یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 99977
تاریخ انتشار: 1402/10/12 09:33

پرداخت بیش از ۲۰۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه

بانک سپه در ۹ ‌ماه نخست سال جاری مبلغ ۲۰۵ هزار و ۸۴۶ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال تسهیلات خرد به ۱۴۹ هزار و ۷۶۳ فقره پرونده در حوزه‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، فرزندآوری، اشتغالزایی، کمک ودیعه مسکن مستأجران و … اختصاص داده است.
پرداخت بیش از ۲۰۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، در راستای اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی، بانک سپه به ۴۷ هزار و ۲۱۵ پرونده میزان ۹۷ هزار و ۸۷۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و به ۳۹ هزار و ۲۴ پرونده، مبلغ ۲۴ هزار و ۶۵۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری با کارمزد ۴ درصد طی ۹ ماه نخست سال جاری پرداخت کرده است.

این بانک همچنین در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزائی به معرفی‌شدگان سازمان‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، بنیاد برکت، زندانیان و استانداری‌ها در قالب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در مدت مذکور ۴۱ هزار و ۲۹۲ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال برای ۳۰ هزار و ۲۴۴ فقره پرونده اختصاص داده است.

این بانک در حوزه تسهیلات ودیعه مسکن مستاجرین، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و نیز ساخت و خرید مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده شهداء مبلغ ۳۶ هزار و ۸۵ میلیارد و ۸۶۹ میلیون ریال به ۲۲ هزار و ۹۶۷ فقره پرونده طی ۹ ماه نخست سال جاری اختصاص داده است.

بانک سپه در راستای ارائه طرح‌های تسهیلات حمایتی خود از جمله ودیعه مسکن به معرفی‌شدگان از سوی کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی و نیز تسهیلات ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلو واتی مبلغ ۴ هزار و ۵۲۳ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال به ۷ هزار و ۶۴۷ فقره پرونده در مدت مذکور پرداخت کرده است.

این بانک همچنین مبلغ ۷۲۴ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال در قالب ۶۵۶ فقره پرونده تسهیلاتی به حوادث قهری و نیز ۶۸۷ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال در قالب ۲هزار و ۱۰ فقره پرونده به سایر تسهیلات پرداختی طی ۹ ماه نخست سال جاری پرداخت کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2awvgk