی، دیگ بخار، کوره کک، کوره کربن، کوره شیشه، کوره ذوب فولاد و لاینینگ فولاد و تجهیزات حرارتی مختلف برای ساخت دیواره کوره استفاده می‌شود. علاوه بر این، آجرهای نسوز کوره آلومینا-بالا همچنین می‌توانند طبق نیازهای کوره‌های صنعتی به آجرهای شبکه احیا شونده، آجرهای شکاف برای سیستم ریخته‌گری، آجرهای نازل، آجر نسوز کف کوره و غیره تبدیل شوند.

انواع آجر آلومینایی

آجر‌ آلومینایی بر اساس درصد آلومینیوم به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند، که هرکدام خواص و کاربردهای خود را دارند. این تقسیم‌بندی بر اساس درصد آلومینیوم عبارت است از: آجر آلوم ۸۵ درصد، ۸۰ درصد، ۷۰ درصد، ۶۰ درصد و آجر آلوم ۵۰ درصد.

آجر نسوز آلومینایی 85 درصد:

آجر‌های 85 درصد آلومینایی دارای 85 درصد اکسید آلومینیوم هستند و تا دمای 1800 درجه سانتیگراد پخته می‌شوند. این آجرها مقاومت حرارتی، سایشی و مکانیکی بالایی دارند و در کوره‌های قوس الکتریکی، قسمت‌های ایمنی کوره سیمان، و سقف کوره‌های قوس الکتریکی استفاده می‌شوند.

آجر نسوز 80 درصد آلومینایی:

این آجر از مقادیر آلومینا و بوکسیت با درصد 80 تشکیل شده و مقاومت خزشی بالا، استحکام و تحمل زیاد در برابر دماهای بالا را دارد. استفاده اصلی این آجر در خروجی کوره‌های سیمان، پاتیل‌های فولاد و سقف کوره‌های قوس الکتریکی است.

آجر نسوز آلومینایی 70 درصد:

آجر 70 درصد آلومینا با خلوص بالا و مقاومت مکانیکی بالا شناخته می‌شود. این نوع آجر پس از حرارت دیدن انبساط ثانویه دارد و در بخش‌های ایمنی کوره‌های سیمان، خروجی خنک کن کوره‌های سیمان، و زانویی خنک‌کننده‌های کوره سیمان به کار می‌رود.

آجر نسوز آلومینایی 60 درصد:

آجر‌های 60 درصد با مواد خالص و دماهای بالا پخته می‌شوند و دارای مقاومت خزشی بالا، استحکام مناسب و مقاومت دمایی بالا هستند. این آجرها در صنایع فولاد، کوره‌های دوار، تجهیزات حرارتی صنایع پتروشیمی، و مناطق ایمنی کوره‌های ذوب فلزات به کار می‌روند.

آجر نسوز آلومینایی 50 درصد:

آجر‌های 50 درصد دارای تخلخل کمی هستند و پس از پخت مجدد منبسط می‌شوند. این آجرها در ساخت پاتیل‌ها به علت کاهش درزها و ایجاد یک جداره یکنواخت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع دیگری از آجر‌های آلومینا نیز به صورت ساده، خاکستری، اکسیدی و بازی دسته‌بندی می‌شوند، که این تقسیم‌بندی بر اساس خواص شیمیایی آن‌ها انجام می‌شود و به تفصیل در ساختار و کاربرد هرکدام از آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

بنابراین هرچقدر درصد اکسید آلومینا یک آجر افزایش پیدا کند، خاصیت نسوزندگی آن نیز به نسبت افزایش پیدا می کند.

 

سخن پایانی

در صورت تمایل به ثبت سفارش آجر کوره با مقاومت حرارتی بالا و ابعاد اختصاصی، می‌توانید با کارشناسان شرکت آجر دیرگداز ایران تماس بگیرید. اطلاعات تماس و راه‌های ارتباط با آجر دیرگداز ایران به شرح زیر است.

نشانی وب سایت: https://dirgodaziran.com/

برای هماهنگی درخصوص سفارش انواع آجر نسوز و اطلاعات دقیق آجرهای نسوز، می‌توانید با تیم فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

بهتر است قبل از تماس، اطلاعات دقیقی از نیازها و مشخصات موردنظرتان داشته باشید تا کارشناسان دیرگداز ایران بتوانند بهترین پیشنهاد را بر اساس نیازهای شما ارائه دهند. امیدواریم همکاری مثمرثمر و موفق با شرکت آجر دیرگداز ایران برای شما فراهم شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2ll7gk