چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
کد خبر: 16689
تاریخ انتشار: 1401/02/31 01:08

کابینت استیل چه کمکی به آشپزخانه های صنعتی می کند؟

آشپزخانه‌های صنعتی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، به ملزومات و تجهیزات خاصی نیازمند هستند.

یکی از تجهیزات بسیار مهم و مورد نیاز آشپزخانه‌های صنعتی که برای قرار دادن لوازم آشپزی مانند ظرف‌ها، همزن‌ها، ماهی‌تابه‌ها و به‌طورکلی نظم بخشیدن به فضای داخلی آشپزخانه‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد، کابینت استیل است. این کابینت در مدل‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شود و با نصب در آشپزخانه‌های صنعتی فضا را مرتب کرده و به زیبایی ظاهری آشپزخانه کمک زیادی می‌کند. عدم استفاده از کابینت‌های استیل در آشپزخانه‌های صنعتی باعث به هم‌ریختگی وسایل در آشپزخانه شده و سرعت کارها و بهداشت محیط را به میزان زیادی کاهش می‌دهد‌. در این مقاله قصد داریم درباره انواع کابینت استیل و مزایای استفاده از آن‌ها صحبت کنیم.

کابینت استیل چیست؟

کابینت استیل، کابینتی متفاوت و مدرن است که طول‌عمر و دوام بسیار بالایی نسبت به کابینت‌های دیگر دارد و با استفاده از جنس استیل ضد زنگ و ضد خش ساخته می‌شود. این نوع کابینت در صورت نگهداری و استفاده درست سال‌ها بدون تغییر باقی می‌ماند و هرگز دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی‌شود. با توجه به مقاومت بالای کابینت‌های استیل در تمام آشپزخانه‌های صنعتی، رستوران‌ها، فست‌فودی‌ها و غیره این نوع کابینت نصب می‌شود‌. کابینت صنعتی استیل دارای دو نوع زمینی و دیواری است. این محصول با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می‌شود.

مزایای استفاده از کابینت استیل در آشپزخانه صنعتی

  • دوام و مقاومت بسیار بالا

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از کابینت‌ استیل در آشپزخانه‌های صنعتی، دوام و مقاومت بسیار بالای این نوع کابینت است. استیل ضد زنگ در برابر خش و ضربه بسیار مقاوم است و به‌راحتی بدون نگرانی از زنگ زدن کابینت می‌توان آن را مورد شست‌وشو قرار داد‌. همان‌طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم کابینت‌های استیل‌ ضد زنگ سال‌ها بدون زنگ زدگی و پوسیدگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • تمیز شدن راحت

استیل جزء متریال‌هایی است که دارای سطحی صاف و بسیار صیقلی بوده و تمیز کردن آن خیلی راحت است. با توجه به این که رعایت نکات بهداشتی در آشپزخانه‌های صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است، راحتی تمیز کردن کابینت صنعتی استیل به‌عنوان یک مزیت بسیار مهم به شمار می‌رود‌. این نوع کابینت به‌سادگی تمیز و ضدعفونی می‌شود. در زمان تمیز کردن آثار موادغذایی و چربی‌ها از روی سطح استیل ضد زنگ نباید از مواد شوینده اسیدی استفاده کرد، زیرا ممکن است رنگ کابینت را تغییر دهد.

  • براق شدن کابینت با یک پرداخت ساده

کابینت‌های استیل جزء گران‌ترین نوع کابینت هستند؛ اما به مرور زمان ممکن است مانند روز اول براقیت نداشته باشند. یکی‌دیگر از مزایای مهم این کابینت‌ها امکان پرداخت آن‌هاست. با پرداخت این نوع کابینت، سطح استیل دوباره مانند روز اول نو و براق می‌شود و دیگر نیازی به خرید کابینت‌های جدید نیست.

  • انطباق‌‌پذیری بالا با وسایل دیگر

کابینت‌های استیل، قدرت انطباق‌پذیری بالایی دارند و به‌راحتی با وسایل دیگر آشپزخانه صنعتی هماهنگ می‌شوند‌. با خرید کابینت استیل دیگر نگران ست شدن آن با سایر وسایل و چیدمان آشپزخانه نخواهید بود؛ زیرا این جنس کابینت با همه سبک‌های دکوراسیون هم‌خوانی دارد. براقیت بالای جنس استیل با انعکاس نور در آشپزخانه فضایی جذاب و دلنشین ایجاد می‌کنند.

  • نصب سریع و راحت

یکی‌دیگر از مزایای استفاده از کابینت آشپزخانه در آشپزخانه‌های صنعتی، نصب سریع و راحت این نوع کابینت است‌. نصابان برای نصب کابینت‌های استیل دیواری و زمینی، کار سختی در پیش ندارند و به‌راحتی آن‌ها را به دیوار آشپزخانه نصب می‌کنند‌.

سینک صنعتی چیست؟

 از دیگر تجهیزات بسیار کاربردی از جنس استیل که در آشپزخانه‌های صنعتی در رستوران‌ها، هتل‌ها و فست‌فودی‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، سینک صنعتی است. سینک‌های صنعتی از سینک‌های ظرفشویی معمولی موجود در منازل بزرگ‌تر و از استحکام بیشتری برخوردار است. مهم‌ترین ویژگی‌ این نوع سینک ضد زنگ بودن آن است. سینک‌های صنعتی از لحاظ نحوه نصب در دو مدل رویه‌جوشی و رویه پرسی ساخته می‌شوند. از نظر تعداد لگن نیز دارای مدل‌های تک‌ لگنی، دو لنگی و سه لنگی هستند.

خرید کابینت استیل و سینک صنعتی از نگین طبخ خاورمیانه

اگر قصد دارید برای آشپزخانه صنعتی خود کابینت‌های استیل و سینک صنعتی باکیفیت و استاندارد بخرید، به سایت شرکت نگین طبخ خاورمیانه با آدرس اینترنتی https://negin-tabkh.com/ مراجعه کنید. نگین طبخ خاورمیانه به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تامین‌کننده تجهیزات آشپزخانه در ایران و خاورمیلنه باکیفیت‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی را با مناسب‌ترین قیمت درراختیار مشتریان قرار می‌دهد. نگین طبخ همچنین عرضه کننده محصولاتی همچون یخساز صنعتی و حبه ای، انواه سرخ کن های صنعتی و سیب زمینی سرخ کن، ماشین ظرفشویی صنعتی و همچنین انواع مختلفی از باربیکیوهای گازی، دیواری و زغالی را عرضه می کند. تمامی محصولات این شرکت استارت آپی و فنی، دارای گارنتی معتبر و خدمات پس ازفروش طولانی مدت هستند. نگین طبخ همان شرکتی است که در زمان تحریم ها، تجهیزات مربوط به آشپزخانه های صنعتی را عرضه می کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش و انتخاب محصول مورد نظر، با کارشناسان فروش نگین طبخ خاورمیانه تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qa7vp